Pahimmat kännimokat?

  • 9 784
  • 2

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Tämmöistä ketjua en löytänyt kun nopeasti etsin. Muissa ketjuissa ahkerasti sivuttu aihetta kyllä.

2005 olin tulossa laivalla Saksasta Suomeen. Vaikka olin marinoinut itseäni jo yli viikon Roskilde festareilla päätin vetää vielä kunnon kännit. Yöllä sitten päätin vähän pistää laivan infotaulua uuteen uskoon nyrkeilläni. En itse rikkomista muista mutta sen muistan että kaverit sanoivat että lähde äkkiä karkuun. Siinä sitten lähdin tomerana poikana äkkiä karkuun mutta humala oli sen verran tukeva että päädyin 5 minuutin karkumatkan päätteeksi takaisin rikospaikalle.
Ja passin veivät perkele.. Aamulla oli kiva sitten herätä oman nimen kuulutukseen ja pyydettiin tulemaan laivan infoo ja kun ei edes muista mitä pahaa on tehnyt. Mutta ei ne hirveän vihaisia ollut. Sain passin takaisin ja sanottiin että lasku tulee kotiin.
Lasku oli suhteellisen pieni 140e että ei edes talous kaatunut. Mitään muita seuraamuksia ei tullut.
Joo ja tiedän.. ei ollut kauhean hc juttu. Olen niin kiltti poika.

Sitten tietysti ne normaalit että kun aamulla herää alasti sohvalta vaatteet mytyssä eteisen lattialla ja ovi rappukäytävään auki.
 

Pezel

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Orleans Saints
Näistähän saisi omalta osaltani kirjan tehtyä vaikka tosin nykyisin vähentyny huomattavasti.

Taisi olla vuonna 2007, kun olin perus pää täyteen laivareissulla Turku-Tukholma-Turku. Oli sitten tullut aloteltua jo aikasin aamulla eli pohjat oli iltaa varten kunnossa. Alku reissusta saimme hyvän idean ja lähdimme laulamaan karaokea porukassa kolme naista ja kaksi miestä. Biisi valinnaksi osui jostain syystä Uniklubin joku biisi, josta kukaan osannut sanoja. Siellä sitten lava haltuun ja mikit käteen jolloin aloin vetämään omaa showta ja ottamaan yleisöä haltuun heilumalla ja hyppimällä kuin suurikin stara. Varmaan tarvi kertoa, ettei se nyt mennyt kuin elokuvissa ja siellä sitten onnistuin kaatumaan ja kaatamaan hienot kaiuttimet myös. Onneksi kajarit pysyivät ehjänä, mutta polvesta ei voinut samaa sanoa.

Tämän jälkeen hyttiin juomaan lisää ja poistamaan orastavaa kipua polvesta. Josta jossain syystä jatkoin yksin matkaa fun clubiin nauttimaan alkoholia, jolloin näin Black Jack pöydän. Rahat tiskiin ja kortit pöytään, toisessa kädessä lonkero jolle olisi ollut myös oma paikka pöydän reunalla. Eihän sitä tullut sitten kolmen promillen humalassa käytettyä ja eiköhän lonkero kaatunut pöydän päälle, myyjähän ei tästä hyvää tykännyt vaan tie vie infoon. Jossa sitten alettiin laskua kirjoittamaan, loppu summaksi tuli 100e ja maksu oli maksettava samantien infoon, johon en millään tahtonut suostua, koska pankkikortti oli niin huonossa kunnossa, ettei tahtonut toimia ja käteistä oli jäljellä 140e. Eli kaikki rahat olisi mennyt laskuun ja loppumatka olisi pitänyt sinnitellä, ja tuliaiset sun muut oli vielä ostamatta. Enköhän sitten alkanut siinä sitten soittamaan suutani, etten ole maksamassa jolloin paikalle hälytettiin laivapoliisi, jonka saapumisen jälkeen innoistun tyhmänä aukomaan lisää päätäni ja kieltäydyin maksusta vedoten käteistilanteeseeni. Noin 10min suutani soitettuna paikalle hälytettiin jo toinen laivapoliisi, jolloin vaihtoehdoksi annettiin rahat tai putka ja Tukholmaan jättäminen. Vielä hetken jaksoin väittää vastaan maksamisesta ja oltiin jo putkaan päin kävelemäsä, kun suostuin maksamaan ja jatkamaan matkaani rahattomana.

Loppu ilta sujui muistaakseni rauhallisesti, mutta aamun morkkista ei voi sanoin selittää. Taisi aika pitkälti hytissä seuraava päivä mennä, kun hävetti käytävillä kuljeskella. Pitkään oli muuten tuo lasi tallessa jostai juomat pöydälle kaatui.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös