Päivän ”uutinen”

  • 911 797
  • 4 363

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Pressiboxi
Jep, olisi rehdimmin vaan Christer Owen tai jotain. Käsittämätön henkilö. Ja olisi sitä paitsi saanut vuotaa parempaa settiä JF:sta alasti.

Muutenkin tämä selitys "virus lähetti kuvaa sähköpostin liitetiedostona tietämättäni" on eräs parhaista koskaan kuulemistani...
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti goldenawe
Muutenkin tämä selitys "virus lähetti kuvaa sähköpostin liitetiedostona tietämättäni" on eräs parhaista koskaan kuulemistani...

Erittäin pätevää argumentointia, indeed. Pokeri riittää jopa asian viemiseen oikeusasteisiin. On se hurja!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tämä on jo aika tylyä :D

Väärä tatuointi, tekijä vankilaan

Harvinaisella tavalla tehty karmea herjaus vei 30-vuotiaan naisen neljäksi kuukaudeksi vankilaan.

Nainen lupasi tatuoida ystävättärensä hartiaan kukkasen, mutta tatuoikin sanat Olen vasikka. Tatuoija oli epäillyt naisen puhuneen poliisille liikoja hänen amfetamiininkäytöstään.

Kun nainen suuttui väärästä tatuoinnista, hänet pahoinpideltiin.

Uhrin kärsimykset arvioitiin 4000 euron suuruisiksi.
(IS)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Coca-Cola myonsi, etta pullotettu vesi Dasani tulee suoraan tehtaan vesihanasta. Heidan mukaan veden alkuperalla ei ole merkitysta, koska lopputulos on huikeeta vetta...

He unohtavat vain tassa, etta se vesi alunperin oli jo huikeeta.

Dasani on Jenkkien toiseksi myydyin merkki ja tassa oli kyse siita, etta Britanniaan juuri myyntiin tullut vesi on hanasta.

Tarina ei kerro juovatko Jenkit paikallista vaiko Britannialaista vesijohtovetta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naisen vatsasta löytyi 15 sentin pihdit!

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.asp#id731474

Urbaani legenda lääkäreiden leikkauksessa vatsan sisään unohtamista instrumenteista on nyt totta. Loimaalainen 72-vuotias nainen menehtyi komplikaatioihin, jotka aiheutuivat siitä, että hänen vatsastaan poistettiin aiemmassa leikkauksessa sinne jääneet 15-senttiset pihdit. Tuo edellinen leikkaus oli tehty vuonna 2001!

Kaiken huippu oli, että oikeuden mukaan mitään hoitovirhettä ei tapahtunut. Tästä voidaan siis todeta, että instrumenttien unohtaminen ihmiskehoon onkin tavallista.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti pernaveikko
Coca-Cola myonsi, etta pullotettu vesi Dasani tulee suoraan tehtaan vesihanasta. Heidan mukaan veden alkuperalla ei ole merkitysta, koska lopputulos on huikeeta vetta...

He unohtavat vain tassa, etta se vesi alunperin oli jo huikeeta.

Dasani on Jenkkien toiseksi myydyin merkki ja tassa oli kyse siita, etta Britanniaan juuri myyntiin tullut vesi on hanasta.

Tarina ei kerro juovatko Jenkit paikallista vaiko Britannialaista vesijohtovetta.

Tästä voidaan päätellä että karja.. anteeksi kuluttajat ovat valmiita maksamaan ns. merkkituotteista. Kunhan logo/brändi on kunnossa.... hmmm eikö näin toimita suomessakin. Esim. erään nimeltä mainitsemattoman jääkiekkopoppoon mielikuvamarkkinointi on aina lähellä.

Mitä "Coca" company edellä sitä muut perässä.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
IS tänään:

"Kokoomusjohtaja Ville Itälä pitää animaatiosarja Itse Valtiaiden roolihahmoaan osaltaan syypäänä uskottavuusongelmaan, joka pakotti hänet jättämään paikkansa puolueen puheenjohtajana.

Itälän roolihahmo tv-sarjassa on Turun murretta vääntävä yksinkertainen tomppeli, jota muut poliitikot vetävät kölin alta mennen tullen.

- Sarja on oikeasti vaikuttanut imagooni. Tullessani puheenjohtajaksi en ollut kovin tunnettu, joten totta kai tällainen roolihahmo muokkasi ihmisten mielikuvaa minusta, tilittää Itälä."
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tuohon Itälä-uutiseen kommenttina: jos joku niin harmiton ja hauska viihdeohjelma kuin Itse Valtiaat onnistuu jollekin poliitikolle synnyttämään uskottavuusongelman, niin kyllä se lähtötasokin on ollut perin matalalla.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Tuohon Itälä-uutiseen kommenttina: jos joku niin harmiton ja hauska viihdeohjelma kuin Itse Valtiaat onnistuu jollekin poliitikolle synnyttämään uskottavuusongelman, niin kyllä se lähtötasokin on ollut perin matalalla.

Lipponen on sosiaalisesti kyvytön komentelija, joka vähät piittaa kansanedustajista saati demokratiasta. Siimes on jatkuvissa ongelmissa "änkyröiden" kanssa ja suorastaan halveksuu vasemmistoliittoa jne jne.

Ne on ITÄLÄ hahmoja ja jos niistä tulee sinulle uskottavuusongelma niin jumalauta sinä tarvot syvällä suossa itseluottamuksesi kanssa. Naurettavaa touhua. Ihmiset erottavat fiktion faktasta kuitenkin aika hyvin ja tuo ohjelma vaikuttaa vahvasti mielipiteenmuokkaajana lähinnä niihin, joilla ei ole vielä iän puolesta äänestysoikeutta.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllähän Itsevaltiailla varmaan jonkinlainen vaikutus mielikuvamuokkaajana on. Uskoisin ohjelman olevan monille jotakuinkin ainoa linkki politiikan seurantaan ja sitä kautta syntyviä mielikuvia pidetään ainakin osittain oikeina. Ja tämä tietysti koskee kaikkia sarjassa esiintyviä hahmoja.

Esimerkiksi roolihahmojen puhetyylillä ei ole juuri mitään yhteyttä oikeiden henkilöiden ilmaisutavan kanssa, vaikka monilla tuntuu tämä käsitys olevan.
 

Wire

Jäsen
Kyllähän 99% itsevaltiaiden katsojista pitää ohjelman hahmoja fiktiivisinä.

Itälällä on imago ongelma itsensä kanssa. Kyseinen kommentti kertoo jotain äijän itseluottamuksesta. Totuus taitaa olla se että kaikki lähti vaalien kokoomuksen rökäle tappiosta, jota Ville 5v ei sulattanut.

Miksi Vanhanen ei itke "Mitä luuseristakin voi tulla" biisistä? tai Tarja? Koska sarja on HUUMORIA!
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Tykki
Kyllähän Itsevaltiailla varmaan jonkinlainen vaikutus mielikuvamuokkaajana on. Uskoisin ohjelman olevan monille jotakuinkin ainoa linkki politiikan seurantaan ja sitä kautta syntyviä mielikuvia pidetään ainakin osittain oikeina. Ja tämä tietysti koskee kaikkia sarjassa esiintyviä hahmoja.

Tuttavapiirissäni on ihmisiä, jotka eivät seuraa politiikkaa lainkaan, mutta katsovat kuitenkin ko. ohjelmaa. Ohjelman katsomisen myötä he eivät usko tietävänsä politiikasta tai hahmoista yhtään enempää. Ainakaan keskusteluiden perusteella. Alitajunta on sitten oma lukunsa. Kuitenkin väittäisin, että poliittisesti aktiivisten (siis seuraajat) ihmisten äänestysprosentti on korkea verrattuna niihin, joiden tarkkailukanavana toimii Itse valtiaat ja tätä taustaa vasten ohjelman merkitys tuskin kovin kummoinen on. Lähinnä Itälää itseään vaan sapettaa, maine tulee muualta. Niinistön hahmo on ohjelmassa melkoinen mulkku, oikea kusipää. Onko Niinistö kärsinyt siitä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Aksu
Onko Niinistö kärsinyt siitä?
Juu. Päässyt EU:n virkatehtäviin asti sen turvin. Täysmulkkuhan sitä pitää olla että sinne pääsee. Sinne mitään kivoja poikia oteta.
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos ja kun Ville on kärsinyt Itsevaltiaista niin tilannehan on perin mielenkiintoinen. Tämähän merkitsisi sitä, että Kokoomuksen kannattajat seuraavat politiikkaa lähinnä kyseisestä tv-ohjelmasta. Villehän suorastaan väittää Kokoomuksen kannattajia tyhmiksi.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Viestin lähetti Kullervo
Jos ja kun Ville on kärsinyt Itsevaltiaista niin tilannehan on perin mielenkiintoinen. Tämähän merkitsisi sitä, että Kokoomuksen kannattajat seuraavat politiikkaa lähinnä kyseisestä tv-ohjelmasta. Villehän suorastaan väittää Kokoomuksen kannattajia tyhmiksi.

Kokoomus-nuoret iskivät tänään huumoripommilla - YLE:n pitäisi lopettaa Itse Valtiaat-sarjan esittäminen, sillä puolueen Kokoomuksesta antama kuva on kuulemma virheellinen ja demarivetoisen YLE:n muokkaamana Kokoomuksesta on tehty tahallisesti hölmöläisten puolue.

Ärsytyskynnys ylittyi kuulemma viime jakson myötä, missä Huuhaa-Ville etsi todisteita siitä, että hallitus on salaliitossa ulkoavaruuden olioiden kanssa. No, keppi kalahti koiraan ainakin osittain ja savupilveäkin vilkkuu. Nythän Kokoomusnuoret itse etsivät salaliittoa, jos ei nyt ulkoavaruuden olioiden niin ainakin ruusujengin taholta...eläköön kuningasmielisyys!
 

Europoli

Jäsen
Viestin lähetti Aksu
Tuttavapiirissäni on ihmisiä, jotka eivät seuraa politiikkaa lainkaan, mutta katsovat kuitenkin ko. ohjelmaa. Ohjelman katsomisen myötä he eivät usko tietävänsä politiikasta tai hahmoista yhtään enempää.
Minä taas en ole katsonut yhtäkään kokonaista jaksoa ko. ohjelmaa (pari kertaa olen yrittänyt, muttei vaan kolahda mun huumorintajulle). Niinpä en osaa sanoa mitään siitä, millaista imagoa ohjelma on kellekin poliitikolle rakentanut. Sen kuitenkin (päivänpolitiikkan pakolliset kuviot töllöstä ja lehdistä seuraavana) tiedän mitä mieltä itse olen Itälästä: vaikka hän varmasti siviilissä onkin ihan mukava mies, niin julkinen imago on mielestäni lyhyesti sanottuna nössö itkupilli, jolla ei ole minkäänlaista karismaa eikä juuri uskottavuuttakaan. Ja tähän käsitykseen olen päätynyt ihan itse ilman minkään valtakunnan viihdeohjelmien apua. Apua, pitäisiköhän kokoomusnuorten seuraavaksi vaatia tv-uutisten ja Uutislehti 100:n hyllyttämistä?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Huerzo
Kokoomus-nuoret iskivät tänään huumoripommilla - YLE:n pitäisi lopettaa Itse Valtiaat-sarjan esittäminen, sillä puolueen Kokoomuksesta antama kuva on kuulemma virheellinen ja demarivetoisen YLE:n muokkaamana Kokoomuksesta on tehty tahallisesti hölmöläisten puolue.

Kyllä Kokoomusnuoret tekevät sen nyt ihan itse. Heidän vaatimuksensahan pitää sisällään ajatuksen Kokoomuksen potentiaalisten kannattajien idioottimaisuudesta. Muodostavatko kykypuolueen mahdolliset äänestäjät yhteiskunnalliset mielipiteensä todellakin animoitujen fantasiahahmojen perusteella?
 

JanJ

Jäsen
repesin...

Runoilija, kirjailija ja mediahahmo Tommy Tabermann on tehnyt uuden aluevaltauksen ja levyttänyt rap-kappaleen. Tabermannin esikoissingle Kiitti vitusti julkaistaan torstaina.
Hyvin menee.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
suutelusta vankeutta 5 v.

Tänään 9.3. Uutislehti 100 välittää Jakarta Post-lehden uutisen, jonka mukaan Indonesian parlamentti suunnittelee lakiuudistusta, jolla pyritään kieltämään kokonaan mm. suuteleminen julkisilla paikoilla . Rangaistus suutelemisesta voisi olla kovimmillaan 5 vuotta vankeutta tai 25000 euroa sakkoja.

Kohta on taas yksi yhteiskuntaa vakavasti uhkaava riski poistettu Indonesiasta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
IL:"Kansanedustajat valittavat: Meillä on liian vähän töitä
Kansanedustajat ovat turhautuneita töiden puutteeseen, kun hallitukselta ei tule esityksiä edustajien käsiteltäviksi. Opposition edustajat puhuvat jo poliittisesta skandaalista istuessaan lähes tyhjän panttina".

Turha joukko palasi juuri parin kuukauden joululomilta ja kohta painavat kolmen kuukauden kesälomat päälle. Menkööt vaikka sisustamaan sitä uutta lisärakennusta, verhoja ikkunoihin ja sellaista.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Espanjan rautatieasemilla räjähtänyt

Madridissa on räjähtänyt tämän hetken tietojen mukaan neljä pommia kolmella eri rautatieasemalla aamuruuhkan aikaan ja kuolonuhreja on tämän hetken tietojen mukaan 23. Lisätietoja asiasta täältä
Tekijästä ei vielä tietoa, mutta aika pahalta ja järjestelmälliseltä tuo kuulostaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Espanjan rautatieasemilla räjähtänyt

Viestin lähetti RaLu

Tekijästä ei vielä tietoa, mutta aika pahalta ja järjestelmälliseltä tuo kuulostaa.

Niin... ei kai tässä ole muuta vaihtoehtoa, kuin ETA... joka ei siis ole Euroopan TalousAlue...
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Espanjan räjähdyksistä

Jaa, että ETA strikes again. 60-95 kuollutta on kyllä aika iso määrä ETA:nkin standardien mukaan.

Itse olen ollut Alicantessa ja Santa Polassa kun on jysähtänyt. Mielenkiintoista, että turismioppaat jaksavat varoitella Espanjan taskuvarkaista kun suurin ongelma turvallisuuden kannalta on päästä hengestään erään terroristijärjestön toimesta. Toki lompakostaan pääsee suuremmalla todennäköisyydellä eroon La Ramblasilla, kuin raajoistaan ETA:n pommien seurauksena missä tahansa Espanjassa.

ETA:n tarkoitus on lamaannuttaa Espanjan turismi ja tuottaa Espanjalle vahinkoa ja ajaa täten Baskimaan itsenäisyyttä. Sinänsä junttia, koska Espanjassa Baskimaa on ollut autonominen vuodesta 1980 asti ja sillä on oma parlamentinsa. Ymmärrän Palestiinalaisten hädän ja iskut Israelia vastaan, vaikken niitä välttämättä hyväksykkään. Mutta mitä vittua ETA koettaa saavuttaa? Baskimaallahan on asiat tosi huonosti. Autonomia, hyvä elintaso, oma koululaitos. Sama asia kuin quebecilaiset terroristit asettelisivat pommeja Vancouverin kaduilla tai ahvenanmaalaiset räjäyttäisivät pommin Helsingin metrossa.

Pidän harmina, että Espanjassa ei ole syntynyt vasta-terroristijärjestöä, jonka agenda on "Baskimaa matalaksi". Pommeja Bilbaoon, niin alkaisi baskienkin puntti tutista. Verta myös Baskimaan kaduille, perkele.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Suht koht lahelta aamun tapahtumia seuranneena ei muuta voi todeta kuin etta huh huh.Jalki on huiman nakoista, ainakin televisiokuvien perusteella. Jo reippaasti yli satakuollutta ja lisaa tulee vakavasti loukkaantuneista.

Espanjassa on sunnuntaina parlamenttivaalit ja tama isku on tod.nak suora isku naita vaaleja kohtaan. Puolue joka ennakkotietojen mukaan tulee voittamaan vaalit on luvannut tiukentaa otettaan ETAsta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös