Palloseuran maalivahdit 2024–2025

• 81 482
  • 720

Antilooppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enemmän kääntäisin katseeni siihen miksi maalivahtivalmentaja ei ole saanut tuohon mitään, ei siis mitään kehitystä 6kk aikana.

Ja jos lasketaan mukaan kauden 23-24 veskarit, niin neidän mv valmentaja ei ole aaanut oikeastaan yhtään mitään aikaan 1,5 vuoteen.
En nyt sanoisi, ettei ole saanut mitään kehitystä aikaan. On saanut aikaan täydellisen epäonnistumisen, saavutus sekin.

Paco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän tänään nähty Wernerin viimeiset 30min Turun Palloseurassa. Siellä on sen näköinen mies penkillä että se oli siinä.
Vaikea nähdä, että se tosta vielä lentoon lähtisi ja toisaalta Veini on ollut vähintää yhtä huono! Mun mielestä on ihan PAKKO mennä molarikaupoille!

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Vaikea nähdä, että se tosta vielä lentoon lähtisi ja toisaalta Veini on ollut vähintää yhtä huono! Mun mielestä on ihan PAKKO mennä molarikaupoille!
Tähän aikaan kaudesta on hankala löytää muuta kuin toivotaan-veskareita. Ja mv-valmennus ei ole hirveen vetovoimainen.

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Samaa mieltä. Ei tätä veskarisolmua avata tällä kaudella muulla kuin veskarilla jolla vielä itseluottamus jotakuinkin kunnossa. Eri asia, mistä sellainen kaveri tässä vaiheessa löytyy. Kyllä on suoraan sanottuna ennenkuulumaton tilanne, kun yhdelläkään veskarilla ei koppi tartu sitten millään.

Moisasen näytöt on nähty. Vain huonompaan suuntaan on menty koko ajan, joten kerää luistimesi ja poistu. Kiitos.

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Ortiokin oli satavilla ennen kuin Ässät palkkasi hänet, mutta TPS:ssä vallitsevan ikärasismin vuoksi ei edes omat kasvatit, hyvät sellaiset, kelpaa. Nyt ei tarvitse tehdä mitään, kun noilla pärjää Mestiksessä pari-kolme kautta.

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Ortiokin oli satavilla ennen kuin Ässät palkkasi hänet, mutta TPS:ssä vallitsevan ikärasismin vuoksi ei edes omat kasvatit, hyvät sellaiset, kelpaa. Nyt ei tarvitse tehdä mitään, kun noilla pärjää Mestiksessä pari-kolme kautta.
Näissä pitää muistaa se, että Ortion hintalappu varmasti on kohtalaisen kova ja tällä hetkellä niitä paukkuja on kiinni sopimuksen alaisessa Wernerissä aivan perhanasti.

Antilooppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä kun katsoo pappi Hovisen haamupelastuksia ja miettii Rimpisen kisanäyttöjä, niin ei voi kuin todeta että helvetin hienosti on TPS vetänyt, kun sekä Rimpinen että Hovinen on käytännössä käännytetty pois ja tilalle otettu läjä mätiä silakoita tuplahinnalla.

Kuka kantaa vastuun?
Amen. Ihmettelen myös sönkötystä budjetista, kun johdossa on järkky määrä näkymättömiä tekijöitä pahemminkin sotealueilla. Tarvitaan "pieni pää ja isot kädet" eli todella terävä, asiansaosaava pieni johtoporukka ja loput rahat siihen, joka tuloksen tekee - eli voittavat pelaajat ja valmennus.

Nyt tilannne on päin vastoin - hemmetin iso pää ja hemmetin pienet kädet... kuten sotessa...

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Moisanen, Rauma boika hei. Tee nyt jotain palkkasi eteen. Jos on maalivahdit huonoja, niin niin olet kyllä sinäkin.

Huonoin maalivahtivalmentaja ikinä Tepsissä. Ylivoimaisesti.
Mä oon kyllä sitä mieltä että noista kahdesta maalista mitkä Werner päästi on aivan turha syyttää Moisasen valmennuskykyjä. Jos veskarilla on oikeesti noin paska ettei noita vetoja pysty pysäyttämään niin ei se oo valmentajan vika. Noiden torjuntojen perusteet valetaan ennen ammattilaisuraa.

Turnipsi

Jäsen
Tässä kun katsoo pappi Hovisen haamupelastuksia ja miettii Rimpisen kisanäyttöjä, niin ei voi kuin todeta että helvetin hienosti on TPS vetänyt, kun sekä Rimpinen että Hovinen on käytännössä käännytetty pois ja tilalle otettu läjä mätiä silakoita tuplahinnalla.

Kuka kantaa vastuun?

Ei kukaan. Korkeintaan nykyiset maalivahdit suolataan mediassa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Pakko tuoda ulkomailta joku parempi maalivahti. Kalliolla varmaan jotain yhteyksiä lienee Ison Veden taakse. Niissä organisaatioissa on yleensä useampia laadukkaita maalivahteja, joille ei peliaikaa jatkuvasti kerry, joten sieltä lähtisin uutta veskaria hommaamaan. Jos mitään ei tehdä, niin karsintapeleissä ollaan nykyvahdeilla.

Turnipsi

Jäsen
Mä oon kyllä sitä mieltä että noista kahdesta maalista mitkä Werner päästi on aivan turha syyttää Moisasen valmennuskykyjä. Jos veskarilla on oikeesti noin paska ettei noita vetoja pysty pysäyttämään niin ei se oo valmentajan vika. Noiden torjuntojen perusteet valetaan ennen ammattilaisuraa.

Nojoo ymmärrän pointin ja samaa mieltä. Mutta onko Werner yhtä huono treeneissä? Jos on, niin miksi peluutetaan? Jos ei ole, niin silloin homma jumittaa henkisesti.

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jos Werner lähtee niin silloin pakko olla korvaaja tiedossa. Vali ei ole pelikuntoinen tällä hetkellä.

Pitääkö lounaalla käyneet paikkansa että harjoituksissa on tämän viikon ollut kaksi maalivahti?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Paco

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas hävittiin pisteet puhtaasti maalivahtipeliin. Eikä ole tosiaan Tommin pelikirja syynä siihen, että maalivahdit eivät loista, kun tulee vain harvoja tilanteita, mutta sitten ne harvat tilanteet olisivat niin vaikeita. Ei noi kaukaa ilman maskia tulevat löysät lörpyt ole vaikeita kuin Wernerille. Ei siitä voi pelityyliä syyttää, että maalivahti ei torju puoliakaan noista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy