Viestin lähetti Voittaja
Toivottavasti niille ei ole annettu aseita.
Viestin lähetti Jii
Meikäläinen ainakin käytti omia kalsareita koko intin ajan. Ajatuskin siitä, että jonkun muun sukukalleudet ovat olleet samoissa pöksyissä ei oikein houkuttanut.
Viestin lähetti Sistis
Ruoan geenimuuntelu on sitten todettu hyväksi asiaksi. Nimittäin itse kaikkitietävä paavikin on asettunut tukemaan sitä:
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1059379365300
Viestin lähetti Sistis
Ruoan geenimuuntelu on sitten todettu hyväksi asiaksi. Nimittäin itse kaikkitietävä paavikin on asettunut tukemaan sitä
Viestin lähetti Stone Cold
"Sataseitsemänkymmentä lentomatkustajaa joutui tänään tekemään turhan reissun Melbournesta Sydneyyn ja takaisin. Heidän lentonsa käännytettiin takaisin, koska se oli myöhässä 45 sekuntia."
Juttu täältä
Tutkimattomia ovat Aussien aivoitukset.
Viestin lähetti werther
Suora lainaus Hesarin verkkosivuilta;
Opetusministeriö esittää 10 miljoonan euron lisäystä opiskelijoiden asumistukeen ja 25 sentin korotusta opiskelijoiden ateriatukeen.
Siis minun pointtini oli, että opintotukea korotetaan 10.000.000,25€. Get it?Viestin lähetti Aksu
Vanha uutinen ja sama vanha aihe. Jälkimmäinen on erittäin helposti perusteltavissa sillä että elokuun alussa kelan ateriatuettujen aterioiden ylähintarajaa nostettiin 25 senttiä, joka tarkoittaa siis sitä, että ravintoloiden nostaessa hintoja siirtyy muutos opiskelijan maksettavaksi.
Viestin lähetti werther
Siis minun pointtini oli, että opintotukea korotetaan 10.000.000,25€. Get it?