Palsta päivitetty Xenforon uusimpaan versioon, bugit ja palautteet tähän ketjuun

  • 140 753
  • 585

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
En täysin syty pelikieltoilmoitusten uudelle "logolle".

No kai tuohonkin silmä tottuu, suosikkiosioni kuitenkin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulle ei tule ilmoituksia, kun viestejäni lainataan. Siis tonne ylälaitaan. Kun painaa sitä kellon kuvaa, viimeinen ilmoitus eilen 19.02. Sen jälkeen ainakin kaksi vastausta NHL:n tappeluketjussa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt tuntuis toimivan normaalisti taas. Teki joku jotain tai ei.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itse tykkäsin jotenkin enemmän edellisestä asusta tuon profiilin, viestien ja ilmojen kohdalla. Ehkä olen ainoa ja totun tuohonkin. Niihin katse tottui hakeutumaan, nämä ei vielä osu samalla tavalla.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tuo yläpalkki on jotenkin häiritsevä. Ihan kuin sieltä puuttuisi jotain. Jotenkin tosi tyhjä. Niinkuin joku sanoi ylempänä, niin näyttää siltä että netti olisi huono ja vasta puolet sivusta ladannut.

Kai tähänkin joskus tottuu, mutta tällainen palaute.
 
Joo täälläkin tuntuu, että nuo yläpalkin uudet ”elementit” latautuvat muuta sivua hitaammin ja aluksi uudelle sivulle siirryttäessä yläpalkin ikonien tilalla on pelkkiä neliöitä. En ymmärrä tekniikasta mitään, mutta tuo yläpalkin grafiikka vaikuttaa muuta sivustoa raskaammalla.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Oon onnistunu piilottaa kalpa osion jotenkin? Kun meen tonne kalpaan ja alareunassa on tuo näytä sisältö nappula mutta se ei muuta mitään... Mikä avuksi
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-04-19-09-37-13-806_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-04-19-09-37-13-806_com.android.chrome.jpg
    546,2 KB · kertaa luettu: 38
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös