Kasper Schmeichel
Schmeichelia minäkin mietin, mutta siellä on Championship-pelejä niin paljon, ettei millään riitä.
Tässähän muuten sattui mulle moka kysymyksenasettelussa. Notta Messistä sai myös pisteen.
Schmeichelillä on nähdäkseni 295 peliä top 5 -liigoissa viimeisen 10 vuoden ajalta.Kyllä vaan. Llorisillahan on takana mm. yksi pitkä loukkaantuminen. Schmeichelillä 372 liigaottelua viimeiseen kymmeneen vuoteen. Messi kakkosena 340:llä ottelulla.
Schmeichelillä on nähdäkseni 295 peliä top 5 -liigoissa viimeisen 10 vuoden ajalta.
Jes. Sitten vielä sellainen knoppi, että Mark Noblella on tuolta ajalta 355 peliä. Ei ihan ykköseksi riitä, mutta enemmän kuin Messillä.Juu. Korjasin tuossa jo edellä, eli mulla moka kysymyksenasettelussa, Messistä myös siis piste annettu Raralle.
No kappas. Molemmat ekana oikein vaikka toinen ei sitten ollutkaan kysymyksen asettelun mukaan oikein. Mutta sainko siltikin siis kaksi pistettä?Juu. Korjasin tuossa jo edellä, eli mulla moka kysymyksenasettelussa, Messistä myös siis piste annettu Raralle.
Ronaldo
Fellaini
Päivä. 309. Kuka pelaaja? Tehnyt ManUa vastaan maalin Old Traffordilla kolmella eri vuosikymmenellä, kolmen eri joukkueen riveissä ja kolmessa eri kilpailussa?
Dzeko
Pitäisikö @Lert mennä töihin?