Pärälle stuntti?

  • 4 084
  • 14

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Nyt, kun Pärssisen sairasloman pituus paljastui kohtuu pitkäksi, olisi ehkä stuntti paikallaan. HH,PP,CC,GG,YY, nimikirjaimilla ei ole väliä, kunhan kunnon pelimies astelee paikalla.
Tietysti annetaan ne pakolliset 3 peliä aikaa näyttää, ettei Pärssisen paikkaa pystytä lunastamaan joukkueen sisältä. Olisihan se tietysti mukavaa olla väärässäkin...
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
En jaksa uskoa että Pärälle haetaan tuuraajaa. Eiköhän ketjuja sekoiteta jollain asteella. HH kelpaisi mullekin, mutta taitaa olla Turun miehiä.
 

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivän iltiksen mukaan Hifk ei aio hankkia Pärälle korvaajaa..näin myöskään vapaana olevasta H.Hyvösestä ei Hifk ole kiinnostunut.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei haaskata rahoja mihinkään stunttiin vaan laitetaan sitten ensi vuoden alussa kaikki ropot TR:ään. Eiks joo ?
Toivottavasti koko HIFK tsemppaa ja muut ketjut alkavat ottamaan lisää vastuuta.

Näillä men....
 

Miguelsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Asialla on kaksi puolta: Ensinnäkin nyt olis paikkan jollain junnulla osoittaa arvonsa pääsemällä 1. tai 2.ketjuun..
Aravirralla kuitenkin on ammattitaitoa ja näkemystä katsoa, löytyykö Pärän paikalle sopivaa pelaajaa..
Jonkun NHL-staran ottaminen tilalle tietty olisi hienoa, mutta sen olisi oltava Suomalainen, koska HIFK:llä jo nyt ylim ulkomaalaisvahvistus.

Itse korvaisin Pärän jollain olemassa olevalla pelaajalla.
 

Pegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Rangers, HJK, Arsenal, 1. FC Köln
Onhan Pärän sairasloma ikävä homma, mutta "näitä sattuu". Kannatan asian laittamista jäihin. IFK:lla on sen verran hyvä ja laaja materiaali (vihdoin!), että jonkun nykyisen kokoonpanon kaverin pitää nousta esiin. Ainakin nyt olisi jollekin tuhannen taalan paikka tehdä läpimurto 1.-2. ketjun Syömähampaaksi.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Ei tässä materiaalin puolesta mitään sellaista hätää ole, että paniikkihankintoihin tulisi ryhtyä. Näillä mennään runkosarjassa ihan riittävän hyvin ja pudotuspelien alkaessa Pärä on taas täydessä kondiksessa.

Mitä ketjukoostumuksiin tulee, niin itse näkisin Pärän stunttina mieluiten Arttu Luttisen. Harjoitusmatseissahan Lude nakutti lähes maalin/matsi, kun sai pelata Harkinsin ketjussa, joten tämän akselin toimivuus kannattaisi ainakin testata.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Saatte meiltä Vertalan. Vaihdossa me otetaan vaan joku junnu, vaikka Teemu Laakso.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Miguelsson
Itse korvaisin Pärän jollain olemassa olevalla pelaajalla.

Niin minäkin, mielikuvituskavereille kun ei tee mitään kaukalossa. Tosin taitaisi sekin olla fyysisempi kuin tuo naapurin uusi vahvistus.

No, se saivartelusta. Mikäli oikein käsitin, Pärän palkkarahat säästyvät nyt saikun ajalta. Se on jo aika vino pino euroja, ja jos Penalla oli jo valmiiksi hillot Tuomoon ja uuteen molariin, mikä jottei hommata vaikka Hyvöstä. Tai sitten nostetaan tosiaan jonkun kolmosketjun junnun roolia (oma suosikkini tähän Arttu Luttinen), ja panostetaan nyt säästyvät rahat vaikka siihen maalivahtihankintaan. Saataisiin sillekin paikalle kerralla kunnon äijä.

Mutta tällä haavaa itse kyllä odotan jotain hankintaa, kun Jatkoajankin avaan. Saas nähdä, mitä Pena&Ara keksii.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
IS-veikkaajan mukaan Jarkko Ruutu pelaa Pärän paikalla ainakin huomisessa Blues-pelissä. Tässä taitaakin aueta pelipaikka jollekin yrittäjälle Pirjetän ketjun oikeasta laidasta. Miten olisi Vopat-Pirjetä-Vihko ja Ruutu-Harkins-Kuhta kahtena ensimmäisenä ketjuna.

Tietysti voi olla, että Pena palkkaa jengiin yhden Stuntin veljeksistä, joista meillä HIFK:ssa on paljon kokemusta.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Johannes
Miten olisi Vopat-Pirjetä-Vihko ja Ruutu-Harkins-Kuhta kahtena ensimmäisenä ketjuna.

Kuulostaa vallan hyvältä, paitsi että itse toivoisin Vopatin tilalle jotain kädellisempää yksilöä. Holma, Luttinen?
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
IS-veikkaajan mukaan Jarkko Ruutu pelaa Pärän paikalla ainakin huomisessa Blues-pelissä. Tässä taitaakin aueta pelipaikka jollekin yrittäjälle Pirjetän ketjun oikeasta laidasta. Miten olisi Vopat-Pirjetä-Vihko ja Ruutu-Harkins-Kuhta kahtena ensimmäisenä ketjuna.

Petrellhän sopii siihen täydellisesti, ja kuulemma oli jo vahva esitys Lukko-pelissä. Eli Petrell Ruudun tilalle ykköskenttään.

Eikä muutenkaan kolmosta ole nyt järkevää hajottaa, kun yhteispeli selvästi parantunut.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Siinä taas Bigredsiltä loistava avaus... Luulen, että Pärde & Bigreds juonivat tämän ketjun yhdessä pystyyn irc:n puolella jotta saisivat enemmän viestejä profiiliinsa.

Pärä ei tarvi stunttia, meillä on maalitykit Laine & Vopat laidassa tuomassa tehoja.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Siinä taas Bigredsiltä loistava avaus... Luulen, että Pärde & Bigreds juonivat tämän ketjun yhdessä pystyyn irc:n puolella jotta saisivat enemmän viestejä profiiliinsa.

Pärä ei tarvi stunttia, meillä on maalitykit Laine & Vopat laidassa tuomassa tehoja.
joo, hyvä niin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös