Mulle kans näitä huutosyöttöjä. Muutenhan tämä kilpailu on kuin Liiga Hirson vielä pelatessa - ainoastaan yhdelle miehelle annetaan ilmaisia pisteitä.
Onhan MacRef saanut hei miinuspisteitä. Että äläs nyt.
Mulle kans näitä huutosyöttöjä. Muutenhan tämä kilpailu on kuin Liiga Hirson vielä pelatessa - ainoastaan yhdelle miehelle annetaan ilmaisia pisteitä.
Kyttäsitkö @mikko600 milloin lähdin toimistolta kaupalle? En nimittäin ole ollut poiss Muusta urheilusta viittä minuuttia pidempään sitten herättyäni ennen kuin just äsken :D
En, vaan myös päivät, illat ja yöt!Kyttääksä kaikki aamut täällä?
En, vaan myös päivät, illat ja yöt!
Ja peukku pomppii nukkuessakin f5:lla.Kuulin prisman lihaosastolla että VG nukkuu kuulema silmät auki..
Päivälle 50, eli ensi maanantaille, sitten jotain spessua luvassa ja jaossa useampi piste.
Ite otin jo vuosilomapäivän tohon.merkitäänpä kalenteriin sitten toimistopäivä
Kyle Lafferty
Tuostahan pitäisi saada Italiassa palkankorotus.Laffertyhan mm. sai kenkää Palermosta kun pääomistaja syytti kaveria törkeäksi naistenmieheksi.
@maken veivi jr. mä olen tulossa.maken veivi jr. 3p
Barney 2p
Guillermo Stabile
Voitko muokata minut vielä tuossa pistelistassa @maken veivi jr. yläpuolelle? Eikö tasapisteissä pitäisi vaikuttaa väärien vastausten määrä ja niissä olen kyllä selvästi jäljessä.maken veivi jr. 3p
Barney 3p
Tässä pitää laittaa taas kisailuhousut jalkaan! Parina päivänä mennyt koko kysymys ohi niin ei ole ehtinyt vastata edes väärin.Voitko muokata minut vielä tuossa pistelistassa @maken veivi jr. yläpuolelle? Eikö tasapisteissä pitäisi vaikuttaa väärien vastausten määrä ja niissä olen kyllä selvästi jäljessä.