Viestin lähetti Pressiboxi
Jep, olisi rehdimmin vaan Christer Owen tai jotain. Käsittämätön henkilö. Ja olisi sitä paitsi saanut vuotaa parempaa settiä JF:sta alasti.
Viestin lähetti goldenawe
Muutenkin tämä selitys "virus lähetti kuvaa sähköpostin liitetiedostona tietämättäni" on eräs parhaista koskaan kuulemistani...
Viestin lähetti pernaveikko
Coca-Cola myonsi, etta pullotettu vesi Dasani tulee suoraan tehtaan vesihanasta. Heidan mukaan veden alkuperalla ei ole merkitysta, koska lopputulos on huikeeta vetta...
He unohtavat vain tassa, etta se vesi alunperin oli jo huikeeta.
Dasani on Jenkkien toiseksi myydyin merkki ja tassa oli kyse siita, etta Britanniaan juuri myyntiin tullut vesi on hanasta.
Tarina ei kerro juovatko Jenkit paikallista vaiko Britannialaista vesijohtovetta.
Viestin lähetti Designer
Tuohon Itälä-uutiseen kommenttina: jos joku niin harmiton ja hauska viihdeohjelma kuin Itse Valtiaat onnistuu jollekin poliitikolle synnyttämään uskottavuusongelman, niin kyllä se lähtötasokin on ollut perin matalalla.
Viestin lähetti Tykki
Kyllähän Itsevaltiailla varmaan jonkinlainen vaikutus mielikuvamuokkaajana on. Uskoisin ohjelman olevan monille jotakuinkin ainoa linkki politiikan seurantaan ja sitä kautta syntyviä mielikuvia pidetään ainakin osittain oikeina. Ja tämä tietysti koskee kaikkia sarjassa esiintyviä hahmoja.
Juu. Päässyt EU:n virkatehtäviin asti sen turvin. Täysmulkkuhan sitä pitää olla että sinne pääsee. Sinne mitään kivoja poikia oteta.Viestin lähetti Aksu
Onko Niinistö kärsinyt siitä?
Viestin lähetti Kullervo
Jos ja kun Ville on kärsinyt Itsevaltiaista niin tilannehan on perin mielenkiintoinen. Tämähän merkitsisi sitä, että Kokoomuksen kannattajat seuraavat politiikkaa lähinnä kyseisestä tv-ohjelmasta. Villehän suorastaan väittää Kokoomuksen kannattajia tyhmiksi.
Minä taas en ole katsonut yhtäkään kokonaista jaksoa ko. ohjelmaa (pari kertaa olen yrittänyt, muttei vaan kolahda mun huumorintajulle). Niinpä en osaa sanoa mitään siitä, millaista imagoa ohjelma on kellekin poliitikolle rakentanut. Sen kuitenkin (päivänpolitiikkan pakolliset kuviot töllöstä ja lehdistä seuraavana) tiedän mitä mieltä itse olen Itälästä: vaikka hän varmasti siviilissä onkin ihan mukava mies, niin julkinen imago on mielestäni lyhyesti sanottuna nössö itkupilli, jolla ei ole minkäänlaista karismaa eikä juuri uskottavuuttakaan. Ja tähän käsitykseen olen päätynyt ihan itse ilman minkään valtakunnan viihdeohjelmien apua. Apua, pitäisiköhän kokoomusnuorten seuraavaksi vaatia tv-uutisten ja Uutislehti 100:n hyllyttämistä?Viestin lähetti Aksu
Tuttavapiirissäni on ihmisiä, jotka eivät seuraa politiikkaa lainkaan, mutta katsovat kuitenkin ko. ohjelmaa. Ohjelman katsomisen myötä he eivät usko tietävänsä politiikasta tai hahmoista yhtään enempää.
Viestin lähetti Huerzo
Kokoomus-nuoret iskivät tänään huumoripommilla - YLE:n pitäisi lopettaa Itse Valtiaat-sarjan esittäminen, sillä puolueen Kokoomuksesta antama kuva on kuulemma virheellinen ja demarivetoisen YLE:n muokkaamana Kokoomuksesta on tehty tahallisesti hölmöläisten puolue.
Hyvin menee.Runoilija, kirjailija ja mediahahmo Tommy Tabermann on tehnyt uuden aluevaltauksen ja levyttänyt rap-kappaleen. Tabermannin esikoissingle Kiitti vitusti julkaistaan torstaina.
Viestin lähetti RaLu
Tekijästä ei vielä tietoa, mutta aika pahalta ja järjestelmälliseltä tuo kuulostaa.