Pakaslahden ja Järventien ihmeelliset otteet

• 20 646
  • 53

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Magoon kirjoitti:
Olettaisin että viime kaudella.
Ymmärrän tuon sarkastisena kommenttina, mutta oikeasti viime kaudella ensimmäinen Jokeri oli Sami Lepistö teholukemalla +8 ja sijoitus 43. :) ...ihan hyvin viime kauteen nähden ;)

Sen sijaan miinuspörssissä sijoilla 13. ja 14. löytyvät Mikko Kalteva ja Jan Latvala teholukemalla -16 ;)

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Paka

No niin, tähän aikaan vuodesta alkaa yleensä Pakaslahden nousu. On ennenkin nostanut suoritustasoaan play-offien alkaessa. Varsinkin aloituksien merkitys kasvaa, jokainen aloitus on tärkeämpi kun runkosarjassa. Seurataan innolla aloitusprosentteja, joita kai näkee sm-liigan sivuilta.

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Paka siirto Ruotsiin vahvistui, hän lähti Valtosen perässä Södertäljeen, myös Järventie painui myös Ruotsiin, Moraan.

Erityisesti Pakaa tulee ikävä, syksyllä innostui tekemään jopa tehoja, ja muistaakseni sai pitää jopa kultakypärää päässä jonkin aikaa. Sitten hiipui takaisin omalle tasolleen, varmaa pelaamista ja paljon alotusvoittoja, erityisesti omassa päässä! eikä varmasti ole tullut yhtään suurempaa virhettä tälle herralle! Järventiestä mulla on aina ollut hiukka ristiriitaiset tunteet, olen kai seurannut häntä liian vähän, nimittäin muistan hänet pelaajan, jolle sattui liian monta virhettä. Kuuitenkin plusmiinus -tilaston ykkönen, joten ei hän turhaan ole siellä kentällä pyörinyt, eikä niitä virheitäkään ole niin paljoa voinut tulla, joten mun on aika muuttaa käsitystäni hänestä!

Todella isot kiitokset molemmille, Pakalle ja Järventielle! Erittäin paljon onnea tuleville kausille ja jatkakaahan ihmeellisiä otteita myös länsinaapurissa!

Kiitos!

ps. Tervetuloa takaisin Jokereihin joskus tulevaisuudessa, kyllä teille paikka löytyy!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy