Miksi ~ -merkki ei toimi enää ollenkaan?
Kyllä ainakin minulla tuossa näkyy sama merkki kuin koodi-laatikossa, eikä mikään ajatusviiva.
No ei kyllä vaihdu. Mulla näkyy "mato" ~ -merkin kohdalla, eikä siis mitään ajatusviivaa.
No tämähän on mielenkiintoista...Kyllä ainakin minulla tuossa näkyy sama merkki kuin koodi-laatikossa, eikä mikään ajatusviiva.
Olenko ainoa jolla näkyy pelikieltoilmoitukset valkoisessa boxissa jossa punaiset reunat? (normaalisti haaleansininen)
Täten luvallani saat muokata minun statusviestiä, kirjoita siihen vaikka: Veikko Huovinen on kuningas.Näyttäisi, että voin muokata toisen nimimerkin statusviestiä, mutta en tohtinut kokeilla, jos se on sääntöjen vastaista. Ihmettelen edelleenkin, että omien viestien raportointi on mahdollista. Kokeilen.
Pakkohan tuota oli kokeilla, vaikka et mulle lupaa myöntänytkään. En tiedä miten @Hande75 meinasi kanssakirjoittajan statusviestiä muokata, mutta mä en ainakaan onnistunut. Siinä missä omalla profiilisivullani lukee statusviestit-kohdan alla päivitä statuksesi, niin sinun sivulla lukee kirjoita jotakin. Jos kirjoitan siihen, että Veikko Huovinen on kuningas, niin sivullasi lukee näin:Täten luvallani saat muokata minun statusviestiä...
Eli pystyn kirjoittamaan profiilisivusi "seinälle", mutta en pysty puolestasi statusviestiä kirjoittamaan.Trenchtown Veikko Huovinen on kuningas
Nyt siellä on muokattavaa, saa testata vapaasti.Pakkohan tuota oli kokeilla, vaikka et mulle lupaa myöntänytkään. En tiedä miten @Hande75 meinasi kanssakirjoittajan statusviestiä muokata, mutta mä en ainakaan onnistunut. Siinä missä omalla profiilisivullani lukee statusviestit-kohdan alla päivitä statuksesi, niin sinun sivulla lukee kirjoita jotakin. Jos kirjoitan siihen, että Veikko Huovinen on kuningas, niin sivullasi lukee näin:
Eli pystyn kirjoittamaan profiilisivusi "seinälle", mutta en pysty puolestasi statusviestiä kirjoittamaan.
*e* Niin, tuota muokkaamistahan on mahdotonta yrittää, kun sinulla ei ole siellä statusviestiä mitä muokata.
Hyvä, ettei Jatkoaika ole lähtinyt matkimaan Facebookia. Siellä tykätään, täällä tyklätään.