Onko vähän 2010 fibat?Saipa vastaan sääleissä ja sen jälkeen Lämsää turpaan. Tästä helpompaa reittiä ei olisi saanut edes suoralla pudotuspelipaikalla. Cama!
Lopputulos ja saavutus lämmittää, mutta se kuriton kohellus lopussa olisi voinut johtaa toisenkinlaiseen lopputulokseen. Aika kovapäisiä, kun eivät älynneet pysyä poissa jäähyltä, vaikka vastustaja oli latonut tukun ylivoimamaaleja sitä ennen.aiaiai. Ei tullut pudotuspelipaikka helpolla sillä aika kovaa kaivettiin verta omasta nenästä, viimeiseen asti sai jännittää oli kyllä aikamoinen loppukierros. Nyt kävi kumminkin näin ja juuri tätä olen toivonut että päästäisiin haastamaan Saipaa, Lindroth ja Haapanen takaisin askiin ja rautakauppias poppareille.
Onko vähän 2010 fibat?
Totta, 100% samaa mieltä. olisi tämä homma paljon kliinimminkin voinut/pitänyt hoitaa.Lopputulos ja saavutus lämmittää, mutta se kuriton kohellus lopussa olisi voinut johtaa toisenkinlaiseen lopputulokseen. Aika kovapäisiä, kun eivät älynneet pysyä poissa jäähyltä, vaikka vastustaja oli latonut tukun ylivoimamaaleja sitä ennen.
Ja se lompakko löytyy makuuhuoneesta hemaisevan blondin vieressä? Onnittelut Stadista, win-win.Tämä on niitä päiviä, kun heräät ilman housuja eteisestä aamulla ilman lompakkoa
Shaatana pellit auki ja hirveetä pökköä pesään!Mä kävin pistää pellit kiinni.
Nå-jaa. Vi är nästan där.....Ei saa peittää!
Klockon slår nu e de dags.Nå-jaa. Vi är nästan där.....
Olin näkevinäni että tuolla puhaltajalla oli Kärppien paita päällä. Selässä oli tytön nimi, muuta en nähnyt mutta jos joku tunnistaa, kertokoot kiitokset minultakin.Tänään saunan pesässä oli enää pieni sammuva hiillos jäljellä, mutta onneksi joku heitti uusia puita ja kuivaa tuohta pesään ja puhalsi vähän perään, niin saatiin tuli syttymään.
Nyt on kuivuneita halkoja saunan eteinen täynnä ajatuksella, että tuli ei muutamaan viikkoon sammu, ellei joku heitä vettä pesään.
Jep yllättynyt olisin, mikäli ei huomenna oltaisiin aktiivisempia ja paremmin pelissä kiinni. Oikestaan joukkue on sen meillä velkaa, jos peilaa viimeisimpiin kotipeleihin! Jalat auki, sopiva rentous tekemiseen ja jahtaamaan toista kiinnitystä. Itse koin sen suurimman helpotuksen lauantain kierroksella ja nyt on huomattavasti rennompaa seurata.. Tulee mitä tulee.Mukavasti lähti lämpenemään ryöstöpuilla. The big steal tänään ja huomen 60 minuutin paine ni hyvä tulee.