Kolmas Suomen mestaruus JYPin paidassa.Allu on ehdottomasti lähimpänä Hytösen jälkeen. Ehkä jonkinlainen huipennus Allun JYP-uralle tarvittaisiin, että lähtisin itse täysillä viemään Allun paitaa kattoon.
Toisaalta jos Allu nostetaan, niin kyllä minun mielestäni vaikea olisi olla nostamatta myös Immosta ja Louhivaaraa, jos hekin siinä mestaruudesta mukana olisivat.
Hytönen on varma, mutta jos joku kolmikosta Immonen, Tuppurainen tai Louhivaara nostetaan niin olen kääntynyt sille kannalle että kaksi muutakin kuuluvat mukaan. Perrin olisi ollut tässä samassa listassa tai ainakin lähellä ilman TPS keikkaa. Nyt minusta hänet on helppo sulkea tästä pois ja tarjota "vain" HOFF paikkaa.
Toisaalta olisko se niin väärin jos kaikki Hytönen, Immonen, Tuppurainen ja Louhivaara kattoon nousisivat, jos JYP onnistuisi vielä tällä porukalla mestaruuteen? Sen verran hienoin juo uran tehneet ja olleet merkittävässä roolissa 2-3 Suomen mestaruudesta ja 1-2 "Euroopan mestaruudessa". Ei tuollaisia pelaajia tule nykyaikana, joten tässä tapauksessa kaikki sen kunnian ansaitsisivat.
Mikäli luokkakokous tyypeille ei sitä.viineistö mestaruutta tässä tule, niin silloin mielestäni perustelua nostaa vain Hytönen. Pallo on ns pelaajilla itsellään tähän vielä yksi Suomen mestaruus ja kyllä Immonen, Tuppurainen ja Louhivaara silloin kattoon kuuluvat.