Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Juurikin näin. Löysä raha pitää saada liikkeelle.Mää taas mietin, että eikö porukka osaa enää tuhlata kun kaikilla on rahaa tilillä?
Juurikin näin. Löysä raha pitää saada liikkeelle.Mää taas mietin, että eikö porukka osaa enää tuhlata kun kaikilla on rahaa tilillä?
Pankkitilillä? Hö, alan miehet säilyttää näitä pikkusummia ihan lompakossa jos sattuu löytää jotain mistdiggaa.Kolkyt tonnii, jos mä löydän jotain josta mä diggaan niin mä ostan sen.
Kuulostaa hyvältä ja turvalliselta suunnitelmalta.Isä on aina opettanut, että vuositulojen verran pitää olla sukan varressa. Sen mukaan olen elänyt siitä lähtien, kun olin persaukinen opiskelija. Tuo se nyt vähän turvaa, kun ei ihan kädestä suuhun tarvitse elää.
Opettiko se myös, miten sen vuositulon SAA sukanvarteen? Elämällä vuoden käyttämättä killinkiäkään?Isä on aina opettanut, että vuositulojen verran pitää olla sukan varressa. Sen mukaan olen elänyt siitä lähtien, kun olin persaukinen opiskelija. Tuo se nyt vähän turvaa, kun ei ihan kädestä suuhun tarvitse elää.
Siis eihän tähän ketjuun voi olla linkittämättä tätä legendaarista Hanoi-haastattelua. Klassikkokamaa koko haastis.
Opettiko se myös, miten sen vuositulon SAA sukanvarteen? Elämällä vuoden käyttämättä killinkiäkään?
Säilytän rahojani vaatehuoneessa. Tervetuloa.Tällä hetkellä 100e, koska käytän pelkästään käteistä
Todennäköisesti itse olen pystynyt tähän viimeksi juuri silloin kun olin persaukinen opiskelija.Isä on aina opettanut, että vuositulojen verran pitää olla sukan varressa. Sen mukaan olen elänyt siitä lähtien, kun olin persaukinen opiskelija.
Jatkoajan perinteitä on, että vene kyllä ostetaan ja maksetaan, mutta venettä ei näy. Lisätiedot esim. Suomi24:ssä.Normaalin aikuisen ei tietysti ole mitään järkeä pitää kymmeniä tuhansia sukan varressa. Kannattaa sensijaan ostaa vaikka vene. Sehän se on vanhan totuuden mukaan helpoin tapa tehdä miljoona.
Kannattaa sensijaan ostaa vaikka vene. Sehän se on vanhan totuuden mukaan helpoin tapa tehdä miljoona.
Kyllä se tiukassa paikassa on mukava, että kaikki varat eivät ole kiinni, vaan on löysää tilillä. Etenkin tällaisena aikana, jolloin kiinteästä omaisuudesta ei niin helposti eroon pääse.Normaalin aikuisen ei tietysti ole mitään järkeä pitää kymmeniä tuhansia sukan varressa.
Tällä ajatusmaailmalla en yhtään ihmettele ettei siellä tilillä mitään olekaan.”Sori lapset. Tänä vuonna ei syödä, asuta, käytetä vettä eikä sähköä. Isi säästää nyt sukanvarteen.”