Girardi #5
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NY Rangers ja Kalapa
Ei kyllä ole minun mieleen tämä nykyinen Keskustelu -osion ulkonäkö, ihan liian vaaleaa, hyi.. muutenkin Jatkoajan sivut ovat muuttuneet liian mainostauluksi esim. etusivu. Ei jatkoon!
Aiotteko ajaa Tapatalk-plugarin XenForoon?
Mobiiliversio on kyllä hyvä selata mutta kun on Tapatalkin käyttöön tottunut
Aivan liian vaalea tausta ja täysin lukukelvoton
Sama. Kun tulin tähän ketjuun niin vastauksen kirjoitusosiossa oli vanha kirjoittamani viesti odottamassa. Tällä menolla menee vahingossa itsensä toistamiseksi.- Olin edellisellä sivuilla vahingossa painanut "vastaa lainaten" -nappia. Vaikka kävin tästä viestiketjusta kokonaan pois, niin tuo lainattu viesti näkyi pikavastaus-kentässä edelleen.
- Liian vaalea teema, pientä hienosäätöä tähän.
- Raportoi punaisella? Miksi? Kaikki muu on tasaisen harmaata ja ainoa mikä näkyy heti on RAPORTOI, saa käsityksen että täällä olisi joka toinen viesti tarvetta raportoida. Vaihtakaa punainen tausta harmaaksi niin olisi jo parempi.
- Nämä uudet mahdollisuudet seurata jotain kirjoittajaa ja mitä hän on lukenut viimeksi, ovat täysin turhia ja ajaa tätäkin palstaa kohti Seiska/facebook-maailmaa missä tärkeintä tuntuu olevan ihmisten kyttääminen. Keskustelupalstan fokus tulee olla viesteissä ja kaikki ylimääräiset nimimerkkien seuraamiset pois.
_
Täältä sama toive. Puhelimella pääsääntöisesti palstaa lueskelen.Mikäli toiveita saa esitää niin Tapatalk tuki olisi jees.
Miksi ei ylläpito vastaa tähän Tapatalk-toimimattomuuteen millään tavalla?
Vähenee / loppuu kyllä foorumin käyttö aika pitkälti minulla, jos Tapatalk-yhteensopivuus ei palaudu.