Päivän jalkapallokysymys-visa

  • 159 451
  • 4 233

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ilmeisesti kelliä.

Mä olen ala-asteella viimeksi kuullut tuon sanan. Mutta joo, oikein. Penistähän tuo näytti.

Patrice Loko nousi Nantesissa nuorena kuuluisuuteen 90-luvun alussa ja tulevaisuudesta povattiin loistavaa. Siirto PSGn tuli, mutta samalla tuli totaalinen hermoromahdus. Yhden illan päätteeksi Lokolla sitten leikkasi kiinni ja hajoitti mm. autoja ja kävi yökerhon portsariin käsiksi. Poliisien tullessa pidättämään Loko sitten päätti näyttää munaansa naispuoliselle poliisille. Vähän tuli tuomiota ja myös hetkellinen passitus mielisairaalaan.


V-G- 10p
Ralph 3p
Jay 3p
Everton 2p
Zoidberg 2p
Buster 1p
maken veivi jr. 1p
KwutsNI 1p
Flyingbird 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Alfred E Neuman 1p
MacRef -1p
 
J

Just-Ice-Hockey

Mä olen ala-asteella viimeksi kuullut tuon sanan. Mutta joo, oikein. Penistähän tuo näytti.

Patrice Loko nousi Nantesissa nuorena kuuluisuuteen 90-luvun alussa ja tulevaisuudesta povattiin loistavaa. Siirto PSGn tuli, mutta samalla tuli totaalinen hermoromahdus. Yhden illan päätteeksi Lokolla sitten leikkasi kiinni ja hajoitti mm. autoja ja kävi yökerhon portsariin käsiksi. Poliisien tullessa pidättämään Loko sitten päätti näyttää munaansa naispuoliselle poliisille. Vähän tuli tuomiota ja myös hetkellinen passitus mielisairaalaan.


V-G- 10p
Ralph 3p
Jay 3p
Everton 2p
Zoidberg 2p
Buster 1p
maken veivi jr. 1p
KwutsNI 1p
Flyingbird 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Alfred E Neuman 1p
MacRef -1p

Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulukaan, niin todettakoon, että tällä kertaa piste meni väärälle henkilölle. @Mängimies ehti heilutella kikkelikorttia tuolla ensimmäisenä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulukaan, niin todettakoon, että tällä kertaa piste meni väärälle henkilölle. @Mängimies ehti heilutella kikkelikorttia tuolla ensimmäisenä.

Nonni. Hyvä paikkaus. Mulla sekoili sivu ja ei näkynyt koko viestiä. Korjataan!


V-G- 9p
Ralph 3p
Jay 3p
Everton 2p
Zoidberg 2p
Buster 1p
maken veivi jr. 1p
KwutsNI 1p
Flyingbird 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Alfred E Neuman 1p
Mängimies 1p
MacRef -1p
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Joo mängi oli pari sekkaa nopeampi joten oikein meni. Kelli on ylivoimainen ykkössana kuvaamaan peenistä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 28. Mihin tapaukseen liitteenä oleva kuva liittyy?
 

Liitteet

  • 44EB637A-D40D-4065-808D-35642F8F920F.png
    44EB637A-D40D-4065-808D-35642F8F920F.png
    787,7 KB · kertaa luettu: 130

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Rangersin Duncan Ferguson sai ekana brittinä vankilatuomion kentän tapahtumien seurauksena kun puski vastustajaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Rangersin Duncan Ferguson sai ekana brittinä vankilatuomion kentän tapahtumien seurauksena kun puski vastustajaa.

No kyllä vaan. Meikäläisen vanha suosikkipelaaja Ferguson tosiaan istui pienen vankeustuomion kenttätapahtumien johdosta.


V-G- 10p
Ralph 3p
Jay 3p
Everton 2p
Zoidberg 2p
Buster 1p
maken veivi jr. 1p
KwutsNI 1p
Flyingbird 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Alfred E Neuman 1p
Mängimies 1p
MacRef -1p
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meikäläisen vanha suosikkipelaaja Ferguson tosiaan istui pienen vankeustuomion kenttätapahtumien johdosta.

Oikeusmurha. Toi pikkujätkä tunki ihan itse päänsä Fergusonin juoksulinjalle:





Fergusonia muistellessa väkisinkin hymyilyttää (vaikkei ehkä saisi) nuo parikin rosmoa, jotka murtautuivat hänen kotiinsa ja meinasivat sen myötä ansaita paikkansa Darwin-palkintoehdokkaina. Muutaman päivän sairaalakeikalla selvisivät kuitenkin molemmat, mutta toinen yritti vielä nostaa syytteen Duncania vastaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Oikeusmurha. Toi pikkujätkä tunki ihan itse päänsä Fergusonin juoksulinjalle:





Fergusonia muistellessa väkisinkin hymyilyttää (vaikkei ehkä saisi) nuo parikin rosmoa, jotka murtautuivat hänen kotiinsa ja meinasivat sen myötä ansaita paikkansa Darwin-palkintoehdokkaina. Muutaman päivän sairaalakeikalla selvisivät kuitenkin molemmat, mutta toinen yritti vielä nostaa syytteen Duncania vastaan.

Pitänee laittaa soimaan Osmo Tapio Everton Räihälän "Barlinnie nine", musiikillinen muotokuva Fergusonista. Pitkästä aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Karanteeniaikana iäkkään Evertonin kausikortin omistajan kotiin murtauduttiin ja häneltä varastettiin telkkari. Miehen pojanpoika oli sitten kirjoittanut tästä someen, että ukki istuu kotona eristyksissä yksin ilman telkkaria.

Big Dunc kuuli tästä ja soitti sitten miehelle ja kertoi että ei mitään hommat järjestyy. Ferguson kävi hakemassa paikallisesta gigantista uuden töllön, maksoi TV:n ja kävi viemässä herralle kotiin asti.

Hieno mies!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 29. Kuka pelaaja?

Pelannut mm.:

- Konferensissa
- Kakkosliigassa
- Ykkösliigassa
- Championshipissa
- Valioliigassa
- UEFA Cupissa
- Mestareiden Liigassa
- MM-kisoissa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös