1993 voitti MarseilleMarseille, Bordeaux, Bastia ja PSG ovat olleet finaaleissa mutta ranskalaiset eivät ole voittaneet kumpaakaan.
No silloin noita maita on aika monta.Itse ymmärsin, että tässä haettiin joko Mestarien liigan osalta maita, jotka ovat olleet finaalissa, mutta ovat hävinneet finaalin TAI Euro Cupin/Eurooppa-liigan osalta samaa tilastoa.
Kappas, my bad. Eli tällöin oikea vastaus on Kreikka, Itävalta ja Unkari. Heh, Itävalta-Unkari.1993 voitti Marseille
Sehän meni putkeen. Olisihan tuon helposti itsekin miettimällä tajunnut, Huoh. Syytän kuumetta ja lepsua käännöstyötä. Kiitokset korjauksesta ja Nakkimukille ja V-G-:lle lisäpisteet.
V-G- 9
Hiltsu04 72p
Ralph 31p
Nakkimuki sai sen oikean vastauksen ensin, mulla roikkui Ranska mukana, joten ei mulle kuulu tuosta pistettä.Kiitokset korjauksesta ja Nakkimukille ja V-G-:lle lisäpisteet.
@V-G- taisikin saada lopulta aika monta miinuspistettä, kun kokonaissaldo putosi alle kymmeneen.
Nakkimuki sai sen oikean vastauksen ensin, mulla roikkui Ranska mukana, joten ei mulle kuulu tuosta pistettä.
Ok, no, tänks. Tulee tarpeeseen.Hyvästä selvitystyöstä ja mun duunin helpottamisesta lisäpiste.
Otetaan heti perään uutta ettei kukaan muista tota mokaa. 300/5.
Kuinka monta kautta putkeen on ollut pisimmillään niin, että Rangers tai Celtic ei ole voittanut Skotlannin mestaruutta?
Tulee tarpeeseen.
Preston North End