Päivän ”uutinen”

  • 911 797
  • 4 363

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Krohnin sisarrusten nuorin pätee

Viestin lähetti jussi_j
Hän ihmetteli kuinka suomalainen laatulehdistö julkaisee kuvia henkilöstä, joka on lääkärintarkastuksessa. Sehän on yksityinen tapahtuma ja ei siellä saisi kuvata! Potilaan ihmisoikeuksia on loukattu.
Myös David Beckhamin ihmisoikeuksia on siis suorastaan raiskattu. Miehen siirtoa edeltänyt lääkärintarkastushan lähetettiin Real Madridin omalla tv-kanavalla suorana lähetyksenä viime kesänä. Lisäksi tapahtumasta on lukuisia kuvia lehdissä ja internetissä.

Oikeutta Saddamille! Oikeutta Beckhamille! Televisio palakoon helvetin tulessa, massamediat saakoon näpeilleen taistelussaan saatanan puolesta. Krohn for president!

Ja niille tosikoille jotka aikoivat siihen viitata, ei, en usko, että näillä tapauksilla on mitään eroa keskenään... Molemmat olivat kuvissa aivan yhtä vastahakoisesti. Molempia on loukattu.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Bussipykäkiltä tajuttomana löydetty mieshenkilö on tehnyt ilmeisesti uuden maailmanennätyksen veren alkoholipitoisuudessa.

Mies kirjautti papereihin lukeman 7,22 promillea. Säilyi kaiken lisäksi hengissä, joka on varsinainen ihme.

Latviasta kantautuneiden tietojen mukaan mies kykeni puhumaan jo seuraavana päivänä olkoonkin, että muisti pätki.


http://elisa.net/viihde/147105.shtml
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
noniin.IS urheilu kertoo ruotsalaisen homojoukkueen yrittävän jääkiekkokisoihin.Kyseessä on Kanadassa järjestettävät Gay Gamesit vuonna 2006.
Voi olla melkoinen vilske kun joukkuuen 20 pelaajat lähtevät käymään suihkussa.
"Nostaisitko mulle ton saippuan tuolta.Jos nostat ni mä voin nostaa sit sun saippuan" .*hymiöitä*
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Suomen sademetsät suojeltava!

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Lisää tietoa täällä

Katsos vain Sergei, joku muukin näemmä huomannut tämän. =)

Minä huolestuin kuitenkin tästä uutisesta niin paljon, että avasin oikein ketjun aiheelle, koska näiden hyvin harvinaisten metsien kohtalo huolettaa minuakin.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Seti
Mitä huoh ? En kannata kyseisen ryhmittymän toimintaa. Mutta häkkikanaloiden totaalikielto olisi kyllä paikallaan. Jokainen joka on nähnyt sekä lattia- että häkkikanalan tuskin on kovin paljon erimieltä. Nimimerkillä - aina lattia kananmunia ostava

Huoh toisen kerran.

K
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuka on Antikristus? Putin vai Bush?

http://www.iltalehti.fi/2003/12/30/1330533_uu.shtml

Vaatii valitettavasti rekisteröitymisen, mutta eiköhän suurimmalla osalla jo nuo ilmaistunnukset ole...

Bushin kohdalla viitataan hieman tähän Jagrin julistamaan illuminaattiin tai ainakin löyhästi siihen viittaavaan salaseuraan. Tai ainakin tuo nimi tuli esiin Jagrin profetioissa.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Kaiser Soze
Huoh toisen kerran.

K

Meinasin olla kirjoittamatta, kun en jaksa "sotia", mutta pakko on kysyä, että mitä "huoh"? Teetko sen itse?

Ilmeisesti on mielestäsi ihan oikein, että eläimiä rääkätään ihmisten ravinnontuotannon vuoksi, vaikka vaihtoehtoja olisi tarjolla?

Alkaa meikäläisen huumorintajun rajat tulemaan aina siinä vaiheessa vastaan, kun lapsia, naisia tai eläimiä eli yhteiskunnan avuttomia rääkätään ja sille naureskellaan.

Keinot voivat olla kyseenalaisia, mutta tarkoitus on ainakin tässä tapauksessa hyvä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Axel K.
Keinot voivat olla kyseenalaisia, mutta tarkoitus on ainakin tässä tapauksessa hyvä.

Niinpä niin. Oman käden oikeus on kautta historian havaittu hyväksi tavaksi hoitaa yhteiskunnallisia asioita.

Muistakaa punakapina. Muistakaa lapuanliike.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Sistis
Niinpä niin. Oman käden oikeus on kautta historian havaittu hyväksi tavaksi hoitaa yhteiskunnallisia asioita.

Muistakaa punakapina. Muistakaa lapuanliike.

Olen minäkin Linnani lukenut.

Sen verran vaan, että lainaamassasi lauseessa juuri puhuin tätä oman käden oikeutta vastaan. Asia mitä tällä oman käden oikeudella ajettiin, oli kuitenkin hyvä.

Ajattelin vaan selventää, jos et ymmärtänyt. Voihan olla, että itse ymmärsin viestisi väärin.

Jos asian vierestä puhutaan, niin kyllä kautta historian vapaus on aina ostettu aseilla. Köyhän ilman äänioikeutta olevan kansanosan on ollut hieman vaikea vaikuttaa demokratian keinoin. Joskus, ei aina, tarkoitus pyhittää keinot.

Vai mitä tekisit, jos pientä lasta hakattaisiin kadulla silmiesi edessä? Soittaisi poliisit?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Axel K.
Vai mitä tekisit, jos pientä lasta hakattaisiin kadulla silmiesi edessä? Soittaisi poliisit?

Soittaisin.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Sistis
Soittaisin.

Sitten ymmärrän kantasi. Tuo kysymys olisi varmaan muuten pitänyt muotoilla "Mitä tekisit ensimmäiseksi?" tms. Kyllä minäkin varmaan jossain vaiheessa ne polliisit soittaisin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Axel K.
Sitten ymmärrän kantasi. Tuo kysymys olisi varmaan muuten pitänyt muotoilla "Mitä tekisit ensimmäiseksi?" tms. Kyllä minäkin varmaan jossain vaiheessa ne polliisit soittaisin.

Riippuu täysin tilanteesta. Esimerkiksi jos hakkaajana sattuisi olemaan yksi humalainen mies, menisin todennäköisesti väliin. Jo pelkkä väliintulo saisi mahdollisesti hänet lopettamaan hakkaamisen. Mikäli hän jatkaisi hakkaamista, voisin mahdollisesti yrittää saada häntä lievällä väkipakolla irti lapsesta. Mutta jos tilanne näyttää siltä, etten pysty itse tekemään tilanteessa mitään, soittaisin suoraan viranomaisille. Heillä kun on lain oikeuttama oikeus käyttää voimakeinoja.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Axel K.
Ilmeisesti on mielestäsi ihan oikein, että eläimiä rääkätään ihmisten ravinnontuotannon vuoksi, vaikka vaihtoehtoja olisi tarjolla?

Vai olisiko niin, että mielestäni on täysin turhaa ottaa kiinni jokaisesta asiasta väkisin ja tunkea hernettä kaksin käsin klyyvariin, varsinkin kun ketjun aihe on "Päivän uutinen"
Koittakaahan nyt ymmärtää, ettei jokaista kirjoitusta tarvitse ottaa niin jumalattoman tosissaan.

Vapautimme 31.7.2003 12 kanaa Simo Pietilän häkkikanalasta Alastarossa. .... Uudessa kodissaan kanoja ei tulla tappamaan heti, kun niiden munantuotanto pienenee.

Tuo asia sai minut naureskelemaan. Jos se ei sinua naurata, sille ei voi mitään ja turha silloin on vetää mukaan lapsen tai vanhuksen rääkkäämisiä sekä yhdistää sitä naureskeluun.



Minun osaltani tämä keskustelu loppuu tähän.

Hyvää uutta vuotta.

K
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Kaiser Soze
Vapautimme 31.7.2003 12 kanaa Simo Pietilän häkkikanalasta Alastarossa. .... Uudessa kodissaan kanoja ei tulla tappamaan heti, kun niiden munantuotanto pienenee.

Tuo asia sai minut naureskelemaan.

Niin minutkin, etenkin kun tekstissä lukee, että kanat tullaan kuitenkin tappamaan. Ei heti, mutta kuitenkin...

On se suomenkieli sitten mukavaa...

Ja Akseli, kun tuon otit puheeksi tuon köyhemmän kansanosan vaikuttamisen demokratian keinoin. Aikaisemmin tuo on tietysti ollut hieman vaikeampaa, mutta millä rahoilla aseet on hankittu? Ja nykyään kuka tahansa noista eläinrääkkääjistä, jotka minkkejä/kanoja/yms. vapauttavat on mahdollista kouluttautua vaikka lakimieheksi ja ruveta kanojen oikeuksia ajamaan.

Niin, minäkin vastustan eläinrääkkäystä.

Että silleen...
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Wilco, käsite ase on aika monitahoinen. Aseeksi voidaan käsittää vaikka viikate, nyrkki tai tallukas. Toisekseen aina ei ole sorretun mahdollista kouluttautua, ikävä kyllä. No joo, se siitä saivartelusta.

Kaizer Sozelle: ehkä minulla on huonompi tai ainakin erilainen huumorintaju kuin esim. sinulla ja Wilcolla. En vieläkään tajunnut, mikä tuossa oli hauskaa. Ja mielestäni on asioita, joilla ei lasketa leikkiä. Ja joista leikinlasku saa minut suuttumaan, joskus enemmän ja joskus vähemmän.

Nyt en suuttunut. Tässä ketjussa kyllä joku muu veti herneen nokkaansa, kuin minä. Eikä näemmä tarvinnut edes väkisin työntää. Sitä paitsi minun ei tarvinnut ottaa "ottaa kiinni jokaisesta asiasta väkisin". Jos vituttaa, niin vituttaa ja aion jatkossakin sen vitutuksen päästää tarvittaessa ulos kirjoittamalla tänne. Minä esitin mielipiteeni. Kyseessä kaiketi on mielipidepalsta? Kai uutisistakin saa esittää mielipiteitä, kuten myös ko. uutisista kehittyvästä keskustelusta?

Ja kuten jo aiemmin mainitsin, joistain asioista en vaan millään, vaikka kuinka yrittäisin kykene läytämään huumoria.

Lopuksi, vastauksesi Setin viestiin oli niin ylimielinen ja ko. viestissä kommentoit sanalla "huoh" Setin mielipidettä kanojen oloihin. Tämä oli yksi syy miksi kirjoitin. Jo tässä vaiheessa sinulla olisi ollut mahdollisuus korjata väärinkäsitys. Ilmeisesti kuitenkin koit sen turhaksi ja tarpeellisemmaksi vittuilla? Olisit vaikka jättänyt kirjoittamatta, jos asia ei sinua pätkääkään kiinnosta.

Hyvät uudet vuodet vaan sinullekkin, ei minullakaan paljon sanottavaa tähän asiaan enää ole.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, on se aina sääli, kun luontoa tuhoutuu. Keskiviikon IS kertoo, kuinka tuhannet surivat Helsingissä kaatunutta puuta. No, olihan se varmaan joillekin "muistojen puu", mutta että oikein surivat.
 

Jindebyne

Jäsen
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Joo, on se aina sääli, kun luontoa tuhoutuu. Keskiviikon IS kertoo, kuinka tuhannet surivat Helsingissä kaatunutta puuta. No, olihan se varmaan joillekin "muistojen puu", mutta että oikein surivat.

Juu samaa ihmettelin minäkin.

Ok olihan se vanha puu, mutta hei se oli vaan puu! Varmaankin jonkun pariskunnan ensisuudelma on voinut tapahtua kyseisen puun juurella tai joku on joka päviä kävellyt puun ohi ja ihaillut sen kauneutta, mut en minä pystyisi puun kaatumista alkaa suremaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen itse asiassa pidempään ihmetellyt, mitä järkeä on pitää väkisin puuta tuollaisessa paikassa, olipa se kuinka vanha tahansa. Puuhan oli ihan keskellä katua, vieläpä yhdellä vilkkaimmista bussikaduista (varsinkin ennen Kampin remonttia). Siinä kun olisi ruuhka-aikaan liukkaalla kelillä joku nivelbussi liukastellut puuta päin, olisi liikenne ollut mukavasti solmussa.

Tokkopa se edes on mitenkään ainutlaatuinen puu. Luulisi, että esimerkiksi Kaivopuistossa on vähintään yhtä vanhoja vaikka millä mitalla.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Joo, on se aina sääli, kun luontoa tuhoutuu. Keskiviikon IS kertoo, kuinka tuhannet surivat Helsingissä kaatunutta puuta. No, olihan se varmaan joillekin "muistojen puu", mutta että oikein surivat.
Minä en ymmärrä, miksi tuo puu pakotettiin asumaan keskellä kaupunkia. Eihän se ole puun luonnollinen elinympäristö. Se ei voi liikkua, tehdä tarpeitaan pehmeään maahan tai paritella muiden puiden kanssa. Se olisi pitänyt päästää vapaaksi metsään, jonne se olisi voinut tehdä pesän itselleen. Nyt se sitten kuoli. Miksi puutytöt eivät tehneet mitään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös