Jukan takahiukset kirjoitti:
Koodi on tarkoitettu erään sivuston kautta rekisteröityneille uusille käyttäjille. Sen ei alun perinkään ole tarkoitus olla jo PAF:iin rekisteröityneiden koodi.
Itse uskon siihen, että niissä on jotkut rajat eli kuinka paljon niitä koodeja voi käyttää tietyssä ajassa. PAF tavallaan turvaa selustaansa, ettei mene ihan älyttömästi fyrkkaa.
Tuollainen koodi on ihan fiksu veto. Itse olen pitänyt nyt n. kk tauon vedonlyönnistä ja viime vkonloppuna tuli joku bonussähköposti Expektiltä. Sen unohdin käyttää, kun olin ryyppäämässä, mutta siinä tosiaan sanottiin, että haluavat aktivoida minut jälleen vedonlyönnin pariin. Sama juttu muillakin kuten PAFilla eli en ole pelannut nyt kuukauteen. Eilen tuli sitten rankaistua tuo 20e fyrkka sinne tuolla koodilla ja pelattua 40 egeä. 20e ensin sisään Jarkko Niemiseen, sitten odottelin, että siellä voitetut fyrkat olisivat tulleet ja olisin pannut koko potin nhl:ään, mutta jostain syystä voitonmaksu venyi, joten laitoin vain sitten sen toisen 20e Anaheimiin. Anyway, alkoi hyvin voitolla meininki taas, joten vaikka sesongit (lätkä- ja futisliigat) alkavat olla aikalailla ohi niin kenties sitä taas innostuu vedonlyöntiin, mikä minun tapauksessani tarkoittaa tappiollista pelaamista.