Ainakin Otto Somppi olisi ykkössentteri meillä Kerhossa...A Ykkösen keskellä tällä hetkellä pelaa Otto Somppi, joka ei olisi ykkös sentteri edes saipassa.
Ainakin Otto Somppi olisi ykkössentteri meillä Kerhossa...A Ykkösen keskellä tällä hetkellä pelaa Otto Somppi, joka ei olisi ykkös sentteri edes saipassa.
Niin no.. koronakaudella Ilves oli epävirallisesti neljäs, mutta tulkintaa.Siis Ilveksen sijoitus on seuran kolmanneksi paras 23. vuoteen. Runkosarjasijoitus on paras 36. vuoteen. Siinä vähän perspektiiviä täydellisestä flopista.
Sitten vedetään HIFK-kortti samaan lauseeseen, joukkue joka kuitenkin on totuttu näkemään mitallipeleissä lähes, jos ei nyt joka vuosi niin ainakin joka kolmas vuosi.
*tähän se hymiö*
Pienempikin asia VOI olla vuoden floppi. Miten olisi Kärppien rekrytointi erityisesti ulkomaalaisten pelaajien osalta?
Kärppien kotimaisesta rungosta olisi pitänyt voida tehdä osaavalla rekrytoinnilla mestarijoukkue! Taloudelliset resurssit olivat loistavat.
Kaatuiko Kärpät siis maalivahteihin?Kärppien maalivahtivalinnat
Suht mielenkiintoinen floppi, kun miettii miten maagisella tasolla Karhunen on tänä keväänä pelannut.Kärppien maalivahtivalinnat
Lahelainen kiekkolutuuri.Pelicansin lipunmyynti pudotuspeleissä. Mikä on kun ei löydy 4400 fania/peli kauden tärkeimmillä hetkillä?
Siis ehdottaako täällä joku oikeasti Tapparan joukkueenrakennusta vuoden flopiksi? Ihan tosissaan?
Itse näkisin, että kauden suurin floppi on Ilves ja jossain kaukana perässä tulee helsinkiläisten loppusijoitus. Tosin Peltoselta en ainakaan itse paljoa parempaa odottanut, joten tuostakin floppaamisesta voin kiistellä itseni kanssa.
Itse näkisin, että kauden suurin floppi on Ilves ja jossain kaukana perässä tulee helsinkiläisten loppusijoitus.
Suurin floppi on vuodesta toiseen pudotuspelien "ei muutu runkosarjasta" -tuomarilinja.
Jos ette veljet uskalla viheltää niin ei kannata mennä sinne kaukaloon ollenkaan.
Maalaisjärkeä sopisi käyttää myös teillä siellä "suuressa", monikulttuurisessa pääkaupungissamme. Vai mistä lähtien "Böndet" kirjoitetaan ISOLLA??Ville Peltosen 450k€ kahden kauden jatkosopimus... vahvasti taistoon mukaan, joka pilaa myös tulevaisuutta. Saa Böndet nauttia taas oikein kunnolla, vaikka Tappara hamuaa vahvasti inhokin kärkipaikkaa...