Holy Diver
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS & AVS
Tilasto tappioita. Ei kannata tuomita yhden maalin perusteella. Itse kommentoin starttia, en koko tulevaa tps uraa.Oli kova analyysi kahden minuutin jälkeen. No johan se sinne yhden imuroi.
Tilasto tappioita. Ei kannata tuomita yhden maalin perusteella. Itse kommentoin starttia, en koko tulevaa tps uraa.Oli kova analyysi kahden minuutin jälkeen. No johan se sinne yhden imuroi.
Kiitos tästä hei! Noin 8 min liian ajoissaEhkä jinxaan mutta..Ilveksen odottama 1,75 ja vain yksi päästetty. Torjuntaprosentti yli 90%..koska viimeksi? ;)
Kunhan ei vaan Moisanen tukahduta tuota Veiniltä poisKun katsoi tuota ohjauspeliä, eli miten aktiivisesti osallistui puolustuspeliin, niin edelleen vähän ihmettelen että mitä tuo Moisanen palkkansa eteen tekee. Olin rehellisesti unohtanut sen että veskari voi olla myös aktiivinen oman alueen pelaamisessa.
Moisasen track record aika paska tuon osalta.
Lauridsenkin aivan kuutomalla lopussa, kun maalivahti jätti kiekon peliin sulkemisen sijaan. Vähän heitti läppääkin kyseisen tilanteen jälkeen "Joo, ei meidän maalivahdit tuollaista tee. Lopeta heti tai Mose heittää sut vilttiin"Kun katsoi tuota ohjauspeliä, eli miten aktiivisesti osallistui puolustuspeliin, niin edelleen vähän ihmettelen että mitä tuo Moisanen palkkansa eteen tekee. Olin rehellisesti unohtanut sen että veskari voi olla myös aktiivinen oman alueen pelaamisessa.
Moisasen track record aika paska tuon osalta.
Tarpeeksi kova talentti kun on ollut niin Moisanen on onnistunut välttämään pilaamisen (Lehtinen, Rämö, Luukkonen, Karejev). Toivon mukaan Veini liittyy tuohon joukkoon, sitä tämä joukkue kipeästi tarvitsee.Hyvä jumala, älä anna Moisasen pilata tätäkin veskaria. Aamen.
Samaa mietin. Vehviläinen kiinni loppukaudeksi ja parilla Veini-Werner jollei joku nyt väkisin halua Werneriä palkkoineen napata. Vali mestikseen johonkin lainalle loppukaudeksi. Veini pelatkoon niin paljon kuin jaksaa.Tasaisessa pelissä paremman maalivahdin omaava joukkue voittaa aina. Näin kävi myös tänään. On muuten käynyt monta kertaa aiemminkin tällä kaudella, mutta silloin ikävä kyllä Tepsillä on ollut se huonompi veska. Tästä voi nousu alkaa jos Veinin taso vain pysyy samana ja Wernerit ja Valit pidetään jatkossa vahtimassa luukkua. Nojoo…. Valon voisi oikeastaan koittaa saada vaikka Mestikseen lainalle keräämään rahaa pankkiin.
Huonoin vaihtoehto on että Veini pelaa mahdollisimman paljon, ja siirtyy sopimuksen loputtua muualle.Samaa mietin. Vehviläinen kiinni loppukaudeksi ja parilla Veini-Werner jollei joku nyt väkisin halua Werneriä palkkoineen napata. Vali mestikseen johonkin lainalle loppukaudeksi. Veini pelatkoon niin paljon kuin jaksaa.