maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Ei vittu mikä jätkä, ei edes kalterit pitele miestä.
Omasta mielestä kyllä vähän typerää, että yksityisviestilläkin voi tähän nopeuskisaan osallistua. Jos olet pelikiellossa niin olet pelikiellossa. Ei tämä toki minulta ole pois kun ei tässä ihan samoista sijoituksista kamppailla, mutta noin yleisesti ottaen.
Omasta mielestä kyllä vähän typerää, että yksityisviestilläkin voi tähän nopeuskisaan osallistua. Jos olet pelikiellossa niin olet pelikiellossa. Ei tämä toki minulta ole pois kun ei tässä ihan samoista sijoituksista kamppailla, mutta noin yleisesti ottaen.
Päivä 293. Paolo Maldini ja Franco Baresi pelasivat yhdessä keskuspuolustajina 196 ottelua. Kuinka monta maalia Milan päästi noissa otteluissa?
Sekin täytyy tästä vielä todeta, että onhan tuo 23 ihan käsittämätön suoritus. Mutta siksipä siitä on tietokilpailukysymys tullut.
Tässä on itsellä ainakin se, että lähinnä naurattaa se ajatus miten @V-G- lle on paljon pahempi rangaistus olla viikko ulkona visailusta kuin itse pelikielto.Ei tää ole niin vakavaa. Jos siitä olisi mulle ylimääräistä vaivaa että voi yksityisviestillä osallistua, niin silloin asia eri. Nyt meikälle ihan sama miten se vastaus tulee.
Sekin täytyy tästä vielä todeta, että onhan tuo 23 ihan käsittämätön suoritus. Mutta siksipä siitä on tietokilpailukysymys tullut.
Joo, pahoittelut tosikkomaisuudestani. Ja ei siinä, respectit täältäkin @V-G-:lle. Kärsii tuomiota, mutta on silti paras. Vähän kuin Maradona.Ei tää ole niin vakavaa. Jos siitä olisi mulle ylimääräistä vaivaa että voi yksityisviestillä osallistua, niin silloin asia eri. Nyt meikälle ihan sama miten se vastaus tulee.
ChelseaPäivä 295. Mikä englantilaisjoukkue on ollut useiten nykyisen (1995-) Mestareiden Liigan välierissä?
Chelsea