Päivän ”uutinen”

• 915 790
  • 4 353

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
Playboy-juhlista

Iltalehdestä:
Kuulu ruotsalaisvalokuvaaja Bingo Rimér kirjoitti:
- Suomalaisnaisilla on vähemmän mahdollisuuksia päästä lehteen, koska heillä on enemmän aivoja kuin rintoja, Playboyn Pohjoismaiden-kykyjenetsijä huomautti Luxin uuden Bunny Clubin avajaisissa.

Yrittäjä Susanna Penttilä ihmetteli Rimérin kommenttia. kirjoitti:
- Minä olen sentään poseerannut viidessä lehdessä, joten eikö se kerro jo aika paljon.

Todellakin, Susannalla on paljon enemmän rintoja kuin aivoja.

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisikohan näitten vanhempien kannattanut käyttää ehkäisyä?
http://www.wpbf.com/news/15587188/detail.html

Neljätoistavuotiaalla oli vielä ehdollinen päällä. Pitää olla melkoinen darwininkandidaatti, että ryhtyy tuollaiseen.

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Kansakunnan "ykkös"h****, uusi Susan Kuronen, ei näköjään ole vieläkään oppinut yhtä julkisuuden perussäännöistä; ole hiljaa silloin tällöin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803147387303_uu.shtml

Soittajan paljastettua kyseessä olevan pilapuhelun, seurauksena ei ollutkaan hämmästelyä ja kiljuntaa, vaan Tukiaisen asiallinen toteamus siitä, että on vakavissaan ollut lähtemässä mukaan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen jo pidemmän aikaa.

Voi hyvää päivää.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Iltalehdestä:

Todellakin, Susannalla on paljon enemmän rintoja kuin aivoja.

Tuo on kyllä aika hauska juttu taas. Periaatteessahan tuo on suomalaisille naisille hemmetinmoinen kohteliaisuus mutta eihän sekään tietenkään kelpaa. Pitää mennä oikein tiukkaan todistelemaan että "Ei kun kyllä me ihan oikeasti ollaan isotissisiä, aivottomia bimboja..."

scholl

Jäsen
Kaikki tietää, että suomalaisnaiset ovat rumia niin Bingo oli vaan sitten todella kohtelias ja sanoi, että heillä on sitten enemmän aivoja.
Itse muuten olen kerran sanonut yhdelle mimmille, joka esitteli uutta kelloaan, että oisit laittanut ne rahat uusiin tisseihin.

d2uce

Jäsen
Kaikki tietää, että suomalaisnaiset ovat rumia niin Bingo oli vaan sitten todella kohtelias ja sanoi, että heillä on sitten enemmän aivoja.
Itse muuten olen kerran sanonut yhdelle mimmille, joka esitteli uutta kelloaan, että oisit laittanut ne rahat uusiin tisseihin.

Jonka jälkeen Michael Kelso huusi vieressä "BURN!!"?

Olen kyllä nähnyt Suomessa ihan hyvännäköisiäkin naisia, liekö sitten olleet turisteja?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
American Idol -tuomari ja juontaja ilmiriidassa

Vittu mitä paskaa tämäkin uutinen taas, oikein MTV3:n taattua laatua. Jos tuossa olisi taas yhtään viitsitty selvittää taustoja niin olisi saattanut paljastua sellainenkin asia että Cowell ja Seacrest ovat keskenään hyviä ystäviä ja heidän tyyliinsä kuuluu tämä jatkuva naljailu toistensa tekemisistä yms. Se Cowellin ja Seacrestin naljailu on osa American Idol -ohjelmaa.

Voisi helposti kuvitella että IS:n Sanna Ukkola olisi kirjoittanut tämän jutun, tyyli on ainakin juuri sama. Eli tehdään olemattomasta jutusta/vitsistä dramaattisen kuuloinen "uutinen".

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Tuohan on hieno keksintö! Paitsi silloin kun pokaa baarista päihtyneen mutta halukkaan böönan ja rapeksi unohtuu siinä hötäkässä paikoilleen. Saakohan tuon pois kätevästi myös kielestä...

Mut vakavasti ottaen, varmaan ihan pätevä keksintö!

Peljmiesten täytyy sitten varmaankin hankkia dildo varuiksi, jolla ekaks härnätään kamiinaa testimielessä, että jääkö nalkkiin vaiko eikö.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mut vakavasti ottaen, varmaan ihan pätevä keksintö!

Jotenkin tuntuu että tuo saattaa lisätä raiskauksen uhrien pahoinpitelyitä tai pahimmassa tapauksessa jopa tappoja. Raiskaaja työntää vehkeensä sisään, huomaa että voi perkele ja mättää naista turpaan kostoksi suutuspäissään.

Kehittäisivät tuosta sellaisen version joka iskee samantien jotain nukutusainetta heppiin, niin silloin laite olisi täydellinen.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jotenkin tuntuu että tuo saattaa lisätä raiskauksen uhrien pahoinpitelyitä tai pahimmassa tapauksessa jopa tappoja. Raiskaaja työntää vehkeensä sisään, huomaa että voi perkele ja mättää naista turpaan kostoksi suutuspäissään.

Kehittäisivät tuosta sellaisen version joka iskee samantien jotain nukutusainetta heppiin, niin silloin laite olisi täydellinen.

Samaa mieltä.

Lisäksi siirtää vastuuta raiskauksesta naiselle. Näissä maissa, missä raiskaukset on valtava ja jokapäiväinen naisten ongelma voi tulla painetta lainsäädäntöön ja rangaistusten jakeluun. Naista voidaan syyllistää, jos hän ei ole käyttänyt kyseistä hilavitkutinta. Lisäksi vempain toimii vasta kun raiskaus on jo käynnissä. Onko afrikkalaisilla köyhyysrajan alapuolella elävillä naisilla varaa ostaa tällaista kapistusta ja onko sen käyttö sitten hygieenistä? Sitähän pitäisi käyttää jatkuvasti.

Sinänsä ihan oikein raiskaajalle saada vehkeeseensä kyseinen pippelinpurija.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy