Päivän ”uutinen”

  • 911 700
  • 4 363

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mane kirjoitti:
"KAIKKI KATSOJAT PÄÄSEVÄT ILMAISEKSI SISÄÄN KOSKENKORVA - PATTIJOKI
SUPERPESISOTTELUUN KE 22.6! YLI 13-VUOTIAAT KATSOJAT SAAVAT LISÄKSI 1€ KOLIKON
PORTILTA PALKKIOKSI!"


Uskomatonta. Yleisölle maksetaan, että suostuvat tulemaan pesäpallo-otteluun. http://www.koskenkorva.net/pesis/index.htm

Päätin perehtyä asiaan hieman enemmän, jolloin ajauduin Koskenkorvan sivujen "keskustelu" osioon. http://www.freebok.net/books/kossuvieraskirja/view.html

Mistä selvisi, että sisällä olisi pitänyt olla jo tuntia ennen, jotta saa sen euron. Moni kuluttaa varmasti paljon enemmän kuin pelkän euron peliä odotellessa.
 
Viimeksi muokattu:

U-Bayou

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, KalPa, JyP.
Pantse67 kirjoitti:
Pesäpallo on urheilun syöpä, joka vie lahjakkaita kavereita oikeilta urheilulajeilta. Täysin turha laji, joka ei sovi kuin korkeintaan peruskoulun liikuntatunneille.

Koulussakin aina vihasin pesiksen peluuta. En kyllä menis kattomaan vaikka maksettais.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
LaTe_Show kirjoitti:

Juuri tulleen tiedon mukaan valtioneuvosto esittää Suomeen suruliputusta ensi maanantaiksi. Liputus alkaa kello 06.00 ja päättyy saman päivän iltana klo 18.00.

Onnettomuustutkija Kari Lehtolan mukaan onnettomuuden syynä epäillään olevan Öljytien niljainen pinta. "Mitäpä häntä lähtemään tuon nimiselle tielle, tietäähän sen mitä siitä seuraa", kommentoi Lehtola jälkiviisaasti samalla kun maisteli ehjiksi jääneiden pullojen sisuksia. "Lämmintä on, mutta mitäpä siitä, humala maistuu paremmin taskulämpimässä oluessa."
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko pelastuslaitos käyttänyt tuon elämän eliksiirin imeytykseen oikeita työkaluja? Onko lähialueen "sienet" hälytetty vapaaehtoistyöhön? Halukkaita luulisi kyllä riittävän...
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Kierroksen Ottelu: Hippokselle toivotaan yleisöä

"Tänä iltana pelataan Kierroksen Ottelu JJK-Kings. Kummankin joukkueen edustajat toivovat yleisöä paikalle."

Jotenkin tuli otsikosta ja ingressistä mieleen jokin huumorijulkaisu. Juttu voisi jatkua vaikkapa lainauksella, jossa toisen seuran taloudenhoitaja toivoisi edes yhden katsojan vaivautuvan paikalle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
eh kirjoitti:
Kierroksen Ottelu: Hippokselle toivotaan yleisöä

"Tänä iltana pelataan Kierroksen Ottelu JJK-Kings. Kummankin joukkueen edustajat toivovat yleisöä paikalle."

Jotenkin tuli otsikosta ja ingressistä mieleen jokin huumorijulkaisu. Juttu voisi jatkua vaikkapa lainauksella, jossa toisen seuran taloudenhoitaja toivoisi edes yhden katsojan vaivautuvan paikalle.

Joo, taisi olla toimittajallakin jo "ihmisten vietto" alkanut ennen tuon jutun kirjoittamista...

Mitä sitten lukeekaan perjantain jutussa?

"Kierroksen Ottelun tapahtumia oli toteamassa yleisön ja muiden taholta vähemmän kuin oli lämpöasteita mittarissa."
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Sentenced lopettaa ja ei aio tehdä comeback:ia.

Tuon voi hyvinkin laittaa tänne, meinaan ei sellaista mediaa ole vastaan tullut joka ei olisi toitottanut tuota.

Luulisi hieman ottavan jo päähän vastailla jo-ka ai-no-an ker-ran että ei ole tekemässä comebackia koska se veisi uskottavuuden ja lopetus tuli sen takia koska piti päättää aikooko bändiin panostaa tosissaan je veisikö se liiikaa aikaa.

Montakohan kertaa bändi on noi samat jo saanut vastata..
Kysykää nyt hemmetti heiltä jo jotain muuta, vaikka menneistä vuosista.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ossi kirjoitti:
Suomen maailmanvalloitus saavutti jälleen uuden rajapyykin:

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101980038452

Paitsi että Max Paynen suomalainen isukki (Remedy?) on myynyt oikeudet jenkkeihin jo aikapäiviä sitten, joten suomalainen pelitalo ei leffasta kostu tippaakaan eikä lopullisen leffan Suomi-sidonnaisuutta muista/tiedä loppujen lopuksi suomalaisten lisäksi muut. Mutta ihan kiva juttu muuten. Pitäisiköhän kokeilla tuota MP-demoa juhlan kunniaksi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
"Makkaranhimosta kertoo jotain se, kun yhdellä leirillä minun oli pakko saada maistaa grillimakkaraa."

Tämän kohupaljastuksen teki Miss Suomi Hanna Ek Seurassa.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
stiflat kirjoitti:
Sentenced lopettaa ja ei aio tehdä comeback:ia.

Tuon voi hyvinkin laittaa tänne, meinaan ei sellaista mediaa ole vastaan tullut joka ei olisi toitottanut tuota.

Luulisi hieman ottavan jo päähän vastailla jo-ka ai-no-an ker-ran että ei ole tekemässä comebackia koska se veisi uskottavuuden ja lopetus tuli sen takia koska piti päättää aikooko bändiin panostaa tosissaan je veisikö se liiikaa aikaa.

Montakohan kertaa bändi on noi samat jo saanut vastata..
Kysykää nyt hemmetti heiltä jo jotain muuta, vaikka menneistä vuosista.
Samaa mieltä, mutta laittaisitko linkin, mistä tämä "päivän uutinen" tupsahti ilmoille.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
H-katsomo kirjoitti:
Ajatella mitä toimintaa. Veinin raporttia/ketjunavausta odotellessa.

http://www.iltalehti.fi/2005/06/28/200506283218259_uu.shtml

Eniten nauratti tuo lehdistösihteeri Kairi Leivon kommentti: "Maailmassa tapahtuu kaikenlaista". Tuli ihan mieleen Kummelin sketsi "Pääministerin kyselytunti".

Pääministeri: "Pena se siinä viime hetkellä veti ässän hihasta ja tilasi meille sinne venäläisiä huoria ja vodkaa..."

Haastattelija: "Kaikkea tapahtuu... No entä mitä te aiotte tehdä tämän haastattelun jälkeen?"
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Routainen Sydän kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta laittaisitko linkin, mistä tämä "päivän uutinen" tupsahti ilmoille.

Sitä en tiedä mitä uutista Stiflat tarkoitti mutta uusin City- lehti on viimeisin paikka missä olen nähnyt asiaa käsiteltävän. Lopakka lupasi haastattelijalle korin kossua, mikäli sentenced tekee joskus comebackin. Minulle uutta ko. jutussa oli, että Lopakka on koulutukseltaan filosofian maisteri.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä uusinta Veikkaajaa lueskelin, ja nimenomaan juttua, mikä käsittelee RoPSin hyökkäysongelmia:

"Janne Mahlakaarto on pelannut koko kauden reittään pidellen."

Kyllä muuten varmaan vaikeuttaa aika perkeleesti maalintekoa. Ei kai näin paljon tasoitusta tarvitsisi silti antaa?

Aamulla nauratti Huomenta Suomea katsellessa juttu eläinrääkkäyksestä. Asiantuntija eläinsuojeluliitosta sanaili kutakuinkin näin:

"Todella moni ottaa itselleen kesäkissan, joka sitten jätetään aivan heitteilleen kesän lopulla."

Täytyy tunnustaa, että olen itsekin jo useampana kesänä syyllistynyt tuohon. Olen tämän vuosituhannen puolella pitänyt ainakin kolmea eri kesäkissaa (femaleus seximus), joita olen ruokkinut ja pitänyt kotonani vain kesän ajan. Välillä olen toki antanut Femaleus Seximusin ulkoilla ihan omatoimisesti, onpa tämä saanut jopa viettää yönsä jossain muuallakin. Minä itse olen ollut melko joustava tämän suhteen, mutta kesän lopulla olen sitten antanut kesäkissan juosta maailmalle ja syyllistynyt vakavaan heitteillejättöön.

Femaleus Seximus on useimmiten hyvin vähä-älyinen, hyväntahtoinen sekä varsin näyttävä kesäkissa, jolla on usein juoksuaika. Femaleus Seximus myös usein lypsää tilapäisestä omistajastaan kaiken irti, mitä vain saa. Ilmeisesti tällä lajilla on myös tunteet, mutta niitä se käyttää häikäilemättömästi hyväkseen saadakseen mitä haluaa. Perin pirullinen eläinkunnan laji kaikin puolin. Muut voivat täydentää lajin luonteenpiirteitä.

Jaahas, että semmosta tekstiä tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös