Palautteet ja bugit palstasta

  • 233 641
  • 1 803

susi

Jäsen
Päivitykset voidaan hoitaa joko hyvin tai huonosti. Tässä oli malliesimerkki siitä huonommin hoidetusta. Ensinnäkin case: tiedotus, ei mitään ennakkovaroitusta aikataulusta. Ei muutoinkaan mitään tietoa mitä päivitys meille lukijoille ja rekisteröidyille käyttäjille tarkoittaa. Erittäin oleellinen asia kaikissa päivityksissä on aina se, että aiempi toiminnallisuus ei saa mennä rikki, muuttua ja/tai poistua ainakaan vähintään siitä tiedottamatta. Myöskään se, että hommia tehdään talkoovoimin ei voi olla mikään peruste sille, että tehdään asioita puolivillaisesti. Kaiken kruunaa vielä ylläpidon vittumaisen ylimielinen asenne meitä käyttäjiä kohtaan.

Näillä toimillaan / mielipiteillään ylläpito siis näin ollen on haistattanut paskat palstan 200:lle varmaan aktiivisimmalle käyttäjälle (itse olen lukenut palstaa päivittäin hyvin paljon). Sen ymmärrän, että aiempi versio oli täysin käyttökelvoton mobiilissa käytettäväksi ilman Tapatalkia, ja jos Tapatalk käyttäjiä ei tuon enempää??? niin aika monta onnetonta sielua on jäänyt ns. paremmasta maailmasta paitsi. En todellakaan usko, että saatte mobiiliversionne lähellekään sitä tasoa joka olisi Tapatalkin kautta saatavilla.

Lisäksi tosiaan ihmetyttää tämä nykyinen perustellunne miksi ette Tapatalk tukea ette suostu ottamaan takaisin käyttöön. Siis ei edes mitään lupausta, että tuki tulisi vaikka n. viikon päästä etc. Vaan perustelu on ns. "Me tiedetään kyllä paremmin, painukaa te Tapatalk-käyttäjät hevon v----uun.."

Sen ymmärtäisin jos tuen lisääminen vaatisi viikkojen työn, niin tällöin tämän voisi rehellisesti kertoa että sori kestään liian kauan ehkä tulevaisuudessa.

Ilman Tapatalk-tukea tulee Jatkoajan käyttäminen tippumaan hyvin dramaattisesti. Ei todellakaan mitään mahdollisuuksia seurata kuin max. muutamia ketjuaja. Ja kaikki tämä vain muutaman ylläpitäjän "periatteen" vuoksi
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä on perseestä, visuaalisesti ihan hirveä ja toimivuudeltaan todella hidas. Hiiren rullalla kun scrollailee, tökkii niin maan perhanasti.
Ulkoasuun tottuu tietysti ajan kanssa ja epäselvääkin kokonaisuutta alkaa hallita navigoimaan, mutta hitaus vituttaa aina.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En - voisit kirjoittaa tavuttaen ja isoilla kirjaimilla jotta saisin paremmin selvää ja ymmärtäisin mitä ajat takaa.

vlad.
Ajan edelleen takaa sitä, että täällä vastustetaan hyvin äänekkäästi

A) avatareja
B) image-tageja
C) video-tageja

koska avararit, kuvat ja upotetut videot ovat ärsyttäviä. Lääke ei ole minusta niiden käytön estäminen. Perusteluni on: ne saa pois silmistä menemällä omiin palsta-asetuksiinsa ja ottamalla ne pois käytöstä. On siis täysin irrelevanttia, kuka ja kuinka lapsellinen niitä haluaa käyttää, kenenkään ei ole pakko niitä sietää, jos ei halua. Mikä tässä voi olla niin vaikea ymmärtää?

Jos taas viestisi oli sarkasmia, saisit siitä kokeessa korkeintaan vitosen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jos taas viestisi oli sarkasmia, saisit siitä kokeessa korkeintaan vitosen.

Itse antaisisin sille korkeintaan nelosen, tai kuten musiikinopettajani yläasteella antoi musiikin teoriakokeen numeroksi nollan, koska ainoatakaan oikeaa vastausta ei koko kokeesta löytynyt - ei siis edes puolikkaan pisteen vertaa.

vlad.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Aika selkeiltä nuo Ylläpidon Tapatalk-lukemat kuitenkin vaikuttivat. Jos 200 jäsentä tuota aktiivisesti käyttää ja tuhannet eivät, niin ei tuollainen ole prioriteeteissa ykkösenä eikä tuota ehkä tarvita ollenkaan. Toki asiasta olisi voinut informoida paremmin, se oli varsin puutteellista kuten muutenkin tiedotus uudistuksista ja sen ajankohdasta.

Keskustelupalstat ovat omien kokemuksieni mukaan muutenkin sitä parempia, mitä vähemmän niillä on mobiilikäyttäjiä. Harva jaksaa asioihin paneutua tai kirjoittaa laadukkaita, pidempiä viestejä millään kännykällä jossain bussissa. Osa toki jaksaa, heitäkin täällä totta kai on, mutta jos ei jaksa palstaa käyttää muuta kuin mobiilina jonkun apuohjelman kautta, niin ehkäpä silloin päähuomio on muutenkin jossain muualla. Enpä oikein usko, että vaikkapa vladin laadukkaita Ukraina-ketjun katsauksia tai muitakaan viestejä kuten kattavia elokuva-analyyseja on kirjoitettu missään bussissa kännykällä tai paskalla istuessa ja puhelinta näprätessä.

Chat-tyyppiset foorumit ovat sitten asia erikseen. Sellaisiin sopivat varmasti avatarit, kuvat, video- ja ylimäärähärpäkkeet ynnä muut, joita ei suin surminkaan kaivata Jatkoajan keskustelupalstalle, aivan kuten vlad ansiokkaasti totesi. Mitä vähemmän turhaa tilpehööriä ja pikkulapsia ilahduttavia avarateita sun muita, sen parempi se on keskustelujen kannalta. Myös kaikki käyttäjien seuraamiset, profiilin statuspäivitykset ynnä muut voisi ja pitäisi jättää sikseen, ei kai täällä ole tarkoitus kytätä mitä toiset nimimerkit kulloinkin tekevät. Onneksi mitään "tykkäämisiä" ei sentään ole otettu käyttöön, eikä mitään aktiivisten käyttäjien palkitsemisia hassuin symbolein.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En kyllä ymmärrä näitä kommentteja ollenkaan. Palstan käytettävyys on kasvanut ihan helvetisti monessa suhteessa ja jengi mussuttaa, kun on liian valkoiset värit. Tällaisessa versionvaihdossa on aina paljon säätöä ja ainakin minä olen huomannut lukuisia viilauksia palautteen jälkeen ja varmaan yhtä monta jäänyt huomaamatta. Ja sitten vingutaan, että pitäkää tunkkinne, kun yhtä palikkaa ei ole vielä asennettu. Kumpi sinulle on tärkeämpi, palsta vai se Tapatalk, joka on vain pari pykälää parempi käytettävyydeltään mobiililaitteille kuin tämä uusi versio? Se entinen versio oli n. 20 pykälää huonompi.
Voisitko olla niin ystävällinen että kerrot jotain mikä on käytettävyydessä parantunut, eikä tämä ollut mitään vittuilua. Vanhaa foorumia pystyin ihan hyvin lukemaan niin tabletilla, puhelimella kuin tietokoneellakin. Vastaaminen oli joskus puhelimella ongelmallista, mutta siihen varmaan olisi löytynyt parempiakin ratkaisuja.

Nyt tietokoneella lähinnä särkee silmiä nämä hujoppi kirjaimet ja kontrastin, sekä viestit erottelevan värin puute. Siis minä olen nyt toistaiseksi saanut luettavuudeltaan karmean ulkoasun, helevetin kokosia kuvakkeita ja tunnin scrollaus joka ikkunassa, kun aiemmin meni heittämällä, esim läppärillä v-tuttaa kun rajoittunut pystysuunnan pikselimäärä ja touch pad + nuolinäppäin alas, on helvetin hidas ja vaivalloinen tapa edetä mihinkään, julmetun kokosilla sivuilla. Sain valkoseen sivuun johtavan vastaus systeemin, esikatselunappikin vietiin, onneksi sentään sen löytää alavalikosta tosin vielä puuttuu se loppuketjun näyttäminen kun esikatselee, korjaa siinä sitten jotain. Usein päädyn vahingossa esim. pääsivulla klikkaamalla esim. vapaan osion viimesintä viestiketjua, sen viimeisimpään viestiin, enkä siis sihen ketjun minulle uusimpaan.

Joo joku ihmeen seuraamis juttu tänne ilmesty, muuten olen tainnut missata nämä uudistukset, voisko joku kertoa, että mitä uutta ja ihmeellistä nyt tuli, niin että minäkin vähän hitaana opin näistä uusista ja ihmeellisistä asioista, kiitos.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Voisitko olla niin ystävällinen että kerrot jotain mikä on käytettävyydessä parantunut, eikä tämä ollut mitään vittuilua.
Uusiin viesteihin siirtyminen otsikkolinkistä, pikasiirtymislinkit, käytettävyys kännykällä ja toimiva skaalautuminen nyt ihan ensimmäisenä. Pikavastauslaatikko ja siteeratun viestin hälytys seuraavana. Lisää tulee, kun kekkaan lisää parannuksia.

PS. Jos suuri fontti harmittaa, onko ctrl-:sta apua? Itse en ole kaivannut ja nyt surffaan kännykällä. Saatan kokeilla läppärillä huomenna.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mihinkäs helvataan on kadonnut lainausnappien tekstit?Mulla on ainakin tuolla oikeassa reunassa kolme suorakaiteen muotoista laatikkoa joissa ei lue mitään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Uusiin viesteihin siirtyminen otsikkolinkistä, pikasiirtymislinkit, käytettävyys kännykällä ja toimiva skaalautuminen nyt ihan ensimmäisenä. Pikavastauslaatikko ja siteeratun viestin hälytys seuraavana. Lisää tulee, kun kekkaan lisää parannuksia.

PS. Jos suuri fontti harmittaa, onko ctrl-:sta apua? Itse en ole kaivannut ja nyt surffaan kännykällä. Saatan kokeilla läppärillä huomenna.
Ei zoomin muuttaminen muuta sitä pituus-leveys suhdetta fonteissa. Joku tuolla aiemmin laittokin, niin boldattu teksti näyttää ns. normaalilta, tai no luettavammalta, ei ihan mutta melkein.
Minulla ei ole kyllä ollut mitään ongelmaa aiemminkaan siirtyä uusimpaan viestiin, olihan se kolmio pieni, mutta toimi se kuitenkin, saati kahdella sormella muuttaa skaalausta riippuen tilanteesta, kai tuo sitten on nykyään parempi. Pikavastaus valikon olisi saanut vanhaankin versioon, sen kus olisi asentanut, joten minä en näe edistystä tuossa, uskon vakaasti että vanhalle pohjalle olisi löytynyt myös vaihtoehto että otsikosta uusimpaan viestiin, sekä tuo siteeraus hälytin. Siteeratun viestin hälytys toki on hyvä, se vaan tykkää heittää minut jonnekkin hevon studeliin lukemaan kaikista siteeratuista viesteistäni ja huomattelee silloinkin kun olen tuon viestin jo lukenut, jos en sinne mennyt tuon systeemin kautta.

Eikä edelleen kelleen millään pahalla, minä vain olen näitä foorumeita joskus itsekin ajanut ja ollut moderoimassa, adminina jne. en toki missään jatkoajan mittakaavassa, mutta on täytynyt itsekseen selvitellä millaiselle pohjalle, millä perustella ja mitä ja mitä lisäosia ja laajennoksia löytyy ja toistaiseksi kaikki "kehut" on nyt menneet lähinnä vaan sellaisiin asioihin mitä vanhallakin pohjalla oli jo olemassa. Toki sen kehitys oli jo lakannut ja viimeiset versiotkin olivat varsin haukuttuja, mutta miksi korjata jos se ei ole rikki?
 

Nick Neim

Jäsen
Olenko mä ainoa, joka klikatessaan etusivulta otsikkoa ei pääse ketjun ensimmäiseen lukemattomaan viestiin, vaan se hyppäyttää suoraan ketjun viimeiseen viestiin? Mikäli jokin foorumi (Vapaa keskustelu, NHL tai vastaava) on auki, tuon otsikon kautta pääsee ensimmäiseen lukemattomaan viestiin.

E: En ole siis ainoa, @Vuokralainen on ilmeisesti toinen. (Piti muuten kokeilla tuotakin systeemiä.) Se unohtui tosiaan mainita, että käytössä on Opera.
 
Viimeksi muokattu:

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ei mitenkään valtava ongelma, mutta linkit erottuvat varsinaisesta teksistä kovin huonosti omasta mielestäni. Jatkoaika, esimerkkinä tästä. Selaimena Chrome.
 
Viimeksi muokattu:

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulla herjasi väärää salasanaa vaikka taatusti oli oikea. Onneksi oli toimiva sähköpostiosoite profiilissa ja pääsin sen kautta kirjautumaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olenko mä ainoa, joka klikatessaan etusivulta otsikkoa ei pääse ketjun ensimmäiseen lukemattomaan viestiin, vaan se hyppäyttää suoraan ketjun viimeiseen viestiin? Mikäli jokin foorumi (Vapaa keskustelu, NHL tai vastaava) on auki, tuon otsikon kautta pääsee ensimmäiseen lukemattomaan viestiin.
Mä en pääseä otsikkoa klikkaamalla mistään kohtaa uusimpaan lukemattomaan viestiin, vaan aina uusimpaan viestiin. Uusimpaan lukemattomaan viestiin pääsen ainoastaan klikkaamalla otsikon edessä olevaa sinistä palkkia.
Tämä Chromella.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Olenko mä ainoa, joka klikatessaan etusivulta otsikkoa ei pääse ketjun ensimmäiseen lukemattomaan viestiin, vaan se hyppäyttää suoraan ketjun viimeiseen viestiin? Mikäli jokin foorumi (Vapaa keskustelu, NHL tai vastaava) on auki, tuon otsikon kautta pääsee ensimmäiseen lukemattomaan viestiin.

E: En ole siis ainoa, @Vuokralainen on ilmeisesti toinen. (Piti muuten kokeilla tuotakin systeemiä.) Se unohtui tosiaan mainita, että käytössä on Opera.

Ei toimi täälläkään, käytössä Firefox. Täysin samat "oireet" siis löytyy, etusivulta ei pelitä, kyseisessä osiossa ollessa toimii otsikkoa tai sinistä laatikkoa painamalla.
 
  1. Jos yritän etsiä omia viestejäni, niin en löydä ensimmäistäkään, mistä johtuu? Kokeilin muutaman muun käyttäjän ja heidän koko viestihistoria näytti olevan tallella. Jos menen omalle profiilisivulle, "uusimmat viestit" tabisssa ei ole mitään, eikä "tietoja" tabissa "Etsi kaikki viestit" löydä yhtään mitään!? EDIT: nyt tämän viestin lähettämisen jälkeen toki yksi oma viesti löytyy.. missä kaikki edelliset ovat? Onko ne pyyhitty kokonaan pois?

  2. http://keskustelu.jatkoaika.com/watched/threads/all sivulla, jos olen tilannut sähkismuistutuksen, oudosti ilmoitetaan: "Sähköpostiosoitteesi (Saat varmennuslinkin sähköpostiisi)". Mikä ihmeen varmennuslinkki? Mitä tuolla tekstillä oikein yritetään sanoa?

  3. Samalla "seuratut viestiketjut" sivulla, onko todellakin niin, että on vain yksi tapa vastaanottaa sähkismuistutuksia?! Eli nyt tulee vain ilmoitus uusimmasta viestistä kerran ennen kun käy lukemassa kaikki uudet pois. Ei voi olla totta! Missä vaihtoehdot? Miksi ei ole enää "digestiveä", eli siis päivittäistä muistutusvaihtoehtoa? Se oli aivan loistava vaihtoehto seurata jotain ketjuja kun puolenyön jälkeen tuli per seurattava topikki kaikki edellisen päivän viestit kokonaisuudessaan yhdessä mailissa (ts. topikkia pystyi seuraamaan pelkästään emaililla). FIITSERI TAKAISIN! Kiitos.

  4. Foorumipäivitys tyhjensi "seuratut foorumit minulta kokonaan. Ja nyt kun menen tilaamaan esim. tätä: http://keskustelu.jatkoaika.com/forums/blues.141/watch , niin vaihtoehtoina on:
    Send notifications for:
    • Uudet viestit
    • New Messages
    • Don't send notifications
    Mitä eroa noilla kahdella ekalla on?

  5. Tätä sivua http://keskustelu.jatkoaika.com/forums/liiga.2/ kun katsoo, niin joukkueiden kohdalla on RSS-fiidit. Katsotaanpa vaikka tätä: http://keskustelu.jatkoaika.com/forums/blues.141/index.rss Tällä hetkellä uusimpana siellä on tällainen:

    Bluesin kapteenisto
    11. syyskuuta 2014 14:27

    Teksti alkaa näin: "Ja joukkueen kapteenina jatkaa Rami Alanko. Varalle nimettiin Mika Niskanen ja Landon Wilson."

    Tuo teksti on topikin ensimmäisestä viestistä (tässä tapauksessa päivältä: 31.08.2004), kuitenkin tuossa ylempänä on 11. syyskuuta 2014 teksti.

    En tiedä mikä näiden RSS:ien tarkoitus on, mutta vaikea itse keksiä mitään järkevää käyttöä kun ne ovat tällaiset. Näyttäisi vain listaavan topikit järjestyksessä..

  6. Tässä viestin kirjoittamisen aikana tuli joku "hälytys" ("<user> vastasi viestiketjuun...") tuonne yläpalkkiin mutta samalla tässä viestikentän vasemmalla puolella oli hetken ruudussa joku palkki jossa luki (perkele unohdin jo tätä kirjoittaessa mitä siinä oikeasti luki) tyyliin "undefined - undefined". Outo. Liittyi varmaan siihen hälytykseen kun samaan aikaan näytti tulevan mutta foorumin configit näyttää olevan aika solmussa kun jotain "undefined" tjsp. tekstiä tulee.
Siinäpä noita ihan alkuun. Boldasin tuon yhden joka minulle on aika hemmetin tärkeä. On kyllä vähän sekava tämä uusi foorumi ja ulkoasu ei kyllä itseäkään miellytä.

Ai niin, huomasin, että se "keltainen kolmio" joka merkkasi lukemattomia viestejä on ilmeisesti juuri otettu pois käytöstä. Nyt en näe mitään indikaattoreita mitkä ovat uusia viestejä. Voisiko jonkun sellaisen saada takaisin? Itseä ei se "keltainen kolmio" häirinnyt. EDIT2: Eikun hetkinen, nyt näkyykin se "kolmio" parissa seuraamassani ketjussa uusissa viesteissä. Kun kirjoitin tämän viestin, niin silloin olin juuri lukenut jotain ketjua (taisi olla tämä) ja sitä "kolmiota" ei näkynyt lukemattomissa viesteissä. Outo juttu.
 
Viimeksi muokattu:

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, 200 aktiivista käyttäjää lienee eriasia kuin se, että kuinka moni käyttää ja vain lukee foorumia tapatalkin kautta.

Mutta päätös lienee tehty. Tulee mieleen hopeinenomena.net jossa tapatalk-tukea vastustetaan milloin mistäkin syystä. No sen foorumin käyttö onkin sitten jäänyt.
 

Cocktus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HPK
Henkilökohtaisesti olen pettynyt mikäli en pääse Tapatalkilla selailemaan foorumia. En ole aktiivinen kirjoittelija, mutta käyntikertoihini tämä muutos vaikuttaa radikaalisti. Uskon, että samanlaiia passiivikäyttäjiä on paljon. Ehkä ylläpidon tarkoituksena on ajaa meitä passiivikäyttäjiä aktiivisemmaksi, mutta ainakin minun kohdalla tämä muutos vain vähentää käyttöä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei zoomin muuttaminen muuta sitä pituus-leveys suhdetta fonteissa. Joku tuolla aiemmin laittokin, niin boldattu teksti näyttää ns. normaalilta, tai no luettavammalta, ei ihan mutta melkein.
Minulla ei ole kyllä ollut mitään ongelmaa aiemminkaan siirtyä uusimpaan viestiin, olihan se kolmio pieni, mutta toimi se kuitenkin, saati kahdella sormella muuttaa skaalausta riippuen tilanteesta, kai tuo sitten on nykyään parempi. Pikavastaus valikon olisi saanut vanhaankin versioon, sen kus olisi asentanut, joten minä en näe edistystä tuossa, uskon vakaasti että vanhalle pohjalle olisi löytynyt myös vaihtoehto että otsikosta uusimpaan viestiin, sekä tuo siteeraus hälytin. Siteeratun viestin hälytys toki on hyvä, se vaan tykkää heittää minut jonnekkin hevon studeliin lukemaan kaikista siteeratuista viesteistäni ja huomattelee silloinkin kun olen tuon viestin jo lukenut, jos en sinne mennyt tuon systeemin kautta.

Eikä edelleen kelleen millään pahalla, minä vain olen näitä foorumeita joskus itsekin ajanut ja ollut moderoimassa, adminina jne. en toki missään jatkoajan mittakaavassa, mutta on täytynyt itsekseen selvitellä millaiselle pohjalle, millä perustella ja mitä ja mitä lisäosia ja laajennoksia löytyy ja toistaiseksi kaikki "kehut" on nyt menneet lähinnä vaan sellaisiin asioihin mitä vanhallakin pohjalla oli jo olemassa. Toki sen kehitys oli jo lakannut ja viimeiset versiotkin olivat varsin haukuttuja, mutta miksi korjata jos se ei ole rikki?
Ok. Sitä vanhaa leiskaa en tykännyt käyttää millään kosketusnäyttöisellä raudalla. Pinch zoomilla sentään pärjäsi, mutta tuskaa se oli, etenkin kännykällä. Tabletilla en ole vielä tätä uutta kokeillut, mutta pelkkä kännykkäkokemus on niin positiivinen, että ei se varmaan huonommaksi jää.

Tuo vanhan pohjan viilaaminen on kaksipiippuinen miekka. Jos ja kun versionvaihto on ollut agendalla, ymmärrän hyvin, että vanhan version viilaamiseen ei ole uhrattu paukkuja viime aikoina. Osa näistä "uusista" toiminnoista on kyllä niin ylivoimaisia, että kyllä ne minun puolestani olisivat saaneet olla käytössä alusta saakka, jos se kerta on ollut koko ajan mahdollista. Mutta koska en poikkeuksellisesti ole tämän alan erikoisasiantuntija, niin uskon viisaampia. Mutta kyllä tämä uudistus saa minulta peukun, ellei jopa kaksi.

Mihin muuten pelikieltoilmoitukset katosivat versionvaihdossa? Joltain toiselta foorumilta kävin vaklaamassa, että joku heitettiin ykköspykälällä kysymättä ulos, kun oli käyttänyt omilla tunnuksillaan kaverin konetta, saaden näin saman IP-osoitteen viestilleen. Amatöörien touhua, jos minulta kysytään.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
En enää uskalla painaa "Link" painiketta koska se aiheuttaa hirmuisen valkoisuuden. Chrome Version 37.0.2062.120 m
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En enää uskalla painaa "Link" painiketta koska se aiheuttaa hirmuisen valkoisuuden. Chrome Version 37.0.2062.120 m
Olisiko tuon link-nappulan pitänyt siis toimia kuten vanhassa, jos halusi lisätä linkkiin oman "otsikon" vai häh, nyt tulee tosiaan vaan valkoinen ruutu. Nyt ei näytä myöskään linkkien automaattinen otsikointi toimivan, eli jos tähän vaan kopioi osoitteen niin se näyttää tältä:
http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/perussuomalaiset.47936/
Sensijaan että lukisi linkissä lukisi Perussuomalaiset - Jatkoajan keskustelupalsta tai jotain. Tai sitten en vaan osaa. Pahoittelen myös päin vittua olevia termejäni.

W7 ja chrome versio 37.0.2062.103 m
 

Liukumessias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällä päin palsta "tilttaa" tämän tästä kun jotain linkkiä klikkaa; selain jää ikään kuin paikalleen, ja tämän jälkeen esim. hiiren osoitin ei muutu miksikään kun sen vie linkin päälle eikä reagoi klikkauksiin. Välillä kun jokin sivu avautuu, se jää ikään kuin puolitiehen ja jumittaa siihen. Käyttiksenä Win 7 ja selaimena Chrome 37.0.2062.120 m. IE 11:lla tekee samaa mutta ehkä aavistuksen vähemmän. Ei AdBlockia käytössä. Mac Mini + Chrome yhdistelmällä pelittää moitteitta, vaan PC:llä ei tunnu vielä toimivan.
 

Ylläpito

Administrator
Täällä päin palsta "tilttaa" tämän tästä kun jotain linkkiä klikkaa

Onko kyseessä siis linkki viestin sisällä vai keskustelupalstan omia nappeja/toimintoja?

URL-parseri puuttui asennuksesta näköjään, mutta nyt pitäisi toimia: Uuden ajan ensimmäinen päivä - 12.09.2014 - KalPa - SaiPa - SM-LIIGA - Otteluennakko - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta

"Lisää linkki"-napissa on tosiaan jotain häikkää. Mutta linkkaus onnistuu ihan kun kopioi+liittää tai kirjoittaa urlin tekstikenttään ja järjestelmän pitäisi hoitaa loput automaattisesti.

Perussuomalaiset | Jatkoajan keskustelupalsta

Vanhoja linkkejä tuo ei kuitenkaan korjaa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Miten voin poistaa "seuratut viestiketjut"?
 

Ylläpito

Administrator
Eilisen kuormituksen aikana lueteltiin kävijälukuja sinä hetkenä. Lukema on tosiaan eri mitä vanhalla palstalla, jossa käyttäjän "online"-statuksen timeout oli 60min. Nyt se on 10min ja arvon muuttaminen pidemmäksi tuntuu aiheuttavan toistaiseksi ongelmia. Näihin suorituskykyongelmiin totta kai puututaan ja tehdään töitä sen eteen, että palsta ei kaatuisi rasituksessa ja toimisi mahdollisimman nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös