To Madeira?Päivä 168. Kuka legendaarinen pelaaja Championship Manager (varsinkin 01/02 - versiossa) -pelisarjassa paljastui ihan vaan paikallisen skoutin keksimäksi, eli ei ollut oikeasti olemassa. Tästä pelaajista kuoriutui siis pelin paras hyökkääjä useimmiten.
To Madeira?
Dinamo Zagreb
Mihin mun muut pisteet meni?Jay 1p
Mihin mun muut pisteet meni?
Sillähän on periaatteessa viisi pistettä.Millä perusteella @MacRef on minua edellä sarjataulukossa?
Pitkän aikaa tuo on jo häirinnyt mutta nyt päätin puuttua tähän epäkohtaan
Olen lahjonut ylituomarin.Millä perusteella @MacRef on minua edellä sarjataulukossa?
Samaa olen miettinyt. Hyvä Lert kun puolustat meitä sorrettuja!Millä perusteella @MacRef on minua edellä sarjataulukossa?
Millä perusteella @MacRef on minua edellä sarjataulukossa?
Buu! Tuomari on nuija!Mä pidin sitä siellä niin pitkään kunnes joku sanoo jotain. Nyt korjataan.
Mielestäni minun pitäisi olla myös ylempänä taulukossa koska olen osallistunut ainoastaan kerran ja tiesin heti oikein. Voittoprosenttini on siis 100%.
@mikko600
Mä häpeän!Korjattu.
Ja missä se Moyesi on nyt!!! Siellä on Manchesterin porukat ja Arsenal takana.Eräällä sankarilla peräti 147 viestiä ja peräti 7 pistettä.
Vähän kuin Moyesin armoton keskitysisku siinä Fulham 2-2 tasapelissä Old Traffordilla