Ilmeisesti kelliä.
Mä olen ala-asteella viimeksi kuullut tuon sanan. Mutta joo, oikein. Penistähän tuo näytti.
Patrice Loko nousi Nantesissa nuorena kuuluisuuteen 90-luvun alussa ja tulevaisuudesta povattiin loistavaa. Siirto PSGn tuli, mutta samalla tuli totaalinen hermoromahdus. Yhden illan päätteeksi Lokolla sitten leikkasi kiinni ja hajoitti mm. autoja ja kävi yökerhon portsariin käsiksi. Poliisien tullessa pidättämään Loko sitten päätti näyttää munaansa naispuoliselle poliisille. Vähän tuli tuomiota ja myös hetkellinen passitus mielisairaalaan.
V-G- 10p
Ralph 3p
Jay 3p
Everton 2p
Zoidberg 2p
Buster 1p
maken veivi jr. 1p
KwutsNI 1p
Flyingbird 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Alfred E Neuman 1p
MacRef -1p
Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulukaan, niin todettakoon, että tällä kertaa piste meni väärälle henkilölle. @Mängimies ehti heilutella kikkelikorttia tuolla ensimmäisenä.
Päivä 27. ja monta hienoa asiaa on opittu. Tämä on ollut kaunis matka kokonaisuudessaan.Joo mängi oli pari sekkaa nopeampi joten oikein meni. Kelli on ylivoimainen ykkössana kuvaamaan peenistä.
Päivä 27. ja monta hienoa asiaa on opittu. Tämä on ollut kaunis matka kokonaisuudessaan.
Ja kestää varmaan vielä hetken. Valioliigan kahden viikon omistajatarkistus Newcastlen tapauksessa aloittaa 16:sta viikkonsa ylihuomenna.
Kestääkö tämä jalkapallovisa tarkistuksen päätökseen saakka?
Päivä 3657. Kuka pelaaja...Siihen saakka kunnes Mike Ashley on lähtenyt Newcastlesta ja Newcastlella on uusi omistaja.
Lähtikö Mike Ashley jo?
Rangersin Duncan Ferguson sai ekana brittinä vankilatuomion kentän tapahtumien seurauksena kun puski vastustajaa.
Meikäläisen vanha suosikkipelaaja Ferguson tosiaan istui pienen vankeustuomion kenttätapahtumien johdosta.
Oikeusmurha. Toi pikkujätkä tunki ihan itse päänsä Fergusonin juoksulinjalle:
Fergusonia muistellessa väkisinkin hymyilyttää (vaikkei ehkä saisi) nuo parikin rosmoa, jotka murtautuivat hänen kotiinsa ja meinasivat sen myötä ansaita paikkansa Darwin-palkintoehdokkaina. Muutaman päivän sairaalakeikalla selvisivät kuitenkin molemmat, mutta toinen yritti vielä nostaa syytteen Duncania vastaan.
Oisko Vardy?Päivä 29. Kuka pelaaja?
Pelannut mm.:
- Konferensissa
- Kakkosliigassa
- Ykkösliigassa
- Championshipissa
- Valioliigassa
- UEFA Cupissa
- Mestareiden Liigassa
- MM-kisoissa