Turkki
Ukraina
Belgia
Norja
Ruotsi
Ei missään nimessä. Nimi pitää ansaita paikkansa tässä taulussa.Kun olen kerran pari viisaan osallistunut ilman pisteitä, niin voisiko pistetaulukkoon kuitenkin kirjata minulle oma kohta nollalla pisteellä ?
Ei missään nimessä. Nimi pitää ansaita paikkansa tässä taulussa.
Paras tapa on hankkia miinuspiste!Ei missään nimessä. Nimi pitää ansaita paikkansa tässä taulussa.
Jumalauta, pistetili avattu. Olen näköjään vain kaksi pistettä käyttäjää @maken veivi jr. jäljessä, vaikka vastausyrityksiä minulla on arviolta noin neljäkymmentä vähemmän. Pitää varmaan jatkossakin osallistua tähän visaan ja käydä ottamassa tuo iso päänahka. Toisaalta aikaahan tässä on vielä vastailla, sillä tuskin ainakaan vielä seuraavan kuukauden aikana Newcastle saa uutta omistajaa tai @maken veivi jr. saa seuraavaa pistettään.Ja sieltä tuli oikea vastaus.
Joo siis kato nappasin kaksi pistettä putkeen kun alkoi tulla kuittailua sen verran. Sen jälkeen totesin, että kuten Valioliiga, pidän kuuden viikon ansaitun tauon ja sitten voidaan katsoa taas uudelleen! Aikaahan tässä on.Jumalauta, pistetili avattu. Olen näköjään vain kaksi pistettä käyttäjää @maken veivi jr. jäljessä, vaikka vastausyrityksiä minulla on arviolta noin neljäkymmentä vähemmän. Pitää varmaan jatkossakin osallistua tähän visaan ja käydä ottamassa tuo iso päänahka. Toisaalta aikaahan tässä on vielä vastailla, sillä tuskin ainakaan vielä seuraavan kuukauden aikana Newcastle saa uutta omistajaa tai @maken veivi jr. saa seuraavaa pistettään.
En tiedä mutta naurattaa vähä toi sun allekirjoitus.Päivä 39. Mitä outoa ko. ottelussa oli?
Eteläamerikkalaisen jalkapalloilun cupin, Copa Libertadores -finaalin, toinen osaottelu pelattiin poikkeuksellisesti Etelä-Amerikan ulkopuolella, eli Madridissa Santiago Bernabeulla, koska toinen argentiinalaisfinalisteista oli vaarassa joutua väkivallan kohteeksi.
Sellanen nippelitieto tästä vielä, että joukkueet olivat molemmat Buenos Airesista, arkkiviholliset River Plate ja Boca Juniors. Näiden jengien pelit on jo normaalistikin aikamoisia ruutitynnyreitä, nyt vielä maanosan finaali kyseessä. Finaalihan on kaksiosainen, ensimmäinen peli Boca Juniorsin kotiareenalla saatiin pelattua, mutta toinen osaottelu River Platen kotona jouduttiin siirtämään pois koko maasta.Eteläamerikkalaisen jalkapalloilun cupin, Copa Libertadores -finaalin, toinen osaottelu pelattiin poikkeuksellisesti Etelä-Amerikan ulkopuolella, eli Madridissa Santiago Bernabeulla, koska toinen argentiinalaisfinalisteista oli vaarassa joutua väkivallan kohteeksi.
Näin on, mutta kun kännykällä näpytät muutaman kirjoitusvirheen ja korjaat ne siinä aamupaskalla istuessasi, iskee aika kova paniikki, että joku ehtii laittaa oikean vastauksen ensin, kun siinä vielä itse runoilee. Siksi tuollainen karsittu versio on usein se mihin on tyydyttävä.Sellanen nippelitieto tästä vielä, että joukkueet olivat molemmat Buenos Airesista, arkkiviholliset River Plate ja Boca Juniors. Näiden jengien pelit on jo normaalistikin aikamoisia ruutitynnyreitä, nyt vielä maanosan finaali kyseessä. Finaalihan on kaksiosainen, ensimmäinen peli Boca Juniorsin kotiareenalla saatiin pelattua, mutta toinen osaottelu River Platen kotona jouduttiin siirtämään pois koko maasta.
Otan osaa. Pystyn Hull-fanina samaistumaan.Saudit ja PIF vetäytyi sitten kokonaan ostamasta Newcastlea. Tää taitaakin jatkua sitten vähän pidempään. Niin kauan kunnes Ashley on lähtenyt seurasta siis.
Zlatan Ibrahimovic