Jännä miten täällä nähdään, että jos ei pelaaja pääse pelaamaan jonkun pelaaja X:n kanssa, niin sitten se kyllä suuttuu, kun se toinen on paskempi. Mä nyt ymmärrän, että jos joka ilta jaat namupassia takatolpalle tyhjiin ja se jätkä ei tee mistään, että se vähän alkaa syömään. Mutta että ammattiurheilussa jotain, "voi vittu taas noi paskat laiturit" tyylisiä pelaajat tuolla miettisi, niin johan on. Tottakai on kiva pelata niiden kanssa jotka on kavereita kentän ulkopuolellakin jne. mutta vähän nyt sitä realismia taas kehiin. Jos koutsi pistää sut ketjuun X tai Y ja pariksi sen tai tän, niin sitten sä meet ja teet parhaasi sen kanssa. Tuollaiset "mutku mä haluun pelata ton kanssa" jutut on pikkulasten touhua. Kyllä ne joukkueen sisäiset hierarkiat ja se arvostus mitä koutsi antaa tai ei anna, tulee ihan muista jutuista.
Nämä kaikki koirankopitukset katsomalla jotain helvetin kentällisiä mitkä merkattu johonkin Liigan listaan, on aivan naurettavaa ja yliampuvaa tulkintaa. Mä väitän, että Liigassa aika moni jätkä haluaa pelata jonkun paska Lehtosen kaverina, on sillä kuitenkin tohon sarjaan aika saatanan kovat meriitit, vaikka ei nyt olekkaan tällä kaudella onnistunut.