Niin tähän voitanee todeta, että mulla olis myydä sellanen "Blackwolf business supersystem GO" tabletti, 350€ lähtöhinta, sovitaan että speksit on vaikka ton lenovon tabletin, kyllä mä siihen uudet kuoret ämppään jostain ebaysta tai 3d tulostimesta, hienolla omalla logolla. Eihän se ole tyhmä joka pyytää.Niin, jos lehtitilauksen arvo on yksi kolmasosa kylkiäisen hinnasta, lienee jotain pielessä vähintään tuon suositushinnan osalta.
Tää bluebiit on ilmeisesti joku mainoslahjapulju = kiinaroskaa itelle brändättynä, eli halppista ja omalla logolla. Noita voi jokainen tilata jostain alibabasta 1000 kpl eriä ja kiinalaiset kyllä toimittaa.
Mä menin tuossa vasta ihmettelemään sellasten futismatseissa käytettävien laitamainosten hintoja, sattumalta eksyin alibabaan, niin olipahan paukahtanut välittömästi tarjous mailiin. 10€/ruutu, ne ruudut kai jotain 10" tms. suurinpiirtein mistä kasataan ne isot kokonaisuudet. Eikä edes mikään kusetusfirma, että jopa vois saada ne, vähän toki houkuttelee, mutta mua vaan kiinnosti niiden hinnat, sattumalta oli tunnukset jääneet loggaamatta ulos ja heti sai tarjousta, kysymättä. Voisin siis pistää selvästi pystyy tollasen lafkan, mikä myy noita laitamainoksia, onhan mulla jo kontaktitkin kunnossa. Joku Kiinalainen nainen siellä innokkaasti olis mun kanssa tekemässä businesta.