Ilmaiset pyöräyteltävissä, parempaa onnea muille. 30 pyöräytystä toi huimat 3€, en päässyt free falls osioon lainkaan.
Itse en päässyt edes näihin summiin, 30 pyöritystä ja huikeat 1,75e voittoa....
Jep, kyllähän tämän suuruiset voitot nousevat jo niin pahasti päähän että rupesin suunnittelemaan jo asunnon ja auton ostoa.Nyt meidän pitää olla tarkkana ettei ryypätä ja rellestetä kaikkea kerralla, tuhlattavaksi pitää jäädä jotain.
Itselle kivat +13 euroa ennen kieroksia jo joten loistava putki jatkuu näissä boonuksissa, kaiken huipuksi jatkoin pari kierosta bonuksen jälkeen ja napsahti 140 euroa :DDD
Olet. *vitsivitsi*Tuota, mistä tuon bonuksen täyttymisen näkee? Pelasin kyllä paljon yli tuolla 30e, mutta en huomannut minkäänlaista ilmoitusta. Olisiko mun pitänyt joku koodi kirjoittaa ennen peliä vai olenko muuten vaan urpo?
Olet. *vitsivitsi*
Ei mitään koodeja, itse on räknäiltävä milloin 15 tai 30 euroa on paukutettu. Helpostihan tuo sujuu sillä automaatilla, jos pelaa 15€, 0.25€ panos tekee 60 kierrosta. 30€ samalla panoksella luonnollisesti 120 kierrosta, ei tarvitse itse kierroksia laskea.
Pelasinpa minäkin Blood Suckersia kympillä. Kun rassut loppuivat tuli jotakin arkkuja. Ensimmäisestä tuli luku 200 ja toisesta 700, kolmannesta ei tullut mitään. (Bonusesikatselu). Mistä on kysymys.
Hävisin aika nopeasti tuon 15e. Ihmeellinen peli, kaikki voitot mitä tulivat, olivat aina pienempiä kuin pelin panos. Silloin ei voi käydä muuta kuin hävitä.
Millä panoksella pelasit? kolikkojen määrää pienentämällä saa panokseksi 25 snt per kieros kun kaikki linjat on valittuna.
Siis jos käsitin oikein, niin pääsit sinne bonuspeliin niitä arkkuja avaamaan? Tuo luku on kerroin ja nuo ovat varsin isoja lukuja. Eli jo yhden centin panoksella nuo olisivat 2e ja 7e. Kahdella centillä 4e ja 14e jne.
Bonusesikatselussa voit katsoa miten se bonuspeli toimii. Siitä et tietenkään saa mitään voittoja.
Eipä osunut tääläkään vaikka kierokset näyttivät olevan euron per kieros.
Minulla oli kyllä panoksena 2c eli 50c kierros. Köyhää on taas kusetettu.