Päivän jalkapallokysymys-visa

  • 162 103
  • 4 233

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja näin Lert nousee aivan maken veivin kantaan!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ja näin Lert nousee aivan maken veivin kantaan!
Voihan muna, pitänee alkaa järjestellä töitä uudelleen. Viime aikoina on kyllä ollut aika hankalia kysymyksiä, tai että pari kertaa ollut sauma vastata mutta ei ole ollut tietoa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Päivä 72. Mikä ottelu?
 

Liitteet

  • 3A4DD60D-0EA4-4F22-9607-5B783A4D8404.jpeg
    3A4DD60D-0EA4-4F22-9607-5B783A4D8404.jpeg
    622,9 KB · kertaa luettu: 115

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei tule muuta mieleen kuin Saksan MM-kisavoitto Brasiliasta 7-1
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Ei tule muuta mieleen kuin Saksan MM-kisavoitto Brasiliasta 7-1

No sehän se oli. Brazil nuts, seitsemän rohkeaa miestä ja Alemannien heimon asuinalue joista taas tulee Saksan ranskankielinen nimi Allimagne.


V-G- 25,5p
Hiltsu04 11p
Alfred E Neuman 10p
Ralph 9p
Barney 8p
Jay 8p
Everton 6p
MacRef 4p ja -2p
Mängimies 4p
maken veivi jr. 3p
Flyingbird 3p
Rara 3p
Zoidberg 2p
KwutsNI 2p
Marquez 2p
Lert 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
jatu 1p
L.Paraske 1p
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ei tule muuta mieleen kuin Saksan MM-kisavoitto Brasiliasta 7-1
No mitä persettä. Meikä googletti jotain consatinian dynastiaa ja mulle selvis että Italissa cowboyt kulki nimellä buttero ja nykyään buttero on joku kenkä. Pähkinöistä ei selvinny mitään. Hyvä ruokatunti taas.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No mitä persettä. Meikä googletti jotain consatinian dynastiaa ja olin mulle selvis että Italissa cowboyt kulki nimellä buttero ja nykyään buttero on joku kenkä. Pähkinöistä ei selvinny mitään. Hyvä ruokatunti taas.
Nyt alkaa olla sen verran turvallinen kaula seuraavaan, että kehtaan neuvoa ottamaan Google Lensin käyttöön. Jää aikaa syödäkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Nyt alkaa olla sen verran turvallinen kaula seuraavaan, että kehtaan neuvoa ottamaan Google Lensin käyttöön. Jää aikaa syödäkin.

Mä odotin milloin eka suosittelee tätä. Heh. Yllättävän pitkään meni!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt alkaa olla sen verran turvallinen kaula seuraavaan, että kehtaan neuvoa ottamaan Google Lensin käyttöön. Jää aikaa syödäkin.

Ei mitään hajua mikä se on. Mä olen justiinsa vasta siirtynyt Kodin tietojättiläisestä ja Fakta-tietosanakirjasarjasta pikkuhiljaa tavallisen Googlen käyttöön.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mikä on Google Lens ja mitä se tekee? @Everton En jaksa tätä viedä sekalaisiin kysymyksiin ja haluan jonkun muun googlaavan tämän puolestani, joten saat halutessasi vastata myös tässä ketjussa. Ei mielellään vasta noin kymmenen vuoden päästä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mikä on Google Lens ja mitä se tekee? @Everton En jaksa tätä viedä sekalaisiin kysymyksiin ja haluan jonkun muun googlaavan tämän puolestani, joten saat halutessasi vastata myös tässä ketjussa. Ei mielellään vasta noin kymmenen vuoden päästä.
Lens tunnistaa kuvan ja hakee sen netistä. Ikään kuin käänteinen kuvahaku siis. Helpottaa aika kummasti mikon arvoitusten ratkaisua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Lens tunnistaa kuvan ja hakee sen netistä. Ikään kuin käänteinen kuvahaku siis. Helpottaa aika kummasti mikon arvoitusten ratkaisua.
Googlasin aihetta tämän vastauksen jälkeen myös. Lens on siis sovellus, jos oikein ymmärsin?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Googlasin aihetta tämän vastauksen jälkeen myös. Lens on siis sovellus, jos oikein ymmärsin?
Ymmärsit.

Nyt romahti ylivoimaisen palstatietäjän myytti! Oisit pitänyt vain suusi supusssa
Sarjataulukko ei valehtele!

Sitä paitsi pärjäsin käytännössä ihan yhtä hyvin niissä Mikon visoissa joissa ei saanut googlettaa! Nii!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos Chromea käyttää, niin siinähän on hiiren oikean napin alla suoraan linkki käänteiseen kuvahakuun. Tällä minäkin jonkun pinnan anastin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jos Chromea käyttää, niin siinähän on hiiren oikean napin alla suoraan linkki käänteiseen kuvahakuun. Tällä minäkin jonkun pinnan anastin.
Toki, tietokoneellahan tuohon ei mitään äppejä tai muita snäppejä tarvita, mutta kun on tällainen mobiili tyyppi kuin minä niin pitää hommata kaikki sopivat vehkeet kännykkään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toki, tietokoneellahan tuohon ei mitään äppejä tai muita snäppejä tarvita, mutta kun on tällainen mobiili tyyppi kuin minä niin pitää hommata kaikki sopivat vehkeet kännykkään.

Joo, joku muukin on puhunut mulle joskus jotain sellaista, että nykyään puhelimillakin voi surffata netissä. Veikkaan kyllä, että on aika hankalaa ja kallista puuhaa moinen. Pitää varmaan sitä modeemiakin raahata sitten aina mukana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Jos Chromea käyttää, niin siinähän on hiiren oikean napin alla suoraan linkki käänteiseen kuvahakuun. Tällä minäkin jonkun pinnan anastin.

Tätä olin myös tulossa kirjoittamaan. Mä oikeasti oletin että moni käyttää joko lensiä tai käänteistä kuvahakua.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jos Chromea käyttää, niin siinähän on hiiren oikean napin alla suoraan linkki käänteiseen kuvahakuun. Tällä minäkin jonkun pinnan anastin.
Minulla on kyllä työkoneella käytössä Chrome, mutta en meinannut osata käyttää. Mutta siis pitää mennä kuvan päälle ja sieltä löytyy valita Hae kuvaa (Google). Tästä lienee kyse.

Ai niin, ketjun aiheeseen liittyen. Haka - Allianssi -sopupeli. Oli aika peanust-peli Hakalle, kun toinen jengi tahallaan hävisi kuudella ulkomaisella uudella pelaajallaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Päivä 73. Englannissa joukkueet nimetään usein paikan/paikkakunnan/alueen mukaan. Kaksi joukkuetta neljällä ylimmällä sarjatasolla ovat kuitenkin nimetty muuten, eli ei minkään alueen mukaan. Mitkäs nämä joukkueet ovat?
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Everton ja Arsenal

Edit. eipä ollutkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös