Kiitos vinkistä. Pakko oli vielä kokeilla ja nythän tuo toimi.InSideHockey kirjoitti:Toimi klo 8.50.
Kiitos vinkistä. Pakko oli vielä kokeilla ja nythän tuo toimi.InSideHockey kirjoitti:Toimi klo 8.50.
#37 kirjoitti:20€ talletuksella 20€ bonusta seuraavalla koodilla: P77W
Toimi ainakin klo 19.49.
Jukan takahiukset kirjoitti:Koodi on tarkoitettu erään sivuston kautta rekisteröityneille uusille käyttäjille. Sen ei alun perinkään ole tarkoitus olla jo PAF:iin rekisteröityneiden koodi.
Jukan takahiukset kirjoitti:Koodi on tarkoitettu erään sivuston kautta rekisteröityneille uusille käyttäjille. Sen ei alun perinkään ole tarkoitus olla jo PAF:iin rekisteröityneiden koodi.
Tietääkö joku miksi nuo PAF:in sivut ei ole toimineet koko päivänä? Jää joulukalenteri avaamatta :) Sivusto on muutenkin ollut jumissa lähipäivinä.
Tietääkö joku miksi nuo PAF:in sivut ei ole toimineet koko päivänä? Jää joulukalenteri avaamatta :) Sivusto on muutenkin ollut jumissa lähipäivinä.
PAF:lla oli päivitystauko, etusivulta löytyi myös ilmoitus.
Okei, en ole koko päivänä päässyt sinne etusivulle eikä vieläkään tunnu toimivan. Network erroria tulee pienen odottelun jälkeen. Kaikki muut sivustot aukeavat ja töitä pystyy tekemään eli vika ei omassa koneessa ainakaan ole.
Kiitoksia tästä. Toimi. Pitkästä aikaa PAF tarjosi taas bonuskoodin. Ihmetyttää muuten, että kenelle näitä bonuskoodeja oikein tarjotaan, kun itse olen muutoinkin rahaa firmalle syytänyt, mutta ikinä ei ole mitään bonuskoodia kyllä tarjottu.Saat 10 € ilmaista pelirahaa pelitilille, kun talletat vähintään 20 € käyttäen bonuskoodia 8FD3. Tarjous käytettävä 19.3. mennessä.
Testasin koodin ja toimivaksi havaitsin. Bonusraha pitää luonnollisesti kierrättää kerran kokonaan ennen kuin sen voi nostaa pois.
Ihmetyttää muuten, että kenelle näitä bonuskoodeja oikein tarjotaan, kun itse olen muutoinkin rahaa firmalle syytänyt, mutta ikinä ei ole mitään bonuskoodia kyllä tarjottu.
Saat 10 € ilmaista pelirahaa pelitilille, kun talletat vähintään 20 € käyttäen bonuskoodia 8FD3. Tarjous käytettävä 19.3. mennessä.
Testasin koodin ja toimivaksi havaitsin. Bonusraha pitää luonnollisesti kierrättää kerran kokonaan ennen kuin sen voi nostaa pois.