Itse veikkaan, että Savolainen tuo yhden paikan lauantaina. Heinojen veljeksistä Jerellä voisi olla pienet saumat yllätykseen, kun pääsee aloittamaankin jo puolivälieristä.Mitäs palstaveljet veikkaatte montako tikettiä Suomi saalistaa ?
Itse veikkaan, että Savolainen tuo yhden paikan lauantaina. Heinojen veljeksistä Jerellä voisi olla pienet saumat yllätykseen, kun pääsee aloittamaankin jo puolivälieristä.Mitäs palstaveljet veikkaatte montako tikettiä Suomi saalistaa ?
Itse veikkaan, että Savolainen tuo yhden paikan lauantaina. Heinojen veljeksistä Jerellä voisi olla pienet saumat yllätykseen, kun pääsee aloittamaankin jo puolivälieristä.
Onko hän nyt kisajoukkueessa? Vai vieläkö karsivat Kuosmasen kanssa?Savolainen lienee jopa koko Suomen kesäolympiajoukkueen kolmen suurimman mitalitoivon joukossa.
Onko hän nyt kisajoukkueessa? Vai vieläkö karsivat Kuosmasen kanssa?
Maapaikka toki kyseessä eli ei Arvin paikka toki kirkossa ole kuulutettu. Kuitenkin Savolainen voitti tammikuussa Kuosmasen melko selvästi. Lisäksi Kuosmanen hävisi helmikuussa kansainvälisessä turnauksessa tälle samaiselle italialaiselle, jonka Arvi tänään voitti. Näiden tuoreiden kansainvälisissä kisoissa annettujen näyttöjen pohjalta Kuosmanen on niin selvällä takamatkalla suhteessa Savolaiseen, että minusta Savolainen pitäisi saman tien nimetä Suomen edustajaksi. Siinä ei ainakaan voiteta mitään, jos ruvetaan heidän välille jotain sisäisiä karsintoja enää järjestämään.Onko hän nyt kisajoukkueessa? Vai vieläkö karsivat Kuosmasen kanssa?
Näiden tuoreiden kansainvälisissä kisoissa annettujen näyttöjen pohjalta Kuosmanen on niin selvällä takamatkalla suhteessa Savolaiseen, että minusta Savolainen pitäisi saman tien nimetä Suomen edustajaksi. Siinä ei ainakaan voiteta mitään, jos ruvetaan heidän välille jotain sisäisiä karsintoja enää järjestämään.
Mitähän tuossa Milovin poisjäännissä finaalissa oli taustalla kun noinkin outo twiitti painin sisäpiiristä Jarkko Ala-Huikulta?
Tulkinnaksi menee itsellekin. Mutta kyse lie siitä, että se Tokion lippu oli jo taskussa, muuta mainetta ei näistä kekkereistä haeta ja muutama kuukaus ennen kisoja ei lähdetä huvin vuoksi laittamaan kroppaa alttiiks vammoille.
Karelin oli 2000 loppuottelussa parempi mutta tuomaripäätös.Edes Aleksandr Karelin ei pystynyt yhtä mittavaan menestyssarjaan vaan voitti ”vain” kolme olympiakultaa (1988, 1992 ja 1996).
No ei varmaan tee. Sen mitä olen sivusta seurannut nin ei jääkiekkoilijat ole fyysisesti lähelläkään sitä tasoa mitä yksilöurheilijat. Kiekko on helppo laji kun voi mennä kaverin suorituksen taakse piiloon. "Paska syöttö, e ivoinut tehdä maalia." jne.Petra Ollin kahvakuula treeni on aika raju. Siitä sokeakin näkee että paini on sekä voima- että kestävyyslaji. Ei ihan joka hoki-ukko tee perässä tuota treeniä edes noilla naisen kahvakuulien painoilla. Ja Petra on jo lopettanut painija, ei enää harjoittele täysillä.
Tuota ukkoa ei voi muuta kun kunnioittaa.Seppo Yli-Hannukselalle jälleen yksi sulka hattuun Konstan mitalin myötä. UPEETA !