Ja näin Lert nousee aivan maken veivin kantaan!
Voihan muna, pitänee alkaa järjestellä töitä uudelleen. Viime aikoina on kyllä ollut aika hankalia kysymyksiä, tai että pari kertaa ollut sauma vastata mutta ei ole ollut tietoa.Ja näin Lert nousee aivan maken veivin kantaan!
Ei tule muuta mieleen kuin Saksan MM-kisavoitto Brasiliasta 7-1
No mitä persettä. Meikä googletti jotain consatinian dynastiaa ja mulle selvis että Italissa cowboyt kulki nimellä buttero ja nykyään buttero on joku kenkä. Pähkinöistä ei selvinny mitään. Hyvä ruokatunti taas.Ei tule muuta mieleen kuin Saksan MM-kisavoitto Brasiliasta 7-1
Nyt alkaa olla sen verran turvallinen kaula seuraavaan, että kehtaan neuvoa ottamaan Google Lensin käyttöön. Jää aikaa syödäkin.No mitä persettä. Meikä googletti jotain consatinian dynastiaa ja olin mulle selvis että Italissa cowboyt kulki nimellä buttero ja nykyään buttero on joku kenkä. Pähkinöistä ei selvinny mitään. Hyvä ruokatunti taas.
Nyt alkaa olla sen verran turvallinen kaula seuraavaan, että kehtaan neuvoa ottamaan Google Lensin käyttöön. Jää aikaa syödäkin.
Olin strategisesti hipi-hiljaa.Mä odotin milloin eka suosittelee tätä. Heh. Yllättävän pitkään meni!
Nyt alkaa olla sen verran turvallinen kaula seuraavaan, että kehtaan neuvoa ottamaan Google Lensin käyttöön. Jää aikaa syödäkin.
Lens tunnistaa kuvan ja hakee sen netistä. Ikään kuin käänteinen kuvahaku siis. Helpottaa aika kummasti mikon arvoitusten ratkaisua.Mikä on Google Lens ja mitä se tekee? @Everton En jaksa tätä viedä sekalaisiin kysymyksiin ja haluan jonkun muun googlaavan tämän puolestani, joten saat halutessasi vastata myös tässä ketjussa. Ei mielellään vasta noin kymmenen vuoden päästä.
Googlasin aihetta tämän vastauksen jälkeen myös. Lens on siis sovellus, jos oikein ymmärsin?Lens tunnistaa kuvan ja hakee sen netistä. Ikään kuin käänteinen kuvahaku siis. Helpottaa aika kummasti mikon arvoitusten ratkaisua.
Lens tunnistaa kuvan ja hakee sen netistä. Ikään kuin käänteinen kuvahaku siis. Helpottaa aika kummasti mikon arvoitusten ratkaisua.
Ymmärsit.Googlasin aihetta tämän vastauksen jälkeen myös. Lens on siis sovellus, jos oikein ymmärsin?
Sarjataulukko ei valehtele!Nyt romahti ylivoimaisen palstatietäjän myytti! Oisit pitänyt vain suusi supusssa
Haha, tämä selittää kyllä niiiiin paljon. Mä jatkan kyllä hakemista edelleen AltaVistalla.Nyt romahti ylivoimaisen palstatietäjän myytti! Oisit pitänyt vain suusi supusssa
Toki, tietokoneellahan tuohon ei mitään äppejä tai muita snäppejä tarvita, mutta kun on tällainen mobiili tyyppi kuin minä niin pitää hommata kaikki sopivat vehkeet kännykkään.Jos Chromea käyttää, niin siinähän on hiiren oikean napin alla suoraan linkki käänteiseen kuvahakuun. Tällä minäkin jonkun pinnan anastin.
Toki, tietokoneellahan tuohon ei mitään äppejä tai muita snäppejä tarvita, mutta kun on tällainen mobiili tyyppi kuin minä niin pitää hommata kaikki sopivat vehkeet kännykkään.
Jos Chromea käyttää, niin siinähän on hiiren oikean napin alla suoraan linkki käänteiseen kuvahakuun. Tällä minäkin jonkun pinnan anastin.
Minulla on kyllä työkoneella käytössä Chrome, mutta en meinannut osata käyttää. Mutta siis pitää mennä kuvan päälle ja sieltä löytyy valita Hae kuvaa (Google). Tästä lienee kyse.Jos Chromea käyttää, niin siinähän on hiiren oikean napin alla suoraan linkki käänteiseen kuvahakuun. Tällä minäkin jonkun pinnan anastin.