Ois ehkä pitäny laskea ennenku äänestää :) 49,60€ meni tarkalleen, ja äänestin 50-100e. Noh, näin joulun alla niin eikait tuollainen pikkuvirhe mitään haittaa :)
Ostat vielä huomenna Ässäarvan tai vastaavan, niin pääset oikeaan kategoriaan. Tai kaksi Bonbon-tikkaria kappalehintaan 0,25€.
Minulla meni sittenkin vähän yli arvioidun, excel-taulukkoni näyttää noin 240 euroa. Mukana myös pari työkaveria, joilta sain vastalahjaksi herkullista konjakkisinappia ja laatuteetä. Ostin vielä itsellenikin lahjaksi uudet kotimaiset nahkahansikkaat turkisvuorella, jotta pysyvät näpit joten kuten lämpiminä pakkasilla. Hansikkaisiin meni lähes 60 euroa, mutta mukava oli ne vetää käteen. Fits like a glove!
Joo, kieltämättä näin. Lapset tykkää, mutta luulen, että saat siskoltasi ja veljeltäsi pitkän ja tyhjän katseen, kun kerrot, mitä paketeissa on.Vähän riippuu laskutavasta. Siskon- ja veljenpojan lahjoihin meni reilu parikymppiä, löysin tarjouksesta pojille huisin hienot, kovaääniset robotit. Nämähän on niitä isin ja äidin mielilahjoja.
Lapset tykkää, mutta luulen, että saat siskoltasi ja veljeltäsi pitkän ja tyhjän katseen, kun kerrot, mitä paketeissa on.
No aivan varmasti näin. Vaan kyllähän nuo molemmat tietävät, että meikäläisen lahjat on valittu lasten, ei vanhempien mieltymyksien mukaan. Ikuisesti muistan sen, kun kakarana saadut pehmeät paketit ja muuten vaan tylsät lahjat ottivat pannuun. On mulle kunnia-asia, että mun ostamista lahjoista ei koskaan tulla ajattelemaan samalla lailla.
Mutta en nyt siis arvostele sun valintaasi, vaan lähinnä lätisen lämpimikseni.
Niin, ja rahaa en ole vielä polttanut suoranaisesti yhtään, ellei itsenäisyyspäivän lounasta sukulaisille sellaiseksi lasketa. Kokkailin nääs kotona aterian heitille. Lapsille tulen ostamaan 50-60 eurolla, vaimolle kutakuinkin samoin. Sitten päälle pari lähetettävää joulumuistoa sukulaisille ja alle 150 euroon jäädään, reilusti.
Mutsille sitten jotain pientä, mistä otetaan vinkkejä vastaan. Mitä mummolle jolla on jo kaikkea? Tonnin kieppeille menee.