porin_karhu
Jäsen
Kaveri lähetti tekstiviestin, että Ässien kolmospakkipari on lauantaina Teppo Numminen-Chris Pronger. Pitäisi olla luotettava sisäpiirin tieto.
Viestin lähetti Näkkäri
Luotettavuuden taso? Voidaanko siis pitää salettina?B]
Viestin lähetti Jokke
Jalkanen Ässiin ja Heino ulos.
Just just, että tällästä tällä kertaa, Hyötyä vai ei?
26-vuotias Samuli Jalkanen siirtyy Jokereista Ässiin vuokrasopimuksella tammikuun loppuun saakka. Jalkanen on pelannut Jokereissa yhteensä 73 SM-liigaottelua ja kuluvalla kaudella 10 ottelua. Aki Heino ja Ässät ovat purkaneet yhteisellä sopimuksella kuluvan kauden pelaajasopimuksen. Heino on vapaa siirtymään uuteen seuraan välittömästi.
Lähde: www.satakunnankansa.fi
Viestin lähetti Jokke
Jalkanen Ässiin ja Heino ulos.
Just just, että tällästä tällä kertaa, Hyötyä vai ei?
Viestin lähetti Ikijokeri
EDIT: Niin, ja mainittakoon, että hyvällä mielellä olen seuraillut näitä spekulaatioita Gladin Jaken mahdollisesta Suomeen paluusta. Fyysisyyttä tuo teidän pakistonne kaipaisikin. Ei pelkästään Wannabe-fyysisyyttä (Levokari)
EDIT: Niin, ja mainittakoon, että hyvällä mielellä olen seuraillut näitä spekulaatioita Gladin Jaken mahdollisesta Suomeen paluusta. Fyysisyyttä tuo teidän pakistonne kaipaisikin. Ei pelkästään Wannabe-fyysisyyttä (Levokari)
Viestin lähetti metsänpeikko
Mutta että Aki lähtee, EEEEEIIIII !!!
Viestin lähetti mmuurine
Mitäs tuo nyt tarkoitti? Oletko nähnyt paljonkin Pauken viime aikojen otteita? Se on kyllä ihan brutaali totuus että se on fyysisyyttä kun hyökkääjä kuin hyökkääjä pysähtyy laitaan Levokarin kohdalla. Ja tämä on totta.
Itse en ole valitettavasti nähnyt kaverilta vielä yhtään sellaista.
Viestin lähetti Blackie
Olisin huolestunut, mikäli tämä kommentti olisi tullut asiantuntijalta, mutta kyseessä on onneksi ainoastaan teini Jokerifani, joten se siitä. Ihan hyvin Pauli pelasi mielestäni sunnuntainakin. Nyt Ikijokeri menkööt hakemaan hupinsa Sipoon osastolta, kun mielipide tuli varmasti kaikille selväksi.