Päivä 148. Mitä seuraavat ovat:
Sweeper! Defender! Striker!
Brucen vaimo Janet on kuulemma aloittanut miehensä jokaisen kirjan lukemisen.Tai onko näitä ylipäätänsä kukaan lukenut?
You have a very fit body,” he said, evading my question.Tuolta voi lukea yhden arvostelun!
The Much Needed Review Of The Sublime Steve Bruce Novel | Balls.ie
The amazing Steve Bruce novel that not enough people have heard about never mind read. Seamas O'Reilly reviews Steve Bruce's fist novelwww.balls.ie
You have a very fit body,” he said, evading my question.
“Glad you like it,” I said, smiling sardonically.
It was clear from his words, his manner, that Terry Causton was no ladies man”
Joo pitää pyytää vaimolta joululahjaks. Jos joku löytää tätä jostain Amazonista ym. niin voi laittaa linkkiä.Melkein pitäisi hommata tuo kirja. Klassikkokamaa.
” Shannon’s office was small. There was paper everywhere. On his desk was a PC. A personal computer, not a police constable.”
Joo pitää pyytää vaimolta joululahjaks. Jos joku löytää tätä jostain Amazonista ym. niin voi laittaa linkkiä.
En ole aikoihin nähnyt edes päivän kysymystä ennen kuin oikea vastauskin on jo julki. Tästä johtuen vastaan jo nyt sekä lauantain että sunnuntain kysymykseen: Steve Bruce.
Ainakin @maken veivi jr. yläpuolella varmasti!Jos mä saisin pisteen joka kerta kun joku tähän vitsin heittää, niin olisin ihan hyvin mukana kisassa.
Joo, voisin osallistua kaikilla japanilaisilla ja Madridin paikallisilla kun nää kysymykset on ihan liian lädishiä mulle. Jonkun olisin ehkä tiennyt, mutta nekin huomaan pari päivää myöhässä.Pitäs varmaan perustaa erikseen joku live-seurantaketju tälle visailulle, mihin vois tulla heittämään erikseen päivän Steve Bruce - kommentit. Mietin myös toisaalta omaa ketjua Bruceolalle mutta harvemmin tämä paskan jauhaminen pelkästään häneen rajoittuu. Tai sitten erikseen vois olla joku jalkapallohuumoria ketju.
Sää olet vähän niin kuin kisan ylipäätuomari, joten ihan hyvin voit myös itsellesi pisteitä muiden laittamista typeristä viesteistä antaa.Jos mä saisin pisteen joka kerta kun joku tähän vitsin heittää, niin olisin ihan hyvin mukana kisassa.
Angel di Maria
Pelkällä Neitsyt Marialla lähdin veikkaamaan. Heti enterin painamisen jälkeen tuli mieleen että voisihan se olla Marianne Miettinenkin, mutta oli jo liian myöhäistä lähteä vaihtamaan. Hyvä näin.