Kyllä jo tuon ajattelusta vois antaa sen miinus 30 niin saadaan ihan uusi kilpailu.Meinasin tuossa aamulla olla tosi omaperäinen ja hauska ja kirjoittaa vastaukseksi Maradona mutta pelkäsin että saan joku 40 miinuspistettä.
Raportoin tämän viestin äsken modeille.Kyllä jo tuon ajattelusta vois antaa sen miinus 30 niin saadaan ihan uusi kilpailu.
Norwich viisi kertaa. Ainakin jos siis tarkoitetaan nimenomaan Premier Leaguen aikaa.
Oikein. Eilen tosiaan voittivat Zamalekin finaalissa 1-2.Al-Ahli, eilen
No mutta! Tottahan tuo. Eli Heralle lisäpiste. Ja jos ManU häviää niin sen jälkeen triplapisteet tietty.@mikko600 eikö tänään olisi pitänyt olla tuplapisteet jaossa? Newcastle käsittääkseni voitti eilen.
Tämä on leikkimielinen kisa, mutta suuri osa tämän leikin viehätystä on mielestäni juuri se, kuinka vaikeaa on pisteitä saada. Olen täysin oikeutettu tuplapisteisiin, koska Newcastle voitti eilen ja vastasin oikein tänään. Mutta sotii oikeustajuani vastaan, että saisin tämän päivän vastauksella Manun hävitessä triplapisteet, kun se peli on vasta huomenna. Tätä kirjoittaessa muuten tajuan, kuinka merkityksetöntä elämää elän. No, pääasia kai, että olen onnellinen. Mutta niin, olisiko kuitenkin reilumpaa, että Manun hävitessä olisi maanantaina taas tuplapisteet jaossa?No mutta! Tottahan tuo. Eli Heralle lisäpiste. Ja jos ManU häviää niin sen jälkeen triplapisteet tietty.
Tämä on leikkimielinen kisa, mutta suuri osa tämän leikin viehätystä on mielestäni juuri se, kuinka vaikeaa on pisteitä saada. Olen täysin oikeutettu tuplapisteisiin, koska Newcastle voitti eilen ja vastasin oikein tänään. Mutta sotii oikeustajuani vastaan, että saisin tämän päivän vastauksella Manun hävitessä triplapisteet, kun se peli on vasta huomenna. Tätä kirjoittaessa muuten tajuan, kuinka merkityksetöntä elämää elän. No, pääasia kai, että olen onnellinen. Mutta niin, olisiko kuitenkin reilumpaa, että Manun hävitessä olisi maanantaina taas tuplapisteet jaossa?
Varmaankin siis idea olikin, että jos ManU häviää, sitä seuraavana päivänä oikein vastaavalle 3 pistettä?