Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Älä nyt huohota siellä vaan lisää se piste joka minulle kuuluu ja esitä jatkossa kysymykset selvemmin niin ei tarvitse arpoa!Huoh.
Huohhelihuooooohhhhh!
Älä nyt huohota siellä vaan lisää se piste joka minulle kuuluu ja esitä jatkossa kysymykset selvemmin niin ei tarvitse arpoa!Huoh.
Älä nyt huohota siellä vaan lisää se piste joka minulle kuuluu ja esitä jatkossa kysymykset selvemmin niin ei tarvitse arpoa!
Huohhelihuooooohhhhh!
Raportoin tämän viestin koska minua selvästi kiusataan.Sait miinuksen.
Periaatteessa ehkä näin, mutta toisaalta Chelseassa ei ole tainnut koskaan pelata muita Hazardeja kuin Eden. Tosin nyt puhun perstuntumalla.Seuraavaksi kuvitteellinen dialogi.
K: Kuinka monta maalia Hazard teki Chelsea urallaan?
V: 85
K: Oikein, piste käyttäjälle V.
Käyttäjä X: nolla maalia!
K: huoh
Käyttäjä X: Ei kysymyksessä määritelty onko kyseessä Eden Hazard vai Thorgan Hazard, lisää minulle pistä.
Periaatteessa ehkä näin, mutta toisaalta Chelseassa ei ole tainnut koskaan pelata muita Hazardeja kuin Eden. Tosin nyt puhun perstuntumalla.
Ronaldo kuitenkin on ihan tunnettu brasilialainen futaaja ja edelleen yleisesti Cristiano Ronaldon kohdalla mainitaan tuo Cristiano, vaikka toki ehkä nykyään myös pelkkää Ronaldoa käytetään. Silti kun puhutaan pelkästä Ronaldosta niin ihan relevantti on myös tämä brassi etenkin tällaisessa yhteydessä.
Piste perkele tänne! Valitan CAS:Iin jos ei tule oikeutta.
Voidaan vaihtaa klubitakkeja. Montako kertaa oot visailuihin vastannut? Helppoa se on sieltä lämpöisestä officesta jakaa veljille miinuksia samalla kun täällä luodaan buumia tämän visailun yhteyteen.Saat toisen miinuksen.
Ja kolmannen miinuksen vielä siitä ettei tiedä sitä, että Thorgan Hazard on pelannut yhden ottelun Chelsean U21-joukkueessa. Ei tehnyt tosin ottelussa maalia.Saat toisen miinuksen.
Minähän jo sanoin että en sano varmaksi että noin on käynyt koska en tiennyt. Täällä aletaan näköjään käyttäjämoderoimaan pisteitä. My GOD missä teidän ylpeys on?Ja kolmannen miinuksen vielä siitä ettei tiedä sitä, että Thorgan Hazard on pelannut yhden ottelun Chelsean U21-joukkueessa. Ei tehnyt tosin ottelussa maalia.
Täällä ei käyttäjämoderoida, vaan täällä varjomoderoidaan. KOSKA.MINÄ.OLEN.VARJO.MODE.RAATTORI.Minähän jo sanoin että en sano varmaksi että noin on käynyt koska en tiennyt. Täällä aletaan näköjään käyttäjämoderoimaan pisteitä. My GOD missä teidän ylpeys on?
Ronaldo kuitenkin on ihan tunnettu brasilialainen futaaja ja edelleen yleisesti Cristiano Ronaldon kohdalla mainitaan tuo Cristiano, vaikka toki ehkä nykyään myös pelkkää Ronaldoa käytetään. Silti kun puhutaan pelkästä Ronaldosta niin ihan relevantti on myös tämä brassi etenkin tällaisessa yhteydessä.
Lisätään semmoinen sääntö, että jokaisesta Juhani Tamminen-vitsistä tai imitaatiosta tässä ketjussa saa sitten tästä lähin suoran hylkäyksen kisaan ja blokkaan samalla tämän kirjoittajan viestit etten näe edes vastauksia. Pitäkää ne siellä Tami-ketjun hassutteluissa.
Lisätään semmoinen sääntö, että jokaisesta Juhani Tamminen-vitsistä tai imitaatiosta tässä ketjussa saa sitten tästä lähin suoran hylkäyksen kisaan ja blokkaan samalla tämän kirjoittajan viestit etten näe edes vastauksia. Pitäkää ne siellä Tami-ketjun hassutteluissa.
Anna kakkua, anna sakkoa saatana! Vitun, tuu hymyilee tänne. Hymyile oikein "Tami-imitaatiota ei saa käyttää". Me ollaan käyty @FASlapsi :n kaa tää keskustelu, PÄÄTUOMARIN PITÄÄ NÄHDÄ VASTAUS JOS SE HYVÄKSYY JA SÄ TUUT TÄNNE HYMYILEE! MIETTIKÄÄ PERKELE! ME PYÖRITETÄÄN TÄÄLLÄ SATOJEN PISTEIDEN KILPAILUA JA TE TUUTTE MULLE NAURESKELEMAAN!Lisätään semmoinen sääntö, että jokaisesta Juhani Tamminen-vitsistä tai imitaatiosta tässä ketjussa saa sitten tästä lähin suoran hylkäyksen kisaan ja blokkaan samalla tämän kirjoittajan viestit etten näe edes vastauksia. Pitäkää ne siellä Tami-ketjun hassutteluissa.
Bulgarian liigan maaliennätyksen, joka on nyt 254 maalia.