Re: Re: Aivan uskomatonta tuubaa
No huh huh ja heh heh. Vedäppä Gellner pari kertaa henkeä ja yritä uudelleen.
edit: lisätään nyt vielä, että pointti oli nimeomaan se, että näitä lajista mitääntietämättömiä naisia tuntuu julkisuudessa riittävän entisestä kulttuuriministeristä aloittaen. Minua vituttaa suuresti, että jääkiekkoa koitetaan tarkoituksella loata tällaisten ohjelmien ja idioottien ihmisten toimesta. Se, että juontaja oli nainen ei ollut kirjoitukseni pääpointti, mutta senhän sinä KAI? ymmärsitkin.
-ipa rules
Viestin lähetti Gellner
Miten joku voi olla niin tyhmä ettei tajua kysymysten olleen tarkoituksellisesti provosoivia. Eihän näissä typerissä keskusteluohjelmissa muuten saada keskustelua syntymään. Ja ihan vaan tiedoksi sinulle vitun sovinistisika että ohjelman tuottaja on kuitenkin mies joka viime kädessä päättää mitä kysytään ja mitä ei. Aika säälittävää sinulta että miesjuontajalta olisit hyväksynyt tuollaiset kysymykset mutta naiselta et, ja että toivot kuolemaa rangaistukseksi tyhmistä kysymyksistä. Mietipä pikku paskiainen mitä toivot ja mitä et!
Mikäli sinun viestisi oli tarkoituksella provosoiva, niin onneksi olkoon. Toivovottavasti olet ylpeä itsestäsi.
Mitä tulee itse ohjelmaan niin se oli minustakin sangen huono ja provosoiva, ei tosin sen takia että juontaja sattui olemaan nainen. On se niin kamalaa kun nainen puhuu lätkästä. Iik!
No huh huh ja heh heh. Vedäppä Gellner pari kertaa henkeä ja yritä uudelleen.
edit: lisätään nyt vielä, että pointti oli nimeomaan se, että näitä lajista mitääntietämättömiä naisia tuntuu julkisuudessa riittävän entisestä kulttuuriministeristä aloittaen. Minua vituttaa suuresti, että jääkiekkoa koitetaan tarkoituksella loata tällaisten ohjelmien ja idioottien ihmisten toimesta. Se, että juontaja oli nainen ei ollut kirjoitukseni pääpointti, mutta senhän sinä KAI? ymmärsitkin.
-ipa rules
Viimeksi muokattu: