Mainos

Päivän Mäkelä

• 3 154
  • 29

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulemma sananvapauden rajoittamista ja kommunismia. No niin no...

Eikö sanan- ja valinnanvapautta ole juuri se, että saa valita mitä viestintävälinettä käyttää? Ja mitä missäkin sanoo. No sananvapaus on persuille aina sitä, että heidän pitää aina saada sanoa mitä tahansa, mutta muille ei samaa valinnanvapautta anneta.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Ai siis mikä? Twitteristä poistuminen?

Tähän huomattavasti tärkeämpään täytekeskusteluun haluan kuitenkin osallistua.
Itsehän tilaan sipulin täytteeksi jos haluan hiukan makeutta pizzaan. Pystyn ananas pizzuakin syömään, varsinkin jos sitä aurajuustoa on siinä myöskin mukana, mutta en voisi ikinä koskaan kuitenkaan tilata sitä jos valinta on mun tehtävissä.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Eikö sanan- ja valinnanvapautta ole juuri se, että saa valita mitä viestintävälinettä käyttää? Ja mitä missäkin sanoo. No sananvapaus on persuille aina sitä, että heidän pitää aina saada sanoa mitä tahansa, mutta muille ei samaa valinnanvapautta anneta.
Ai siis mikä? Twitteristä poistuminen?
Olen aprikoinut tätä niin paljon, että on tikkuja sormissa eikä ole vieläkään selvinnyt Mäkelän ajatuksenjuoksu. Kai meistä aika moni on rajoittanut omaa sananvapauttaan ja alkanut kommunistiksi, kun ei X:ää käytä. En olisi uskonut mutta kun Jani Mäkelä sen tietää sanoa, sen on oltava juuri niin.

Joko Teemu Selänne on ottanut kantaa asiaan, kommunisti ilman sanavapautta haluaa tietää.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Niin, nyt minä voisin saada joulupaketissa risuja, kun viestin tavalla, minkä voi tulkita edustaja Mäkelän sanomisiksi. Nuo sananvapaus- ja kommunismiläpät olivat siis somekansan kommenttiraitaa, ei Jani Mäkelän.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Niin, nyt minä voisin saada joulupaketissa risuja, kun viestin tavalla, minkä voi tulkita edustaja Mäkelän sanomisiksi. Nuo sananvapaus- ja kommunismiläpät olivat siis somekansan kommenttiraitaa, ei Jani Mäkelän.
Aiaiaiai, syyllistyin hakkaamiseen ennen tutkimista, pyytäisin Äksässä vuolaasti Mäkelältä anteeksi, mutten pysty. Mikään ei ole niin viisas kansa kuin somekansa, todistin sen itselläni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy