Espanja, Italia ja RanskaPäivä 358. Mitkä kolme maata ovat voittaneet Euroopan mestaruuden kotikisoissaan?
Espanja, Italia ja Ranska
Jep, kuusi päivää enää.Ja se on kohta muuten vuosi täynnä!
Jep, kuusi päivää enää.
No joo, tuleeko jotain spesiaalia vuosipäivänä?
NeuvostoliittoPäivä 359. Mikä maa voitti ensimmäisen Euroopan mestaruus-turnauksen?
Neuvostoliitto
Pelkään. Ihan väärä aika olla ostoksilla taas.Pelkääkö jo @V-G- kun nyt @Proffa_20 on tullut ryminällä mukaan kilpailuun? Erokin on kapea 124 pistettä enää.
Päätin aloittaa myöhäisen loppukirin ja niputtaa ainakin muutaman tuossa taulukossa ja aikataulussa ollaan!! Todellisuudessa nyt on ollu hyvää tuuria, että olen just ollut paikalla silloin, kun tuo kysymys on postattua. Ja hyvää tuuria vielä, että kysymyksetki on olleet omalle pubitasolle sopivia. On noita itse asiassa aiemminkin tullut katsottua ja tsiigailtua, mutta yleensä olen ollut ihan liian myöhässä liikenteessä tai sitten kysymykset ovat olleet sitä tasoa, että oma pubitason kompetenssi ei vaan yksinkertaisesti riitä :)Pelkääkö jo @V-G- kun nyt @Proffa_20 on tullut ryminällä mukaan kilpailuun? Erokin on kapea 124 pistettä enää.
Päätin aloittaa myöhäisen loppukirin ja niputtaa ainakin muutaman tuossa taulukossa ja aikataulussa ollaan!! Todellisuudessa nyt on ollu hyvää tuuria, että olen just ollut paikalla silloin, kun tuo kysymys on postattua. Ja hyvää tuuria vielä, että kysymyksetki on olleet omalle pubitasolle sopivia. On noita itse asiassa aiemminkin tullut katsottua ja tsiigailtua, mutta yleensä olen ollut ihan liian myöhässä liikenteessä tai sitten kysymykset ovat olleet sitä tasoa, että oma pubitason kompetenssi ei vaan yksinkertaisesti riitä :)
Parempi silloin pysyttäytyä taka-alalla varjoissa :)
Ja häpeällistä. Osa meistä käyttää lähteinä pelkästään vanhoja Futari-lehtiä.Googlen jne. apuvälineiden käyttö on siis kisassa sallittua.
Ja osalla teistä on eniten perättäisiä vääriä vastauksia...Ja häpeällistä. Osa meistä käyttää lähteinä pelkästään vanhoja Futari-lehtiä.
Ja häpeällistä. Osa meistä käyttää lähteinä pelkästään vanhoja Futari-lehtiä.
Tänäänhän on tämän visan toiseksi tärkein vuosipäivä. Jippii! Olen koko päivän kiinni muissa hommissa joten olkaa hyvät.
Onnittelut kesätyöpaikasta!Itselläni pisteet saattavat seuraavan kuukauden aikana jäädä aika vähiin kesätöiden takia, ellei kysymys satu tulemaan sopivasti ruokatunnin tai kahvitauon aikana. Takana oleville siis aika hyvä mahdollisuus saada meikäläistä taulukossa kiinni, sillä etenkin arkipäivisin Jatkoajan lukeminen voi olla aika harvassa.