Pafin pelit ja bonukset

  • 406 405
  • 1 619

tiikeri

Jäsen
Nämä koodit on yleensä menneet kaikki kiinni aika nopeasti, mutta toivotaan että tämä toimisi vielä iltapäivälläkin, kun ei aiemmin tuota pääse testaamaan. Jos sieltä noin satanen ilmaista rahaa irtoaisi, niin voin sanoa että syö miestä jos ei enää silloin toimi.

Enivei, toivotaan että näitä hienoja bonuksia riittää jatkossakin.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Duunissa hääräilen, kävin tekemässä talletuksen, mutta ei täällä kehtaa alkaa pelaamaan. Tilin saldo on 100e, ja luvattu bonus on 150e. Tuon ehtii varmaan tahkota vaikka tänään illalla, kun kampanjan umpeutumispäivämäärä on 1.9.2009. Tyhmä kysymys, mutta miten sitä baccaratia pelataan, jotta saa satasen voittoa? Panostetaan vaan ja laitetaan peli käyntiin? Tattis jo etukäteen.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Itevät mitä itkevät. Onko näitä ennenkään suljettu, vaikka rahaa ollaan lypsetty monta vuotta? Luulen, että aika suuri osa tuonki bonarin huoraajista pelaa rahansa lopulta takaisin tuonne.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Duunissa hääräilen, kävin tekemässä talletuksen, mutta ei täällä kehtaa alkaa pelaamaan. Tilin saldo on 100e, ja luvattu bonus on 150e. Tuon ehtii varmaan tahkota vaikka tänään illalla, kun kampanjan umpeutumispäivämäärä on 1.9.2009. Tyhmä kysymys, mutta miten sitä baccaratia pelataan, jotta saa satasen voittoa? Panostetaan vaan ja laitetaan peli käyntiin? Tattis jo etukäteen.

OTat kaikki turhat animaatiot ja äänet pois, niin bonari on suoritettu alle 5 min. Laitat 45 pankille ja 45 pelaajalle. Naksuttelet niin kauan kun saldo tippuu alle 90€. Sitten vaihdat vaikka 40/40.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Itevät mitä itkevät. Onko näitä ennenkään suljettu, vaikka rahaa ollaan lypsetty monta vuotta? Luulen, että aika suuri osa tuonki bonarin huoraajista pelaa rahansa lopulta takaisin tuonne.

Näinhän se on. 100 laitoin, baccaratia ja nosto 209,50 ja rahat ovat jo pankkitililläni. Kieltämättä aika hurja bonus oli tämä.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Mitähän hittoa. Minulla jämähti tuo jäljellä oleva pelattava summa 900€, vaikka olen omien laskujen mukaan helposti kierrättänyt vaadittavan summan.

Muilla samoja kokemuksia?
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Äsken pelasin tyttöystävän tunnuksilla ja 209,25e kotiutin. Nyt tulin omalle koneelle ja yritin omilla tunnuksilla niin muutaman kierroksen baccaratia pelattuani päätin tarkistaa tilini-kohdasta, että homma toimii. Bonus näkyy normaalisti, mutta tuo "pelattavaa jäljellä" kohta ei ole pienentynyt ollenkaan! Sama 3500e siinä seisoo edelleen. Mitäs vittua? Onko PAF ottanu Baccaratin pois tästä bonuksesta tässä välissä? Saatana ois rahat kelvannu.

Edit. Aha, ilmeisesti on, jos muillakin alko tökkimään. VITTU.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Testasinpa rulettia ja se vähensi kyllä pelattavana olevaa saldoa. Että sillä lailla.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Näyttäisi kovasti siltä että baccarat ei enää toimi, rullan pyöritys vähensi saldoa. Mikä olisi seuraavaksi paras vaihtoehto, rulla ilmeisesti? Millä panoksilla?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Nice, myöhästyin noin vartilla...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Testasinpa rulettia ja se vähensi kyllä pelattavana olevaa saldoa. Että sillä lailla.

Joo näköjään vähentää. Mutta uskaltaakohan sitä alkaa tahkoamaan kun maksimipanoskin on vaan 50e? Se 0 vaan pahasti kummittelee mielessä ja mulla ois kuitenkin kierrätettävänä koko 3500 vielä. Onkohan riskin arvoista?

Edit.

Noniin. Ahneella on sellainen loppu vai miten se oli. Kyllähän sen ties, että on noi koodattu niin, että se 0 sieltä tulee. Sinne meni se saturainen. No onneks ehdin aamulla ees toisilla meidän perheen tunnuksilla vetää baccaratilla. Tästä kaikkien aikojen parhaasta bonuksesta kertyi meidän perheelle voittoa huimat 9,25 euroa. Mahtavuutta.
 
Viimeksi muokattu:

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Itsellä oli sen verran vähän saldoa jäljellä, että vedin loput rullalla. Nettosi siitä nyt sitten sen noin 60 eskoa. Jotain edes.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Jep vitun jep. Ehdin kuluttamaan saldon 2050 egeen kunnes aloin ihmettelemään että kauan tätä joutuu tahkoamaan. Kokeeksi vedin kymmenen kättä lisää ja saldo pysyi samana. Kivat vitun saatanat taas kaikille vittu.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Edit.

Noniin. Ahneella on sellainen loppu vai miten se oli. Kyllähän sen ties, että on noi koodattu niin, että se 0 sieltä tulee. Sinne meni se saturainen. No onneks ehdin aamulla ees toisilla meidän perheen tunnuksilla vetää baccaratilla. Tästä kaikkien aikojen parhaasta bonuksesta kertyi meidän perheelle voittoa huimat 9,25 euroa. Mahtavuutta.

Rullaa kannattaa toki pelata panostaen jonkun hilkun myös nollalle, eli vaikka punainen 10, musta 9 ja nollalle 1. Tuo toki vähentää saldoa 1 tai 2 per kierros, mutta nollan osuessa (1/37 todennäköisyys) tulee sitten 35 voittoa. Jos koko 3500 meinaa hakata rullaan pelkällä pun 50/musta 50 -jaolla, noutaja tulee melko todennäköisesti jossain vaiheessa.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rullaa kannattaa toki pelata panostaen jonkun hilkun myös nollalle, eli vaikka punainen 10, musta 9 ja nollalle 1. Tuo toki vähentää saldoa 1 tai 2 per kierros, mutta nollan osuessa (1/37 todennäköisyys) tulee sitten 35 voittoa. Jos koko 3500 meinaa hakata rullaan pelkällä pun 50/musta 50 -jaolla, noutaja tulee melko todennäköisesti jossain vaiheessa.

Tässä tapauksessa nauran itselleni. Tyhmästä päästä kärsii yleensä ruumis, nyt kärsi lompakko. Jumasviidu että ihminen voi olla joskus tyhmä. Dollarinkuvat silmissä mentiin :D

Mites muuten, jos nyt talletan lisää ja vedän tuolla taktiikalla bonuksen loppuun, niin eikös siitä jotain pitäis vielä jäädä käteen? Ainakin tappiot vähentyisivät?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Noniin. Ahneella on sellainen loppu vai miten se oli. Kyllähän sen ties, että on noi koodattu niin, että se 0 sieltä tulee. Sinne meni se saturainen. No onneks ehdin aamulla ees toisilla meidän perheen tunnuksilla vetää baccaratilla. Tästä kaikkien aikojen parhaasta bonuksesta kertyi meidän perheelle voittoa huimat 9,25 euroa. Mahtavuutta.

Kävin aamulla tallettamassa sen 100€ tuolla bonuskoodilla mutta eihän täällä töissä ollessa tietenkään kehdannut alkaa pelaamaan vaan jätin bonuksen odottamaan iltaa. Ja nyt sitten tuo takuuvarma Baccarat on poissa vaihtoehdoista, damn!!!

No ilmeisesti PAFin BlackJack on seuraavaksi paras tapa kierrättää tuo summa, tällä Rahapelioppaan PAFin BJ-taktiikalla tulee palautusprosentiksi 99,49%, aikaahan tuo tulee kyllä viemään sitten enemmän kuin Baccaratin muutaman minuutin lätkiminen. No tuolla pelaamalla pitäisi kuitenkin saada bonukset suhteellisen varmasti kuitatuksi. Ja lisäyksenä tässä vielä selvennykseksi selitettynä tuo Rahapelioppaan taulukko PAFin BlackJackiin, siellä siis selaus tuonne perustrategia kohtaan.

Ilmeisesti tuo koodi ei kuitenkaan enää tallettaessa toimi, no itsellä se kuitenkin odottaa tilillä pelaamista.
 
Viimeksi muokattu:

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Kiitos taas ihmisille bonuksesta! Seiskapakille varsinkin, oli kyllä elämäni helpoimmat rahat mistään, kiva joskus näinkin. Itse onneksi ehdin Baccarattia käyttää bonuksen pelaamisen, mutta eikös tuo rullallakin toimi suht riskittömästi? Panokset vaan Luokkaan 30e punainen + 30e musta + 1e 0 tms. Tappiota tulee tasaisesti euron per kierros, mutta voittollehan tuosta silti jää.

Humpauttaja sinuna laskisin paljonko pitää pelata, jos rajaan on esim. puolet luulisi että saat voittoa vielä. Itse lähdin eilen pelaamaan vielä tuota talleta 100euroa, pelaa 20euroa ja saat 20euroa. Joka olikin yllättäin, pelaa 100euroa, kun olin sen sitten kuitenkin jauhanut oli tulos +/- 0. Fruit Slotia pelasin, mikäli olisi edes yksi isompi voitto osunut kohdalle olisi voittoa tullut mukavasti.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Panokset vaan Luokkaan 30e punainen + 30e musta + 1e 0 tms. Tappiota tulee tasaisesti euron per kierros, mutta voittollehan tuosta silti jää.

Paitsi siinä tapauksessa että baccarat ehti nussia saldon 33 egeen, joten pitäisi pieni tuuri käydä että jollain kiekalla ehtisi osua nolla kohdalle. Ihan kivastihan sen satasen voi näinkin käyttää. Toisaalta mitäs varten niitä rahoja töissä tienataan jos ei niitä voi kiihtyvällä tahdilla myös työaikana kustakin.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Paitsi siinä tapauksessa että baccarat ehti nussia saldon 33 egeen, joten pitäisi pieni tuuri käydä että jollain kiekalla ehtisi osua nolla kohdalle. Ihan kivastihan sen satasen voi näinkin käyttää. Toisaalta mitäs varten niitä rahoja töissä tienataan jos ei niitä voi kiihtyvällä tahdilla myös työaikana kustakin.

Bonuksesta saat joka tapauksessa 150euroa, eli voit vielä 50e tallettaa lisää joilla voit päästä omillesi. Kaikkihan riippuu siitä paljonko bonusta on pelattavana, jos pääset omillesi vielä olet silloin "voitolla".
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Joka tapauksessa tuli todistettua (taas) ettei ilmaista rahaa ole olemassakaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kannattaako minun siirtää isäni PAF tilille 100€ ja koittaa jollain pelillä saada voittoa? Saan siis itse voitot. Onko siellä vielä muita 99% varmoja pelejä ja miten näissä tulisi edetä? Omalla PAF tililläni tienasin jo 109.05€ Baccaratilla.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei toimi enää tuo bonuskoodi, ainakaan minulla ei toiminut.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kannattaako minun siirtää isäni PAF tilille 100€ ja koittaa jollain pelillä saada voittoa? Saan siis itse voitot. Onko siellä vielä muita 99% varmoja pelejä ja miten näissä tulisi edetä? Omalla PAF tililläni tienasin jo 109.05€ Baccaratilla.

Kiinnijäänti tästä johtaa tietysti molempien tilien sulkemiseen.

Kai tuolla rullalla varmaa rahaa saisi. Itse varmaan tuon bläkärissä kierrätän. Ei nyt tarvetta täysin varmoille tuotoille ole. Odotusarvo on kuitenkin kunnossa.
 

tiikeri

Jäsen
Joka tapauksessa tuli todistettua (taas) ettei ilmaista rahaa ole olemassakaan.

Niin tai sitten tuli todistettua, että ilmaista rahaa on olemassa ja kun on nopea ja seuraa ohjeita, niin se on mahdollista myös saada itselleen. Itse en tällä kertaa harmi kyllä ehtinyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös