Pallokerhon otteet kaukalossa kaudella 2015–2016

  • 219 198
  • 1 648

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos nyt joku laittaa noi maalit Perhosen piikkiin niin jösses. Kyllä nyt vie Blues niin selvästi, että pahaa tekee. Pantteri on shokissa ja ei saa edes aikalisää otettua. No johan tässä ehtikin hetkeksi innostua, kun homma näytti vähän paremmalta, sitten tuli Aho, pelikirja ja A-junnut ja nyt ei taas näytä yhtään hyvältä... tosin eipähän voi Arvonen kertoa, kuin peliin valmistautuminen epäonnistui.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kylla ma menisin Perhosellakin. Laurikainenkin havisi aika monta pelia Kerho aikanaan.

Uusi joukkue ja uusi valmentaja on isompi juttu.

Edit: Perhosen maali oli tuo kolmas kylla.
 

Ralph

Jäsen
Mainittakoon myös, että on harmi, ettei Mestis-peleistä löydy tallenteita viime kausilta. Olisi kiva nähdä, että millä helvetin mahdollisuudella Joona Karevaara on voinut nakuttaa jossain jääkiekkosarjassa lähes 50 pistettä kaudessa.

Jos nyt joku laittaa noi maalit Perhosen piikkiin niin jösses.
No kenen piikiin se kolmas maali laitetaan? Pasi Arvosen, koska vastustaja laukoi? No nyt se loukkaantuikin jo.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No kenen piikiin se kolmas maali laitetaan? Pasi Arvosen, koska vastustaja laukoi?
Ai jos pelaaja pääsee kävelemään estelemättä alueelle, vetään liikkuvat rauhassa taakse ja tykittään ihan vapaasti B-pisteen/kaaren paikkeilta ja pakki vielä tekee maskia? No syytä sä veskaa jos haluat, mä en jaksaisi kauheasti syytellä täydestä vauhdista tollanen lämäri ja noin läheltä, siinä ei kauheasti veskari tee torjantaliikkeitä. Tulee vastaan ja toivoo että ei mene maaliin, näin Perhonen toimikin.

Edit. Onneksi se paska Perhonen nyt injuriin ja saadaan joku parempi tilalle.
 

Ralph

Jäsen
Ai jos pelaaja pääsee kävelemään estelemättä alueelle, vetään liikkuvat rauhassa taakse ja tykittään ihan vapaasti B-pisteen/kaaren paikkeilta ja pakki vielä tekee maskia? No syytä sä veskaa jos haluat, mä en jaksaisi kauheasti syytellä täydestä vauhdista tollanen lämäri ja noin läheltä, siinä ei kauheasti veskari tee torjantaliikkeitä. Tulee vastaan ja toivoo että ei mene maaliin, näin Perhonen toimikin.
Taitaa Jere Myllyniemen paskuuskin olla vain Pasi Arvosen syytä? Ensi kaudella kun tulee uusi valmentaja, voisi Myllyniemi pelata kaikki 60 ottelua, kun sopimuskin on jo valmiina.

Samalla tavalla Myllyniemi imuroi illasta toiseen maaleja, jotka voi jollain tavalla saada pelityylin piikkiin, mutta joita ei vain olisi varaa päästää.

Mutta turha BlackWolf sun edes vastata, en tahdo tästä keskustella.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Taitaa Jere Myllyniemen paskuuskin olla vain Pasi Arvosen syytä? Ensi kaudella kun tulee uusi valmentaja, voisi Myllyniemi pelata kaikki 60 ottelua, kun sopimuskin on jo valmiina.

Samalla tavalla Myllyniemi imuroi illasta toiseen maaleja, jotka voi jollain tavalla saada pelityylin piikkiin, mutta joita ei vain olisi varaa päästää.

Mutta turha BlackWolf sun edes vastata, en tahdo tästä keskustella.
Ei, enkä ole koskaan väittänyt mitään tuon suuntaistakaan, ystävällisesti pyydän, ettet tunge sanoja toisten suuhun, kiitos.

Myllyniemi on imenyt viivalta ranteita ilman maskia koko syksyn. Siinä on melkonen ero päästää kaveri vetään noin läheltä lämäriä täydestä vauhdista, kuin että joku heittää rannarin viivalta. Mutta syytä sä vaan Perhosta, jos se sun elämästä tekee helpompaa. Minä taas olen sitä mieltä että oli helvetin hieno ja reenattu kuvio Bluessilta ja jos tollaseen paikkaan pääsis Kerho jätkät, tyyliin Nikkilä, illasta toiseen vetään liikkuvia taakse, niin olisi Nikkilälläkin 20 maalia ihan realistinen tavoite.

Tämä on nyt ensimmäinen peli, kun Perhoselle on mennyt maaleja useampikin, tähän asti on peittäminen ja reaktiot riittäneet, kyllä se oli vain ajan kysymys, kun tulee se ilta, että noista paikoista se kiekko sattuukin sen maalivahdin ohi.
 

Ralph

Jäsen
Myllyniemi on imenyt viivalta ranteita ilman maskia koko syksyn. Siinä on melkonen ero päästää kaveri vetään noin läheltä lämäriä täydestä vauhdista, kuin että joku heittää rannarin viivalta.
Linkitä mulle vaikkapa viisi tuollaista maalia, joissa siis on viivarannari uponnut ilman maskia Myllyniemelle. Jos ei ole linkittää, niin toistan, etten tahdo tästä enää keskustella.

Mulla ei ole luottoa siihen, että Liigassa mennään kympin sakkiin Samu Perhonen ykkösmaalivahtina. Tämä näkemys ei johdu mistään yhdestä Blues-ottelun maalista vaan yleisesti kaikista peleistä, joissa Perhonen on HPK:n maalilla pelannut. Helppoja menee jopa Carey Pricelle joskus, mutta kokonaisuus on se syy, miksi Priceen luottaisin, mutta Perhoseen en.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Vai että veskan maaleja..just.

Kerhon peli näyttää siltä kuin jokaisen perseessä olis tappi!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Linkitä mulle vaikkapa viisi tuollaista maalia, joissa siis on viivarannari uponnut ilman maskia Myllyniemelle. Jos ei ole linkittää, niin toistan, etten tahdo tästä enää keskustella.

Mulla ei ole luottoa siihen, että Liigassa mennään kympin sakkiin Samu Perhonen ykkösmaalivahtina.
Älä tule keskustelupalstalle tai lainaile, jos et kerran aio keskustella, vaan heittää sun väitteitä faktoina. Sinä voit aloittaa vaikka siitä Pelicans pelistä jostain marraskuulta, tuskin on vaikea löytää. Vieraissa oli vieläpä.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tällaista kuraa en muista nähneeni. Fakta on se, että Kerholla ei ole minkäänlaista pelikirjaa eikä edes tahtoa. Niin kutsuttu valmentaja ei onnistu saamaan kumpaakaan pelaajien päähän. Vaihdetaanko siis koko joukkue?
 

Ralph

Jäsen
Älä tule keskustelupalstalle tai lainaile, jos et kerran aio keskustella.
Ehkä tämä johtuu siitä, että mulla on muistissa viime vuoden Joni Myllykoski -hehkutukset erään Jatkoaikaan kirjoittavan maalivahtianalyytikon toimesta.

Vaikka tänään tilanne olisi 10-0 HPK:lle kahden erän jälkeen, en ole vakuuttunut siitä, että Samu Perhonen on oikea mies selkeäksi ykkösmaalivahdiksi pudotuspeleihin mielivälle Liiga-joukkueelle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ehkä tämä johtuu siitä, että mulla on muistissa viime vuoden Joni Myllykoski -hehkutukset erään Jatkoaikaan kirjoittavan maalivahtianalyytikon toimesta.
Sun jutut ja niiden taustat saa johtua ihan tasan siitä mistä sä itse haluat niiden johtuvan. Myllykoski sai ihan syyttä sitä paskaa niskaan enempi kuin olisi pitänyt. Voit myös matkustaa katselemaan sitä määrää paskaa mitä esim. Lassila sai viimekaudella niskaansa. Kyllä ne koutsit (siis ne oikeat sellaset, ei mitkään Pantterit) ihan syystä puhuu maalintekosektoreista ja maalipaikoista. Toki tämä vaan on joku mystinen huhu, joka veto on sun mielestä maalipaikka, vaikka sen kiekon vetäis omasta päästä.

Fakta nyt vaan on, että jos häviää maalipaikat suhteella 1/3 luokkaa, niin todennäkösesti siellä omassa päässä soi 3 kertaa enemmän. Myllykoski ei kauheasti mitään oikeasti helppoja imuroinut, muutaman toki, vrt. Myllyniemi ja viivavedot tai etukulma. Kyllä niistä melkosen moni oli ihan tekemällä tehtyjä. Mutta se on aina niin helppoa itkeä tihrustaa paskaa veskaria, kun oma tietämys ei riitä enempään.

Edit. Laitahan sinä mulle 5 linkkiä niihin Myllykosken imemiin helppoihin, kun kerran vaadit muilta vastaavaa... jään innolla odottamaan, nih, tai sit ei tarvi keskustella.
 

Ralph

Jäsen
Mutta se on aina niin helppoa itkeä tihrustaa paskaa veskaria, kun oma tietämys ei riitä enempään.
Ei riitä ei. Vikisit muuten mulle, että "laitoin sanoja suuhusi" ja sitten väität, että itken paskaa veskaria. Kun mulla ei riitä tietämys edes tulkitsemaan omia viestejäni, niin näytä mulle, missä olen itkenyt paskaa veskaria. Laita samaan viestiin vaikkapa linkki niihin Myllyniemen ilman maskia imuroimiin viivakuteihin.

Minun mielestäni Perhonen ei riitä Liigan top-kymppijoukkueen selkäksi ykkösmaalivahdiksi. Jos olet eri mieltä niin ole, ei minua haittaa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minun mielestäni Perhonen ei riitä Liigan top-kymppijoukkueen selkäksi ykkösmaalivahdiksi. Jos olet eri mieltä niin ole, ei minua haittaa.

Vaikea se on nahda nain pienella kokemuksella. Perhosella on 20 kokonaista pelia Liigan top-kymppijoukkueen torjujana ja tuolta ajalta pistetilin keskiarvo on 1,6 pistetta per peli, joka on selkeasti top-kymppijoukkueen keskiarvo, itse asiassa se on top-6/7 tasoa. Eli se vaha kokemus pleijaripaikan tasoisesta jengista on ollut positiivista. Toki kokonainen kausi on oma asiansa, mutta jos muu joukkue pelaa top-kymppi tasolla niin en ma nae etta Perhonen olisi menestyksen tiellakaan. Taytyy muistaa etta miehella on todella vahan peleja alla ja pelithan ne vasta kehittaakin. Voimaa hiukan puuttuu, raajat on levottomat ja torjuntatyylia tarvitaan staattisemmaksi, mutta ne on suht pienia muutoksia, muutenkin isokokoisten pelaajien fysiikka on aina hiukan perassa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Prkl...tämä tappio EI ollut Jeren vika vaikka maalissa pelasikin. Vittu, Jerehän piti nollat! Huikeeta!!! Sadan vuoden jatkopahvi käteen.
 

Ralph

Jäsen
Vaikea se on nahda nain pienella kokemuksella.
Niin on, mutta pakko sanoa pienellä kokemuksella, kun luultavasti pidempää ei ole tarjolla. Itse kukin pelaaja voi lyhyellä aikavälillä onnistua, mutta ison roolin saaminen voi olla eri asia.

Itse kyllä ottaisin mieluiten HPK:lle kaksi tasaista vahtia, jotka taistelevat paikasta, eikä kumpikaan voi luottaa vain nimeensä. Eli sellainen 30-30-tilanne, jossa päivän kunto ratkaisee. Tällöin Samu Perhonen on käypä vaihtoehto ja siihen rinnalle joku toinen.

Mutta jos HPK lähtee sellaisella kaksikolla, että toinen pelaa ja toinen istuu, niin silloin Perhosen en usko riittävän. Tähän kauteenhan HPK lähti tällä tavalla, eikä Jere Myllyniemi ole riittänyt, ei lähellekään. Tässä vaihtoehdossa ykkösmoken pitäisi olla joku jo aiemmin ykkösvahtina pelannut pelaaja, johon muu joukkue luettaa ja nojaa täysillä.

En väitä Perhosen olleen paska, en ollenkaan. Olenhan kirjoittanut, ettei minua haittaisi Perhosen jatkosopimus, kunhan saa taistelukaverin itselleen. Oskari Setänen tai Alexander Georgiev, päästääkö Tepsi vai ovatko he Tepsin vastaava kaksikko? Dominik Hrachovina, en usko hänen tulevan. Sami Rajaniemi olisi hyvä vaihtoehto, Kaapo Kähkönen meni jo Lukkoon ja Rasmus Rinne ei välttämättä riitä. Mutta joku tällainen Perhosen pariksi eikä Kristian Järvinen tai Timo Niemi.
 

Hode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vatsalaanmakoilevatnaamansapitelijät
Severi Sillanpää ylivoimalla Kerhon ekan maalintekijä tänään, ainakin Liigan sivujen mukaan. Mitä on tapahtunut, onko ylivoimaa muokattu?

Ja onko Myllyniemi päässyt paremmalle tasollensa kun on pitänyt näin pitkään (toka erä melkein lopussa) nollan.

Olen sellaisessa paikassa jossa mobiilidatani toimii heikosti ja samoin kiinteä eli intternetti ei toimi kunnolla.
 

Ralph

Jäsen
Niinkö tässä käykin, että HPK tekee samanlaisen loppukirin kuin toissakaudella. Siis jopa sitä paremman. Ja kaiken takana on Jere Myllyniemi, joka rikkoo kaikki nollapeliennätykset. Myllyniemi pelannut nyt noin 65 minuuttia putkeen ilman päästettyä maalia ja se on kova temppu se. Olen koko ajan tiennyt, että Myllyniemi on vielä Kerhon tärkein palanen kevään pudotuspeleissä.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niinkö tässä käykin, että HPK tekee samanlaisen loppukirin kuin toissakaudella. Siis jopa sitä paremman. Ja kaiken takana on Jere Myllyniemi, joka rikkoo kaikki nollapeliennätykset. Myllyniemi pelannut nyt noin 65 minuuttia putkeen ilman päästettyä maalia ja se on kova temppu se. Olen koko ajan tiennyt, että Myllyniemi on vielä Kerhon tärkein palanen kevään pudotuspeleissä.

Ja Karevaara, joka on säästellyt ovelasti kevättä varten ja hämännyt näin kaikkia vastustajia takoo 20 häkkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös