Päivän jalkapallokysymys-visa

  • 158 767
  • 4 233

Barney

Jäsen
Turkki
Ukraina
Belgia
Norja
Ruotsi
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Turkki
Ukraina
Belgia
Norja
Ruotsi

Ja sieltä tuli oikea vastaus. Eli järjestys on seuraava:

Turkki 31 kautta.
Ukraina 30 kautta.
Belgia 25 kautta
Norja 12 kautta
Ruotsi 8 kautta.

Pisteet:

V-G- 12p
Ralph 3p
Jay 3p
maken veivi jr. 3p
Everton 2p
Zoidberg 2p
Flyingbird 2p
KwutsNI 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Alfred E Neuman 1p
Mängimies 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
Marquez 1p
Barney 1p
MacRef -2p

Harhaisimmat fanit Jatkoajassa, ”eteenpäin on menty” -palkinto:

ManU-fanit
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kun olen kerran pari viisaan osallistunut ilman pisteitä, niin voisiko pistetaulukkoon kuitenkin kirjata minulle oma kohta nollalla pisteellä ?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kun olen kerran pari viisaan osallistunut ilman pisteitä, niin voisiko pistetaulukkoon kuitenkin kirjata minulle oma kohta nollalla pisteellä ?
Ei missään nimessä. Nimi pitää ansaita paikkansa tässä taulussa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joo ei. Toi miinuspiste-vitsikin vanheni jo. Että mennään tolla pistetaulukolla vaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barney

Jäsen
Ja sieltä tuli oikea vastaus.
Jumalauta, pistetili avattu. Olen näköjään vain kaksi pistettä käyttäjää @maken veivi jr. jäljessä, vaikka vastausyrityksiä minulla on arviolta noin neljäkymmentä vähemmän. Pitää varmaan jatkossakin osallistua tähän visaan ja käydä ottamassa tuo iso päänahka. Toisaalta aikaahan tässä on vielä vastailla, sillä tuskin ainakaan vielä seuraavan kuukauden aikana Newcastle saa uutta omistajaa tai @maken veivi jr. saa seuraavaa pistettään.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jumalauta, pistetili avattu. Olen näköjään vain kaksi pistettä käyttäjää @maken veivi jr. jäljessä, vaikka vastausyrityksiä minulla on arviolta noin neljäkymmentä vähemmän. Pitää varmaan jatkossakin osallistua tähän visaan ja käydä ottamassa tuo iso päänahka. Toisaalta aikaahan tässä on vielä vastailla, sillä tuskin ainakaan vielä seuraavan kuukauden aikana Newcastle saa uutta omistajaa tai @maken veivi jr. saa seuraavaa pistettään.
Joo siis kato nappasin kaksi pistettä putkeen kun alkoi tulla kuittailua sen verran. Sen jälkeen totesin, että kuten Valioliiga, pidän kuuden viikon ansaitun tauon ja sitten voidaan katsoa taas uudelleen! Aikaahan tässä on.

Taitaa muuten Sunderland saada uuden omistajan ennen Newcastlea. (Uutta Sunderland till I die kautta odotellessa...)
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 39. Mitä outoa ko. ottelussa oli?
 

Liitteet

  • B1ABDCE4-B246-43B2-B48E-A066E45F3655.jpeg
    B1ABDCE4-B246-43B2-B48E-A066E45F3655.jpeg
    123 KB · kertaa luettu: 117

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Eteläamerikkalaisen jalkapalloilun cupin, Copa Libertadores -finaalin, toinen osaottelu pelattiin poikkeuksellisesti Etelä-Amerikan ulkopuolella, eli Madridissa Santiago Bernabeulla, koska toinen argentiinalaisfinalisteista oli vaarassa joutua väkivallan kohteeksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Eteläamerikkalaisen jalkapalloilun cupin, Copa Libertadores -finaalin, toinen osaottelu pelattiin poikkeuksellisesti Etelä-Amerikan ulkopuolella, eli Madridissa Santiago Bernabeulla, koska toinen argentiinalaisfinalisteista oli vaarassa joutua väkivallan kohteeksi.

Siinähän se tuli.


Pisteet:

V-G- 13p
Ralph 3p
Jay 3p
maken veivi jr. 3p
Everton 2p
Zoidberg 2p
Flyingbird 2p
KwutsNI 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Alfred E Neuman 1p
Mängimies 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
Marquez 1p
Barney 1p
MacRef -2p
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Pitäähän minun nyt yrittää ainakin kerran oikeastikin vastata. Mitään hajua ei ole vastauksesta, mutta arvataan nyt. Ottelun kaikki maalit olivat omia maaleja.

edit. Hitto, hidas olin. Tuloslistakin ehti päivittyä juuri viestiä kirjoittaessani.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Eteläamerikkalaisen jalkapalloilun cupin, Copa Libertadores -finaalin, toinen osaottelu pelattiin poikkeuksellisesti Etelä-Amerikan ulkopuolella, eli Madridissa Santiago Bernabeulla, koska toinen argentiinalaisfinalisteista oli vaarassa joutua väkivallan kohteeksi.
Sellanen nippelitieto tästä vielä, että joukkueet olivat molemmat Buenos Airesista, arkkiviholliset River Plate ja Boca Juniors. Näiden jengien pelit on jo normaalistikin aikamoisia ruutitynnyreitä, nyt vielä maanosan finaali kyseessä. Finaalihan on kaksiosainen, ensimmäinen peli Boca Juniorsin kotiareenalla saatiin pelattua, mutta toinen osaottelu River Platen kotona jouduttiin siirtämään pois koko maasta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sellanen nippelitieto tästä vielä, että joukkueet olivat molemmat Buenos Airesista, arkkiviholliset River Plate ja Boca Juniors. Näiden jengien pelit on jo normaalistikin aikamoisia ruutitynnyreitä, nyt vielä maanosan finaali kyseessä. Finaalihan on kaksiosainen, ensimmäinen peli Boca Juniorsin kotiareenalla saatiin pelattua, mutta toinen osaottelu River Platen kotona jouduttiin siirtämään pois koko maasta.
Näin on, mutta kun kännykällä näpytät muutaman kirjoitusvirheen ja korjaat ne siinä aamupaskalla istuessasi, iskee aika kova paniikki, että joku ehtii laittaa oikean vastauksen ensin, kun siinä vielä itse runoilee. Siksi tuollainen karsittu versio on usein se mihin on tyydyttävä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Saudit ja PIF vetäytyi sitten kokonaan ostamasta Newcastlea. Tää taitaakin jatkua sitten vähän pidempään. Niin kauan kunnes Ashley on lähtenyt seurasta siis.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 40. Kuka on ensimmäinen pelaaja joka on tehnyt 50 maalia niin Interin kuin Milaninkin paidassa?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Zlatan Ibrahimovic

Kyllä vaan. Tämähän tuli Zlatanilla juuri täyteen kun teki Sampdoriaa vastaan kaksi maalia.


V-G- 13p
Ralph 3p
Jay 3p
maken veivi jr. 3p
Everton 2p
Zoidberg 2p
Flyingbird 2p
KwutsNI 2p
Alfred E Neuman 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Mängimies 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
Marquez 1p
Barney 1p
MacRef -2p
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 41. Numero 99, suht tunnettu jääkiekossa, mutta kenen jalkapalloilijan 99-paita on ”jäädytetty” ja minkä joukkueen toimesta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös