Robert Crumb
Joo, ajattelin että jo ensimmäinen vastaaja tietäisi, kun piirrosjälki on niin selkeästi tunnistettavissa.
Mutta ilmeisesti herran suhteellisen anarkistinen taide ei ole kaikille tuttua, joten tässä sivistystä:
Robert Crumb – Wikipedia
Robert Crumb
Päivän kysymys #160 (10.6.2015)
Pixiesin biisi alkaa soida. Mies ja nainen pitävät toisinaan kädestä kiinni ja katsovat ikkunasta, kun ympärillä olevat tornitalot alkavat sortua. Lopputekstit.
Minkä tunnetun elokuvan viimeiset hetket?
Fight Club! Olisko?
EDIT: ensimmäistä kertaa huomaan heti, kun laitat kyssärin niin pakko oli kokeilla, kun tuo kyseinen elokuva tuli tsekattua itseasiassa viikonloppuna pitkästä aikaa. Pixiesistä mä en tiedä yhtään onko niiden biisi.
Nyt jos koskaan: Natasha
No voi perskele. Natasha se tosiaan oli. Olisi pitänyt minuutin pari hakea päässä nimeä pidempään niin olisi sitten osunut oikeaan, no ei voi mitään. Tälläinen on pelin henki!Nyt jos koskaan: Natasha
Justiinsa olin päästämässä Ted Raikkaan irti, mutta sitten pamahti Mikkelistä! Lentoemupimu Natashan seikkailuja on julkaistu suomeksikin toistakymmentä albumia, joten yllätti kyllä kuinka vaikea kysymys tämä nyt tällä kertaa oli.
Olisi pamahtanut aiemminkin, mutta olin pihalla jahtaamassa lampaita...