Palloseuran pleijari-saunan lämmitysketju

  • 35 565
  • 296

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Oma sauna lämpesi 120 asteeseen ensimmäisen erän jälkeen. Saatana nämä vitun raitapaitaiset mätisäkit saa verenpaineet joka kerta ihan tähtitieteellisiin lukemiin.

Muuten pakko sanoa, että ihan helvetin hyvää tekemistä jätkät, sellaista dominointia, että tarvittiin tuomarit kotijoukkueen apuun Tampereella. Joulupukki paskoo housuun erätauolla, puntti tutisee jo.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, laittomiahan nuo sivut ovat. Toimijat maksajat miljoonia oikeuksista, jotta voivat näyttää pelejä maksaville asiakkaille. Sitten tuollaiset sivustot ja IPTV palveluiden tuottajat näyttävät maksutta/pienellä maksulla. Rikollista toimintaahan tuo on. Seurauksena ne jotka maksavat kuukausimaksuja, maksavat entistä enemmän ja palveluiden laatu kärsii myös. Ymmärrän siis hyvin @Spine pointin tässä. Miksi tukea tällaista toimintaa Jatkoajan keskustelupalstalla.
Lähes "rikollista" toimitaahan se on tuo tv yhtiöiltä/operaattoreilta tuo kanavapakettien hinnoittelukin. Kovin pitkäänhän on tuo On hockeykin saanut harrastaa tuota rikollista toimintaa kun siihen ei ole kukaan puuttunut.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Niin, laittomiahan nuo sivut ovat. Toimijat maksajat miljoonia oikeuksista, jotta voivat näyttää pelejä maksaville asiakkaille. Sitten tuollaiset sivustot ja IPTV palveluiden tuottajat näyttävät maksutta/pienellä maksulla. Rikollista toimintaahan tuo on. Seurauksena ne jotka maksavat kuukausimaksuja, maksavat entistä enemmän ja palveluiden laatu kärsii myös. Ymmärrän siis hyvin @Spine pointin tässä. Miksi tukea tällaista toimintaa Jatkoajan keskustelupalstalla.
Olen pitkälti kanssasi samaa mieltä mutta pari vuotta sitten kun minulla oli voimassa oleva tilaus ja olin 2 kk työmatkalla Brasiliassa niin eipä vaan saanut näkymään pelejä laillilsesti. Sama juttu nyt kun olen täällä maailmalla niin ei auta vaikka kuinka olisi maksettu kanavapaketti niin eipä pelit näy Suomen ulkopuolella. Tässä syy miksi täytyy nyt steamata.
Ensi viikolla sitten taas Suomessa.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Lähes "rikollista" toimitaahan se on tuo tv yhtiöiltä/operaattoreilta tuo kanavapakettien hinnoittelukin. Kovin pitkäänhän on tuo On hockeykin saanut harrastaa tuota rikollista toimintaa kun siihen ei ole kukaan puuttunut.
Ja tosiaan kaveri oli rapakon takana, eikä siellä mikään C More/MTV Katsomo toimi, koska nekin on rajattu maakohtaisesti.

Eli toisin sanoen ainut tapa katsoa ottelu on tuo edellä mainittu sivusto, ellei sitten lähe jollain VPN:llä kikkailemaan.
 

Tribal Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomikiekko
Lähes "rikollista" toimitaahan se on tuo tv yhtiöiltä/operaattoreilta tuo kanavapakettien hinnoittelukin. Kovin pitkäänhän on tuo On hockeykin saanut harrastaa tuota rikollista toimintaa kun siihen ei ole kukaan puuttunut.
Noh, kanavapaketti kuukaudessa tulee halvemmaksi kuin yksi ottelu paikan päällä playoffeissa. Toki paikan päällä jääkiekko on aina parhaimmillaan.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Noh, kanavapaketti kuukaudessa tulee halvemmaksi kuin yksi ottelu paikan päällä playoffeissa. Toki paikan päällä jääkiekko on aina parhaimmillaan.
Aijaa. Itse ostin ainakin liput puolivälierien 2. ja 4. peliin ja tulivat yhteensä halvemmaksi kuin MTV Katsomon kanavapaketti maksaisi kuukaudessa.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Olen pitkälti kanssasi samaa mieltä mutta pari vuotta sitten kun minulla oli voimassa oleva tilaus ja olin 2 kk työmatkalla Brasiliassa niin eipä vaan saanut näkymään pelejä laillilsesti. Sama juttu nyt kun olen täällä maailmalla niin ei auta vaikka kuinka olisi maksettu kanavapaketti niin eipä pelit näy Suomen ulkopuolella. Tässä syy miksi täytyy nyt steamata.
Ensi viikolla sitten taas Suomessa.
Pieni vinkki. Minulla Espanjassa joulukuussa toimi pelit Katsomon kautta kun olin netissä WLAN:in enkä mobiilidatan kautta.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Pieni vinkki. Minulla Espanjassa joulukuussa toimi pelit Katsomon kautta kun olin netissä WLAN:in enkä mobiilidatan kautta.
Elisa viihteen kautta katselin tällä kaudella Espanjassa ihan mobiilidatan kautta, onko katsomossa sitten noita maarajoituksia? Samoin Viaplaylta näky formula ja Valioliiga.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Elisa viihteen kautta katselin tällä kaudella Espanjassa ihan mobiilidatan kautta, onko katsomossa sitten noita maarajoituksia? Samoin Viaplaylta näky formula ja Valioliiga.
Rupesin nyt epäilemään itseänikin, että oliko se jopa niin, että lähetyksen käynnistäminen piti tehdä mobiilidatan kautta jonka jälkeen wifin pystyi kytkemään päälle. Jomminkummin kuitenkin ja toisella tavalla maarajoitus iski päälle.
 

Tribal Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomikiekko
Aijaa. Itse ostin ainakin liput puolivälierien 2. ja 4. peliin ja tulivat yhteensä halvemmaksi kuin MTV Katsomon kanavapaketti maksaisi kuukaudessa.
No joo käsi ylös virheen merkiksi siitä, että kyllähän noita järkevänkin hintaisia lippuja toki löytyy. Mutta kuitenkin hieno kuulla, että liput matseihin on lunastettu!
 

Hokifani25

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Salaista materiaalia suoraan Tapparan kovasta ytimestä, jonka perusteella Tappara valmistelee jo seuraavaa Levin matkaa oletettavasti Kontiolan johdolla.

Ihan aito tänään Tampereella otettu kuva. Ovat ilmeisesti päättäneet luovuttaa jo ensimmäisen osaottelun perusteella kun eivät pärjää pelillisesti Miettisen Tepsiä vastaan vaikka parilla tuurimaalilla tuomarien suosiollisella avustuksella saivatkin ensimmäisen osavoiton...:)
 

Liitteet

  • 20240321_150752.jpg
    20240321_150752.jpg
    539,7 KB · kertaa luettu: 143

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Pieni vinkki. Minulla Espanjassa joulukuussa toimi pelit Katsomon kautta kun olin netissä WLAN:in enkä mobiilidatan kautta.
Mobilidataa en Suomea lukuunottamatta ole koskaan pelien seuraamiseen edes käyttänyt. Aina on ollut käytössä WLAN, mutta maarajoitukset tulevat ulkomailla vastaan vaikka on voimassa oleva sopimus kanavapaketteihin.
Eikä auta edes firman VPN yhteys. En sitten tiedä blokkaako firman palomuuri jotenkin nuo kanavapakettien katsomiset pois.

Mutta sen muistan että kun 2015 olin puolen vuoden työkomennuksella USA:ssa, niin silloin minulla oli Elisan tallennusboxi ja siitä boxista pystyi katsomaan ainakin silloin, tallennettuja ohjelmia ilman VPN yhteyksiä.
Nyt ei ole enää Elisaa, mutta se on taas ihan toinen juttu, joka ei liity tähän.
 

La vague

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Jukka Vilander, Canadiens, DIF
Mobilidataa en Suomea lukuunottamatta ole koskaan pelien seuraamiseen edes käyttänyt. Aina on ollut käytössä WLAN, mutta maarajoitukset tulevat ulkomailla vastaan vaikka on voimassa oleva sopimus kanavapaketteihin.
Eikä auta edes firman VPN yhteys. En sitten tiedä blokkaako firman palomuuri jotenkin nuo kanavapakettien katsomiset pois.

Mutta sen muistan että kun 2015 olin puolen vuoden työkomennuksella USA:ssa, niin silloin minulla oli Elisan tallennusboxi ja siitä boxista pystyi katsomaan ainakin silloin, tallennettuja ohjelmia ilman VPN yhteyksiä.
Nyt ei ole enää Elisaa, mutta se on taas ihan toinen juttu, joka ei liity tähän.
Jostain syystä monet geoblokkaukset eivät tunnista mobiilidataa ulkomailla sijaitsevaksi. Eli tulkitsevat sen kotimaiseksi verkoksi vaikka käytännössä roamaakin vieraan maan verkossa.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Jostain syystä monet geoblokkaukset eivät tunnista mobiilidataa ulkomailla sijaitsevaksi. Eli tulkitsevat sen kotimaiseksi verkoksi vaikka käytännössä roamaakin vieraan maan verkossa.
Näinpäin se minullakin täytyi olla. Olin hotellin wifissä, niin en saanut peliä auki, mutta kun käytin Wifin pois päältä niin lähetys aukesi.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Sanon sen nyt. TPS pelaa mestaruudesta 23-24 kaudella.

Kohta kaksi peliä Tapparaa vastaan pelattu. Pelillisesti TPS on paljon parempi.
Kyllä tässä vielä kiusaajan roolissa ollaan, kun vastus tavoittelee triplaa.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Kirjoitin tämän saman jo keskiviikkona otteluseurantaketjuun, mutta aina kun Rafkin on ollut Play Offseissa pelikunnossa, TPS on pelannut finaaleissa.
Toivottavasti taika jatkuu eikä Rafkin loukkaannu.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kirjoitin tämän saman jo keskiviikkona otteluseurantaketjuun, mutta aina kun Rafkin on ollut Play Offseissa pelikunnossa, TPS on pelannut finaaleissa.
Toivottavasti taika jatkuu eikä Rafkin loukkaannu.

Nyt kun tämän menit mainitsemaan niin seuraavassa pelissä on Tapsu pleksin takana koukku kädessä ja silmät kiiluen "tiedän mitä teit toissa keväänä" -hengessä numeroa 6 odottelemassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös