Tasan 35 eur. Edelleen harmittaa, että kunnon tykkäreitä ei ole enää myynnissä. En ole mitenkään innostunut rakettien ampumisesta, mutta onhan niitä nytkin messissä + kynttilöitä+perhosia+urut ja pienemmille papatteja ja sädetikkuja.
Viestin lähetti girlzilla15
Niimpä, olen itse ihan samaa mieltä. Ne on ne kaverit jotka ihmettelee "siis mitä vittuu". Paljon hymiöitä tähän loppuun.
Viestin lähetti PeteX
Edelleen harmittaa, että kunnon tykkäreitä ei ole enää myynnissä.
Viestin lähetti Mari
Yhtään en itse raketteihin tuhlannut,kavereitten paukkuja yms.raketteja sain kyllä ammuskella.
Suurin osa tämän vuotisista silmävammoista sattui ihan sivullisille katsojille, jotka eivät mitään tilanteille voineet. Siis myös katsojille lasit päähän tai sitten kannattaa tehdä niin kuin minä teen, eli pysytellä sisällä ja kurkkia ikkunoista niitä raketteja.Viestin lähetti Designer
Ilotulitteet ovat kyllä hienoja, mutta on nillä se toinenkin puoli. Taas aika moni pääsi näöstään osittain tai kokonaan eroon ilotulitteiden holtittoman käytön seurauksena. Kai se on kuulimpaa kävellä silmäpuolena lopun ikänsä kuin laittaa suojalasit päähän sen viiden minuutin ajaksi, kun raketteja ampuu. Viina ja ilotulitteet ovat huono yhdistelmä.
Olivatko ne katsojat siinä kahden metrin päässä raketista pullo kädessä katsomassa, vai jossain sivummalla ja epäonnekseen saivat raketista päähänsä? Kyllä omalla käyttäytymisellään pystyy paljon vaikuttamaan siihen, onko vaara-alueella vai ei. On sekin tietysti mahdollista, että ainoa virhe on olla väärässä paikassa väärään aikaan ja saa hieman heikosti tähdätyn raketin suoraan silmilleen.Viestin lähetti Rontti
Suurin osa tämän vuotisista silmävammoista sattui ihan sivullisille katsojille, jotka eivät mitään tilanteille voineet. Siis myös katsojille lasit päähän tai sitten kannattaa tehdä niin kuin minä teen, eli pysytellä sisällä ja kurkkia ikkunoista niitä raketteja.
Jos on siinä kahden metrin päässä katsomassa, niin varmastikin jotenkin osaa varautua tilanteeseen (poislukien tilanne jossa on ns. naula päässä). Jos taas jonkun pidemmän matkan päästä ammutaan raketteja yms. miten sattuu, ei siinä juurikaan mitään ehdi tehdä kun pommi on jo silmässä.Viestin lähetti Designer
Olivatko ne katsojat siinä kahden metrin päässä raketista pullo kädessä katsomassa, vai jossain sivummalla ja epäonnekseen saivat raketista päähänsä? Kyllä omalla käyttäytymisellään pystyy paljon vaikuttamaan siihen, onko vaara-alueella vai ei. On sekin tietysti mahdollista, että ainoa virhe on olla väärässä paikassa väärään aikaan ja saa hieman heikosti tähdätyn raketin suoraan silmilleen.
Viestin lähetti Sistis
Suurimpia syypäitä ovat nämä idiootit, jotka kännispäissään hösäävät näiden pommien kanssa.
Viestin lähetti Skeletor
Täällä hieman pienemmissä taajamissa riittää tilaa ja peltoja kaikille. Ja onnettomuuksiakaan ei tapahdu. Mutta joukossa tyhmyys tiivistyy ja joidenkin on pakko tuoda itseään esille, tuloksena sivullisten silmävammoja.
Niilo kirjoitti:Kaivetaan arkistoista esiin vanha äänestys, jossa tiedustellaan kuinka paljon tuhlaat rahaa ilotulitteisiin. Itse en aio ampua ainoatakaan rakettia, sillä mielestäni on ihan turha tuhlata rahoja joihinkin taivaalle ammuttaviin suutareihin.
Sama kuin menisi vessaan ja heittäisi rahat pönttöön ja vetäisi vessasta alas.
Raketit sytyttävät taas tänä vuonna lukuisia tulipaloja, pari kymmentä silmää vaurioituu ja kymmenkunta ampujaa menettää muutaman sormen, sekä pari kuulovauriota ilmenee...
Eikös Mansesterin kaupunki satsaa 6.12. jonkun toisen aiheen kunniaksi?mauri kirjoitti:Enpäs ajatellut investoida paukkumatskuun, kun Treen kaapunti tekee sen puolestani..
Tjaa, eikös Tre meinaa ollenkaan pommitella uunnavuonna?Ossi kirjoitti:Eikös Mansesterin kaupunki satsaa 6.12. jonkun toisen aiheen kunniaksi?
Itse ajattelin satsata jälleen parikymppiä random-säkkiin, jonka paukut eivät perinteisesti näy eikä kuulu naapuritaloa pitemmälle.