Viestin lähetti TBK
Marko Palo oli myös minulle erikoinen pelaaja siinä mielessä, että hän on yksi niistä harvoista Hpk:n pelaajista jotka ovat synyttäneet positiivisia mielikuvia.
Viitosen, seiskalta. Anttilasta ja kitymarketista ennakkoon (siis liput, ei se nuissa paikoissa aikaisemmin ala).Viestin lähetti pancor
Paljonko tuonne maksavat liput ja monelta tuo tapahtuma alkaa?
Viestin lähetti Rontti
Siellä se nyt sitten riippuu, arvoisessaan paikassa Rinkelinmäen jäähallin kauniissa katossa.
Oikein sykähdyttävä ja juhlallinen tilaisuus.
Ottelun olisi mielestäni pitänyt päättyä joko 13-13, 7-6, 6,5-6,5 tai parhaimpana tuloksena 13-0. Näinkin oli hyvä ja kivakiva.
Kyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Mitäs et lähteny. Lopputulosta teille kerrota. Juti teki ja pysyi.Viestin lähetti krobbe
No paljonko se sitten päättyi? Montako Juti teki, vai pysyikö enää edes pystyssä?
Raporttia pelistä, kiitos!
Viestin lähetti Rontti
Mitäs et lähteny. Lopputulosta teille kerrota. Juti teki ja pysyi.
Ja kun oikein tarkkaan ajatellaan, niin se oli tuollaiselle humpuukijannulle ihan oikein! Mitäs menet rähisemään.Viestin lähetti krobbe
No olisinhan minä tullut, mutta mulla on porttikielto sinne rinkulalle. Kysyin järkkäriltä tilannetta eräässä HPK-Tappara pelissä kun hieman myöhästyin.
Viestin lähetti Loponen
6000 viesti
HPK 6000 145 14.08.2004 10:13 Loponen
Näin unen jossa nro 13 Marko Palo teki rankkarista maalin hetkeä ennenkuin vaihtoi joukkueesta toiseen. Pakko sen on ollut unta olla kun kerta muiden, toimitus mukaanlukien, mielestä Kyy ei maalia 13.8.2004 tehnyt.Viestin lähetti Unelma
Harmi vaan ettei Palo itte saanu maalia tehtyä, sen oisin vielä halunnut nähdä.
Viestin lähetti Twite
Näin unen jossa nro 13 Marko Palo teki rankkarista maalin hetkeä ennenkuin vaihtoi joukkueesta toiseen. Pakko sen on ollut unta olla kun kerta muiden, toimitus mukaanlukien, mielestä Kyy ei maalia 13.8.2004 tehnyt.
Viestin lähetti Jomppa
Onnea! Kukat tulee postissa sekä lisäksi lahjakortti Mylläriin. Eikä siinä vielä kaikki! Saatte myös antiseptisen korvienpuhdistuslaitteen eli topsy-puikon.