Pafin pelit ja bonukset

  • 406 960
  • 1 619

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Viestin lähetti Pasaatituuli
Minulle taas on osunut kahdesti, vaikka en ole edes kaikkia luukkuja tilannut. Ensin tuli Viking Linen lahjakortti ja sitten 50€ pelirahaa.

Tahtoisin tässä kohtaa lainata jonkun erittäin lahjakkaan sekä legendaarisen ajattelijan kuolematonta lausetta: "Vedä itsesi jojoon!"

:)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti JAT
Tahtoisin tässä kohtaa lainata jonkun erittäin lahjakkaan sekä legendaarisen ajattelijan kuolematonta lausetta: "Vedä itsesi jojoon!"

:)

Aivan, lainaan itseäni Vedonlyönti -ketjusta kun joku oli saanut toisen kerran 50€, tämä siis Pasaatituulelle omistettu:

Ammu ittes.

t: nimimerkki "pelkkiä huteja"

;)
 

Pasaatituuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kiitos nimimerkeille JAT ja Master Chief vilpittömistä onnentoivotuksista ;) Jos se yhtään helpottaa, niin voin todeta, että täältä porojen maasta ei todennäköisesti tule lähdettyä risteilemään ja minun veikkaustaidoilla tuo 50€ vaihtuu nollaksi hyvinkin nopeasti. Joten eiköhän tästä jää luu käteen minullekkin.

Onnea kuitenkin jatkossa noihin jolukalenterin luukkuihin, toivottavasti osuu voitto vielä teidänkin kohdalle.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Mä en perkele saanut edes tämän päivän luukkua, ei tullut mitään sähköpostiin. Sitten kun yritin uudelleen tilata sitä, niin tuli ilmoitus "olet saanut jo tämänpäiväisen luukkusi, yritä huomenna uudelleen". No, ei vois vähempää kiinnostaa, ei sieltä kuitenkaan mitään olisi tullut. Turhaa touhua, alusta asti tilannut ja kaikki huteja.
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Mahtiankka
Mä en perkele saanut edes tämän päivän luukkua, ei tullut mitään sähköpostiin. Sitten kun yritin uudelleen tilata sitä, niin tuli ilmoitus "olet saanut jo tämänpäiväisen luukkusi, yritä huomenna uudelleen". No, ei vois vähempää kiinnostaa, ei sieltä kuitenkaan mitään olisi tullut. Turhaa touhua, alusta asti tilannut ja kaikki huteja.

Elä huoli. Sama vika Rahikaisella.

Eilen yöllä luukun tilaaminen kesti hirveän kauan, mutta lopulta tuli ilmoitus, että "luukkuni lähetetty ...". Mutta ei ole näkynyt luukun luukkua!!!
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vesku
Eilen yöllä luukun tilaaminen kesti hirveän kauan, mutta lopulta tuli ilmoitus, että "luukkuni lähetetty ...". Mutta ei ole näkynyt luukun luukkua!!!

Itsellä sellainen kokemus noin parin viikon takaa että kun aamuyöstä (about 0200) tilasin päivän luukun odottelin odottelin ja vielä odotteiln. Illemmällä sitten huomasin että luukku oli tullut jotain puoli kuuden aikaan aamulla, hutina tietenkin niinkun kaikki tähän mennessä.
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Mad E
Itsellä sellainen kokemus noin parin viikon takaa että kun aamuyöstä (about 0200) tilasin päivän luukun odottelin odottelin ja vielä odotteiln. Illemmällä sitten huomasin että luukku oli tullut jotain puoli kuuden aikaan aamulla, hutina tietenkin niinkun kaikki tähän mennessä.

Ei sitten tullut viime vuorokauden puolella tuo 21. päivän luukku, vaikka valitusmailinkin kirjoitin. Nyt odotellaan jo 22. päivän (huti)luukkua.
 

Vesku

Jäsen
PAFfista vastattiin:

"Kaikki voitot toki rekisteröityvät meidän listolle ja jos olet yksi
päivän voittajista niin otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse.
Jos olet voittanuyt bonusrahaaa, niin voiton laitamme päivän aikana
sinun pelitilille.
Pahoittelemme tapahtunutta."
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Viestin lähetti Sniper
Juu, ilman voittoa ollaan täälläkin. Koska uskon vakaasti salaliittoteoriohin, niin selitys on se että olen tämän firman uhkapeleistä muutama sata euroa voitolla.

Ton voin kumota helposti, koska 0/22 ollaan, vaikka olen KO. firman vedonlyöntiin upottanut euroja muovikassitolkulla. Ehkä kaksi viimeistä tuo sekä risteilyn, että pelirahat.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulihan sieltä viimein jotain. Luukku numero 23 toi pelirahaa sen 50 euroa. Luulin jo, että onneni on pettänyt minut. Kaikkia luukkuja en kyllä ole tilaillut, muistaessa vain.
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Ei sieltä mitään tuu.. Yks luukku enää jäljellä.

Onko PAF jakamassa muuten taas kymmenen euron lahjarahan kuten viime vuonna? Onko kellään osunut silmään mitään rahakoodeja missään?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
No perkele, olin jo valmistautunut kirjoittamaan tänne masentavan tilityksen että miksen koskaan voita mitään kun sitten vikasta luukusta tuli 50€ pelirahaa. Ilmeisesti ehtii pelitilille vasta maanantaina?

[Unlucky-Alf] With my luck, I'll probably lose it all in blackjack...[Unlucky-Alf]
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti Master Chief
No perkele, olin jo valmistautunut kirjoittamaan tänne masentavan tilityksen että miksen koskaan voita mitään kun sitten vikasta luukusta tuli 50€ pelirahaa. Ilmeisesti ehtii pelitilille vasta maanantaina?

[Unlucky-Alf] With my luck, I'll probably lose it all in blackjack...[Unlucky-Alf]

Kuten on ketjussa tullut jo selväksi, kannustamme kaikki sinua mitä suurimmassa määrin.

Ammu ittes seisoen huteran lautakyhäelmän päällä hirttonaru kaulassa.

nm. 0/24, no senttiäkään en ole paffille antanut, enkä tule antamaankaan.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Eipä tuonut viimeinenkään luukku voittoa :/ No, minkäs teet... Emmää olis halunnutkaan mitään hikisiä pelirahoja... hoh, ketähän mä yritän kusettaa...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pafilla olen rahaa jonkin verran käynyt nostamassa vedonlyönnillä, joten ovatkohan katkeria kun eivät kerran mitään mulle halunneet joulukalenterista antaa :(.

Noh, better luck next year?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti varjo
Ammu ittes seisoen huteran lautakyhäelmän päällä hirttonaru kaulassa.

nm. 0/24, no senttiäkään en ole paffille antanut, enkä tule antamaankaan.

Otan vielä arsenikkia päälle. ;)

En ole minäkään omia rahoja antanut sinne enkä annakaan. Ja kuten tuli jo sanottua, niin tod. näk. häviän kaikki kun jokin "mahtijoukkue" päättää puppeloida kotona sarjajumboa vastaan tai pistän kaikki blackjackiin ja häviän 20:llä jakajan viiden kortin ventille. Ajattelin laittaa kaikki TPS:n voittoon-Pelicanseista tauon jälkeen, eli Pelicans venyy vähintään jatkoajalle. ;) tai :(
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en edes saanut sähköpostiini kahta viimeistä luukkua, vaan ainoastaan tyhjän sähköpostin jossa ei ole mitään linkkiä. Kun tiedustelin asiaa Pafilta niin sain vastaukseksi, että jos noissa olemattomissa luukuissa joku voitto on, niin saan siitä tiedon sähköpostiini tai sitten pelirahaa pelitililleni. Itseäni vaan ihmetyttää, että miten niissä luukuissa voisi joku voitto olla, sillä enhän edes ole saanut mitään luukkuja. Mutta samapa tuo, näiden kahden viimeisen luukun mysteeri Pafin hauskoine selityksineen sopii kyllä hyvin noiden 22 tyhjän luukun jatkoksi.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Surullista tonttua tarjottiin koko joulukalenterin ajan.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelkkää hutia tarjoili tännekin...Epäilenkin, että kaikki jotka väittivät jotain voittaneensa valehtelivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös