scholl kirjoitti:
En ymmärrä tuota ruletinpeluuideaa. Eihän siinä voita mitään.
Itse sanoin aivan samalla tavalla vielä kesällä, mutta alkutalvi kaiken muutti. Olen voittanut viimeisen kahden viikon aikana PAFFIN ruletilla reilut 600 euroa 70 euron sijoituksilla.
Tässä käyttämäni tyyli. Ei missään tapauksessa varma voitto, mutta ainakin minun kohdalla on toiminut. Siirrä 12 euroa pelitilille. Sijoita 10 euron panos jommalle kummalle värille ja 1+1 euroa saman värin kahdelle eri numerolle. Juuri tunti sitten aloitin pelin mustalla ja numeroilla 2+26. Kappas, musta 26 tärähti ja 56 euron voitto oli tosiasia. Tämä sama aloitus on onnistunut jo kolme kertaa. Mikäli saat vähintään värin oikein, sinulla on tilillä 20 euroa.
Seuraavaksi peliksi on kaksi mahdollisuutta = tee 20 merkin matto tai sitten sijoita 10 euroa taas värille. Itse suosin tässä vaiheessa vielä värin pelaamista. Tämä on vähän sama, kuin tuplaisit RAY'n pelikoneella, kolme oikein ja pääset hyville voitoille. Toisen kerran väri oikein ja tililläsi on 30 euroa. Mikäli onnistut löytämään värin vielä kolmannen kerran oikein (ja nolla ei tule kiusaamaan), pelitililläsi on 40 euroa ja voit aloittaa todellisen pelaamisen.
Taululla on nyt kolme arvottua numeroa. Itselläni on käynyt kolme kertaa satumainen tuuri ja nuo arvotut numerot ovat olleet "samasta päästä" pöytää. Koska konekaan ei ole niin vittumainen, neljäs numero arvotaan yleensä toisesta päästä ja näin on käynyt. Eli jos vaikka kolme arvottua numeroa on kaikki suuria esim. 23, 28 ja 33, tee 40 euron matto pieneen päähän. Muista tehdä kattava matto, kertoimet ovat paremmat. 80-150 euron voitot kun oikein kunnolla osuu ja kaikki tämä neljän kierroksen jälkeen. Iltapäivällä viiden minuutin pelaamisella, em. tyyliä käyttäen, 12 eurolla 140 euron voitto.
Kokeilkaa ja kertokaa miten kävi. Pelionnea! : )