Paka siirto Ruotsiin vahvistui, hän lähti Valtosen perässä Södertäljeen, myös Järventie painui myös Ruotsiin, Moraan.
Erityisesti Pakaa tulee ikävä, syksyllä innostui tekemään jopa tehoja, ja muistaakseni sai pitää jopa kultakypärää päässä jonkin aikaa. Sitten hiipui takaisin omalle tasolleen, varmaa pelaamista ja paljon alotusvoittoja, erityisesti omassa päässä! eikä varmasti ole tullut yhtään suurempaa virhettä tälle herralle! Järventiestä mulla on aina ollut hiukka ristiriitaiset tunteet, olen kai seurannut häntä liian vähän, nimittäin muistan hänet pelaajan, jolle sattui liian monta virhettä. Kuuitenkin plusmiinus -tilaston ykkönen, joten ei hän turhaan ole siellä kentällä pyörinyt, eikä niitä virheitäkään ole niin paljoa voinut tulla, joten mun on aika muuttaa käsitystäni hänestä!
Todella isot kiitokset molemmille, Pakalle ja Järventielle! Erittäin paljon onnea tuleville kausille ja jatkakaahan ihmeellisiä otteita myös länsinaapurissa!
Kiitos!
ps. Tervetuloa takaisin Jokereihin joskus tulevaisuudessa, kyllä teille paikka löytyy!