Hullua ajatella että tilanne olisi vaan 3-1 jos maalivahtina olisin minä. (En torjuisi yhtäkään, mutta en menisi ylivoimalla sekoilemaan)Joku palstalaisista maaliin.
:DHullua ajatella että tilanne olisi vaan 3-1 jos maalivahtina olisin minä. (En torjuisi yhtäkään, mutta en menisi ylivoimalla sekoilemaan)
Äänestys pystyyn.Joku palstalaisista maaliin.
Jep, Moisanen tee jotain tai lähde menemäänTepsin imurien torjuntaprosentti tältä kaudelta 86,24%. Ongelman paikantaminen ei ole kauhean vaikeaa, nyt herrojen lämpimässä officessa pitäisi vaan vittu tehdä asialle jotain.
Keitä Moisasen korvaajia on olemassa? Oma kiinnostus ei ole maalivahti valmentaja markkinoillaJep, Moisanen tee jotain tai lähde menemään
Vaikka Vahalahden koira, tois tarvittavaa rentouttaKeitä Moisasen korvaajia on olemassa? Oma kiinnostus ei ole maalivahti valmentaja markkinoilla
Olis kyl kova, kun ottelun alussa näytetään valmentajat niin ruutuun tulis "Vahalahden Koira"Vaikka Vahalahden koira, tois tarvittavaa rentoutta
Heikon pelin jälkeen Veini kyyneleet silmissä tilittää kuin pahalta tuntuu tuottaa Rekulle pettymys.Olis kyl kova, kun ottelun alussa näytetään valmentajat niin ruutuun tulis "Vahalahden Koira"
Saipan 3. maalivahti eli LindbergKenes 2. tai 3. maalivahti seuraavaksi hankittais?
Täysin allekirjoitan tämän!Vaikka Veini onkin pari helppoa päästänyt, niin onhan se nyt valovuoden Werneriä edellä. Toinen ei hetkauta mitään kun tapahtuu ja toisella pää kääntyy kuin kesäaikaan jokirannassa.
Helppo menee joka pelissä, silti on luottoa siihen että Veini tulee vielä. Ei perustu mihinkään on vaan sellainen tunne että nousee kovalle tasolle.SEn näen ainakin positiivisena tässä että vaikka Veinillä menee helppoja maaleja niin joukkue ei hätäänny siitä, eikä Veini itsekkään vaan hienosti kokoaa itsensä, varsinkin kun kausi Jypissä ollut heikko niin ei varmaan itseluottamus ole kunnossa. Mutta silti hienoa ja todella tärkeätä että kasaa itsensä nopeasti.
Moni olisi tuon 2-1 toheloinnin jälkeen lyönyt mailansa pirstaleiksi maalin tolppaan, mutta Veini oli zen tilassa eikä piitannut pätkääkäänSEn näen ainakin positiivisena tässä että vaikka Veinillä menee helppoja maaleja niin joukkue ei hätäänny siitä, eikä Veini itsekkään vaan hienosti kokoaa itsensä, varsinkin kun kausi Jypissä ollut heikko niin ei varmaan itseluottamus ole kunnossa. Mutta silti hienoa ja todella tärkeätä että kasaa itsensä nopeasti.
Vaikka Veini onkin pari helppoa päästänyt, niin onhan se nyt valovuoden Werneriä edellä. Toinen ei hetkauta mitään kun tapahtuu ja toisella pää kääntyy kuin kesäaikaan jokirannassa.
Tavallaan samaa mieltä tästä, Werneriä ja Valia olen yrittänyt puolustaa täällä koko kauden, tai siis samalla olen herjannut Tepsin puolustuspelaamista koko kentällä. Nyt uskon ja toivon että Veiniltä kun saataisiin pois tai minimoitua ne imaisut jotka on tulleet melkein joka pelissä niin hän on selkeästi parempi torjumaan niitä ns "ei otettavia" laukauksia kun Werner joka torjuu yleensä otettavat mutta game saverit jää ottamatta. Veinillä tämä on kumminkin iso mahdollisuus , mutta taitaa tämä minun mielipide olla toiveajattelua ja aika lailla fiilispohjalla kirjoitettu.Mun mielestä Veini ei pelillisesti ole Werneriä parempi, joukkue on vain löytänyt tavan voittaa nämä pelit missä ollut maalissa. Tämä tietysti on hyvä, mutta varsinaista luottoa ei kyllä ole..