Mainos

Palloseuran maalivahdit 2024–2025

• 54 812
  • 477

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Roudatkaa nyt sinne vaikka mestiksestä joku molari, ei voi olla ainakaan huonompi kuin tämänhetkiset kolme sysipaskaa molaria.
Veini ei saa silmiäänkään kiinni ja sitte vielä päälle järkyttävää pelinlukua + bonuksena syöttöpiste.
Pelataan muuten playoutteja vielä tälläkaudella.

Lynsester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsi
Tepsin imurien torjuntaprosentti tältä kaudelta 86,24%. Ongelman paikantaminen ei ole kauhean vaikeaa, nyt herrojen lämpimässä officessa pitäisi vaan vittu tehdä asialle jotain.

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Tämä sama trendi on jatkunut jo pidempään, ainoa muuttuja on vain maalivahdit.
3 torjuntaa on sellainen maksimi torjuntamäärä ennen kuin verkko heiluu.

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Lauridsenilla on enemmän torjuntoja tällä kaudella kuin Vehviläisellä. Löytyisiköhän jostain tarpeeksi isot kamat jos kokeilisi?
Veini voisi sitten taas mennä vaikka Seväsen tilalle.

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Wernerin patsasteluja en ainakaan itse haluaisi enää Tepsissä nähdä. Luulen kuitenkin että huomenna on Adam tolppien välissä.

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
SEn näen ainakin positiivisena tässä että vaikka Veinillä menee helppoja maaleja niin joukkue ei hätäänny siitä, eikä Veini itsekkään vaan hienosti kokoaa itsensä, varsinkin kun kausi Jypissä ollut heikko niin ei varmaan itseluottamus ole kunnossa. Mutta silti hienoa ja todella tärkeätä että kasaa itsensä nopeasti.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
SEn näen ainakin positiivisena tässä että vaikka Veinillä menee helppoja maaleja niin joukkue ei hätäänny siitä, eikä Veini itsekkään vaan hienosti kokoaa itsensä, varsinkin kun kausi Jypissä ollut heikko niin ei varmaan itseluottamus ole kunnossa. Mutta silti hienoa ja todella tärkeätä että kasaa itsensä nopeasti.
Helppo menee joka pelissä, silti on luottoa siihen että Veini tulee vielä. Ei perustu mihinkään on vaan sellainen tunne että nousee kovalle tasolle.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Moni olisi tuon 2-1 toheloinnin jälkeen lyönyt mailansa pirstaleiksi maalin tolppaan, mutta Veini oli zen tilassa eikä piitannut pätkääkään

Vaikka Veini onkin pari helppoa päästänyt, niin onhan se nyt valovuoden Werneriä edellä. Toinen ei hetkauta mitään kun tapahtuu ja toisella pää kääntyy kuin kesäaikaan jokirannassa.

Nyt olen ihan eri mieltä. Veini on kaikissa neljässä pelissä päästänyt vähintään yhden imaisun, ja nyt pariin viime matsiin on mennyt jo kammohörppyjä.

Werner on hintalaatusuhteeltaan ihan kammottava, mutta ei se nyt ihan näin kammottavia hörppyjä ole päästänyt. Se ei vaa torju yhtään "ylimääräisiä".

Mieluiten molemmat kilometritehtaalle, jos vaan joku ton Wernerin ottaisi, ja uutta miestä tilalle.

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
Mun mielestä Veini ei pelillisesti ole Werneriä parempi, joukkue on vain löytänyt tavan voittaa nämä pelit missä ollut maalissa. Tämä tietysti on hyvä, mutta varsinaista luottoa ei kyllä ole..
Tavallaan samaa mieltä tästä, Werneriä ja Valia olen yrittänyt puolustaa täällä koko kauden, tai siis samalla olen herjannut Tepsin puolustuspelaamista koko kentällä. Nyt uskon ja toivon että Veiniltä kun saataisiin pois tai minimoitua ne imaisut jotka on tulleet melkein joka pelissä niin hän on selkeästi parempi torjumaan niitä ns "ei otettavia" laukauksia kun Werner joka torjuu yleensä otettavat mutta game saverit jää ottamatta. Veinillä tämä on kumminkin iso mahdollisuus , mutta taitaa tämä minun mielipide olla toiveajattelua ja aika lailla fiilispohjalla kirjoitettu.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Paco
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy