Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Siellä venyttää kaveri jatkuvia gamesavereita HIFKin maalilla. Mutta ei kelvannut Tepsille.
En nyt sanoisi, ettei ole saanut mitään kehitystä aikaan. On saanut aikaan täydellisen epäonnistumisen, saavutus sekin.Enemmän kääntäisin katseeni siihen miksi maalivahtivalmentaja ei ole saanut tuohon mitään, ei siis mitään kehitystä 6kk aikana.
Ja jos lasketaan mukaan kauden 23-24 veskarit, niin neidän mv valmentaja ei ole aaanut oikeastaan yhtään mitään aikaan 1,5 vuoteen.
Vaikea nähdä, että se tosta vielä lentoon lähtisi ja toisaalta Veini on ollut vähintää yhtä huono! Mun mielestä on ihan PAKKO mennä molarikaupoille!Eiköhän tänään nähty Wernerin viimeiset 30min Turun Palloseurassa. Siellä on sen näköinen mies penkillä että se oli siinä.
En nyt sanoisi, ettei ole saanut mitään kehitystä aikaan. On saanut aikaan täydellisen epäonnistumisen, saavutus sekin.
Tähän aikaan kaudesta on hankala löytää muuta kuin toivotaan-veskareita. Ja mv-valmennus ei ole hirveen vetovoimainen.Vaikea nähdä, että se tosta vielä lentoon lähtisi ja toisaalta Veini on ollut vähintää yhtä huono! Mun mielestä on ihan PAKKO mennä molarikaupoille!
Jos nyt kuitenkin hommattaisiin oikeasti hyvä molari ja jätetään nuo jämät muille.Anttila olis varmaan saatavilla Jukureista, varmaan sais edes jotain kiinni.
Eipä niitä taida olla saatavillaJos nyt kuitenkin hommattaisiin oikeasti hyvä molari ja jätetään nuo jämät minulle.
Ja Lindberg varmaan myös. Oven saavat kiinni ehkä mutta kolahtaa varmaan toisen nenään samallaAnttila olis varmaan saatavilla Jukureista, varmaan sais edes jotain kiinni.
Samaa mieltä. Ei tätä veskarisolmua avata tällä kaudella muulla kuin veskarilla jolla vielä itseluottamus jotakuinkin kunnossa. Eri asia, mistä sellainen kaveri tässä vaiheessa löytyy. Kyllä on suoraan sanottuna ennenkuulumaton tilanne, kun yhdelläkään veskarilla ei koppi tartu sitten millään.Vaikea nähdä, että se tosta vielä lentoon lähtisi ja toisaalta Veini on ollut vähintää yhtä huono! Mun mielestä on ihan PAKKO mennä molarikaupoille!
Vali tosiaan ei ole tällä hetkellä peli- tai treenikunnossa.Jotain terveysongelmia kaverilla oltava.
Näissä pitää muistaa se, että Ortion hintalappu varmasti on kohtalaisen kova ja tällä hetkellä niitä paukkuja on kiinni sopimuksen alaisessa Wernerissä aivan perhanasti.Ortiokin oli satavilla ennen kuin Ässät palkkasi hänet, mutta TPS:ssä vallitsevan ikärasismin vuoksi ei edes omat kasvatit, hyvät sellaiset, kelpaa. Nyt ei tarvitse tehdä mitään, kun noilla pärjää Mestiksessä pari-kolme kautta.
Amen. Ihmettelen myös sönkötystä budjetista, kun johdossa on järkky määrä näkymättömiä tekijöitä pahemminkin sotealueilla. Tarvitaan "pieni pää ja isot kädet" eli todella terävä, asiansaosaava pieni johtoporukka ja loput rahat siihen, joka tuloksen tekee - eli voittavat pelaajat ja valmennus.Tässä kun katsoo pappi Hovisen haamupelastuksia ja miettii Rimpisen kisanäyttöjä, niin ei voi kuin todeta että helvetin hienosti on TPS vetänyt, kun sekä Rimpinen että Hovinen on käytännössä käännytetty pois ja tilalle otettu läjä mätiä silakoita tuplahinnalla.
Kuka kantaa vastuun?
Mä oon kyllä sitä mieltä että noista kahdesta maalista mitkä Werner päästi on aivan turha syyttää Moisasen valmennuskykyjä. Jos veskarilla on oikeesti noin paska ettei noita vetoja pysty pysäyttämään niin ei se oo valmentajan vika. Noiden torjuntojen perusteet valetaan ennen ammattilaisuraa.Moisanen, Rauma boika hei. Tee nyt jotain palkkasi eteen. Jos on maalivahdit huonoja, niin niin olet kyllä sinäkin.
Huonoin maalivahtivalmentaja ikinä Tepsissä. Ylivoimaisesti.
Tässä kun katsoo pappi Hovisen haamupelastuksia ja miettii Rimpisen kisanäyttöjä, niin ei voi kuin todeta että helvetin hienosti on TPS vetänyt, kun sekä Rimpinen että Hovinen on käytännössä käännytetty pois ja tilalle otettu läjä mätiä silakoita tuplahinnalla.
Kuka kantaa vastuun?
Mä oon kyllä sitä mieltä että noista kahdesta maalista mitkä Werner päästi on aivan turha syyttää Moisasen valmennuskykyjä. Jos veskarilla on oikeesti noin paska ettei noita vetoja pysty pysäyttämään niin ei se oo valmentajan vika. Noiden torjuntojen perusteet valetaan ennen ammattilaisuraa.
Jos Werner lähtee niin silloin pakko olla korvaaja tiedossa. Vali ei ole pelikuntoinen tällä hetkellä.Vaikea nähdä, että se tosta vielä lentoon lähtisi ja toisaalta Veini on ollut vähintää yhtä huono! Mun mielestä on ihan PAKKO mennä molarikaupoille!
Loukkasiko itsensä lennolla Atlantin yli vai treeneissä?Jos Werner lähtee niin silloin pakko olla korvaaja tiedossa. Vali ei ole pelikuntoinen tällä hetkellä.