maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Sheffield Norwich Inter ja Atletico
Nyt jännittää :D
Veikkaan että molemmilla väärin...Sä pilasit taas mun päivän
Nuo muut olivat helppoja, mutta tuo "OSG" hämäsi aika pitkään ennen kuin tajusin sen olevan "USG".Sheffield Norwich Inter ja Atletico
Kyllä vaan.
Protesti. Sheffieldin kaupungista tulee kaksi seuraa, vastaus ei yksilöi kummasta on kyse. Atleticon hyväksyn, koska Madridin Atletico on ainoa top5-liigassa pelaava.
Mulle ihan yks ja kikkeli monta pistettä mulla on, että voin antaa oman pisteeni pois jos jollekin tuli paha mieli.
Mulle ihan yks ja kikkeli monta pistettä mulla on, että voin antaa oman pisteeni pois jos jollekin tuli paha mieli.
Jos tässä aletaan jakelemaan pisteitä muille kisaajille, niin mä voisin ottaa puolet hiltsun pisteistä omaan pottiini.
Laskin tuossa että ei sovi.Ja minä taas sulta puolet
Jos tässä aletaan jakelemaan pisteitä muille kisaajille, niin mä voisin ottaa puolet hiltsun pisteistä omaan pottiini.
Sulle voitaneen antaa McRefin pisteistä tietty osa.Meikän pisteet ovat kovalla työllä ansaittuja, älä kuvittelekaan!
Ps. sen sijaan muutama lisäpiste vaikka @V-G- :ltä kelpaisi...
Mun miinuspisteisiin ei kosketa. Ne on kovalla yrityksellä ansaittuja.Sulle voitaneen antaa McRefin pisteistä tietty osa.