Paljonko yleisöä SaiPan seuraavassa kotiottelussa

  • 967
  • 12

Paljonko Porukkaa???

  • 0 - 300

    Ääniä: 11 13,6%
  • 301 - 600

    Ääniä: 1 1,2%
  • 601 - 900

    Ääniä: 9 11,1%
  • 901 - 1200

    Ääniä: 6 7,4%
  • 1201 - 1500

    Ääniä: 4 4,9%
  • 1501 - 1800

    Ääniä: 5 6,2%
  • 1801 - 2100

    Ääniä: 13 16,0%
  • 2101 - 2400

    Ääniä: 13 16,0%
  • 2401 - 2700

    Ääniä: 9 11,1%
  • Tupa Täynnä (5500)

    Ääniä: 10 12,3%

  • Äänestäjiä
    81

Wolves

Jäsen
Äänestys pistetty pystyyn. Veikatkaa miten täyteen Kisapuisto tulee ottelussa pelikaaneja vastaan 02.02.2002

Edit: Kuukausi helmikuuksi.
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Tuskin kovin runsaasti, jossei Kaarna sitten jakele Machuldasta saaduilla rahoilla ilmaislippuja....
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Varmaan alle 2500, täytyy ottaa huomioon että kyseessä on lauantaipeli ja Lahdestakin saattaa olla tulossa jonkin verran porukkaa, vai...?

Siinä sitä on taas Ilillä ihmettelemistä...
 

Jet-Ace

Jäsen
Mistä minä tiedän. Mutta luulin HIFK-faneilta olevan saatavissa hyviä, vähän käytettyjä lakanoja halliin vietäväksi. Helpollahan Penan muuttaa Kaarnaksi.

Vai mitä HIFK-fanit? "Myydään tarpeettomana vähän käytettyjä lakanoita + kaupanpäälle Apelle tarkoitetut leit etc. muuta hippikamaa".
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Jet Ace
Mistä minä tiedän. Mutta luulin HIFK-faneilta olevan saatavissa hyviä, vähän käytettyjä lakanoja halliin vietäväksi. Helpollahan Penan muuttaa Kaarnaksi.

Vai mitä HIFK-fanit? "Myydään tarpeettomana vähän käytettyjä lakanoita + kaupanpäälle Apelle tarkoitetut leit etc. muuta hippikamaa".


Paljonko pyydetään lakanoista&muista romppeista.
 

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katsojaluvuksi ilmoitetaan varmaankin n.2500, sillä kausikortithan lasketaan aina katsojalukuun, mutta todellisuudessa halliin varmaankin uteliaisuutta menee n.1000 katsojaa jos ei allekin sen.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Minä en ainakaan mene. Tyydyn vain lähettelemään SaiPan johdolla todella herjaavia sähköposti viestejä. Vaikka minulla kausikorttikin on, niin en satavarmasti köntystä kylmään jäähalliin katsomaan kuinka Lahtelaiset vievät Saippuaa. Siis saipaa. Eikun SaiPaa. Vai miten se on?

Ainiin veikkaus! 550-1000.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Mietinpä kauan, mihin näistä useista ketjuista tämän kirjoitan, mutta tämän otsikko lienee lähimpänä viestini sisältöä:

Ei perkeles sentään! Ainoa oikea vaihtoehto SaiPa-faneilta olisi jäädä kotiin. Tämä touhu vaikuttaa jo jokseenkin säälittävältä. Kyllä loppuis munkin intressit mennä halliille, jos IFK vuokraisi tai myisi Zidlickyn, Vopatin ja.. perkele kun vaikeeta keksiä joku toinen hyvä hyökkääjä.. , vaikkapa Hämeenlinnaan tai Espooseen..

Vaikka miten yritetään pelastaa ens kautta, niin tämä on urheilullisesti ehdottomasti väärä tapa. Toivon, että tämä esimerkki riittää liigalle tällaisen vuokraamisen kieltämiseen, rehellinen myyminen olisi ihan eri juttu.

Eli näyttäkää Te, fanit, nyt seurajohdolle (tai kuka tällaisia kunigasideoita nyt keksiikään) persettä, ja jääkää kotiin.

Veikkaus, tai pikemminkin toivomus, 0-300.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osanottoni Saipan kannattajille.

Vaikka tällä saadaankiin säästöä tulevaa kautta varten ja muuta niin kyllähän tämä touhu tuntuu säälittävältä. Jos on ostanut kausikortin niin pitäisi saada loppukauden peleistä rahat takaisin, jos kerta pelaajat vuokrataan pois.

Syyt ymmärrän, mutta katkera olisin ja pelit jättäisin väliin jos HIFK loppu kautena esim olisi Z vuokrannut. Katsojien aliarvioimista sanon minä.
 

Pioneer

Jäsen
Minua ei hallilla tuolloin nähdä. Toivoisin, ettei siellä olisi ketään. Ilkalle postissa rumpu ja kokeilkoon siellä betonikatsomossa yksinään, millaista on olla SaiPa-fani vuonna 2002. Mutta hei! Onhan meillä talous ainankin kauden loppuun asti kunnossa!
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
vai et tämmöstä

näyttää niit muitakin hymööristejä olevan kuin vaan pelkkä mää:D
itteni lisäks oli 5 hlö ku veikkas täyttä tupaa..

hasaa!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaan että SaiPan yleisömäärät ovat loppukauden siinä 2000-2400 välillä. Mutta kuulkaas, idän ihmeet. Täällä Raumalla käynee lopuissa kotimatseissa aika tarkkaan saman verran jengiä, vaikka Lukosta ei myytäisi/ vuokrattaisi ainuttakaan pelaajaa. Tämä suuntaus on jo nähty tammikuun aikana. Eli 3000:n katsojan tavoitekeskiarvosta tullaan jäämään auttamatta.:(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös